AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Spiste ovnsbakt laks hos noen jeg kjenner. Vi var vel 6 stk. all maten var nydelig og jeg spiste mye av alt. Det eneste er at laksen var ganske rå et sted og siden det ikke er sushi laks så unngikk jeg den delen (er ikke i Norge om det har noe å si). Vertinnen selv er jo ganske frittalende og sa til mannen sin at den var ganske rå og han sa det ikke gjorde noe. Fisken hadde vært frossen. Jeg spiste den mer gjennomstekte delen av fisken, men en ganske stor del var jo rå. Og han ga meg en bit til av den mer stekte delen. Føler meg litt kresen, disse folka lager så utrolig mye godt og dette er første gang jeg gjør noe sånt. Hva tenker dere? Frekt eller innafor? Anonymkode: 314e1...d4b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Synes det er en anelse nevrotisk å tenke såpass mye på detre i ettertid. De bryr seg jo ikke. Anonymkode: 78585...82c
Momma Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Det må være helt greit, tenker jeg. Jeg liker laks (og sushi), men kunne godt latt den rå biten ligge igjen i dette tilfellet.
Momma Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er en anelse nevrotisk å tenke såpass mye på detre i ettertid. Anonymkode: 78585...82c For så vidt enig i dette, og synes dessuten også at trådtittelen er noe misvisende.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Det var ikke frekt, de burde stekt fisken ferdig, frekt av de å servere halvlagd mat. Anonymkode: 99c62...048
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var ikke frekt, de burde stekt fisken ferdig, frekt av de å servere halvlagd mat. Anonymkode: 99c62...048 Laks skal jo serveres rosa i midten. Til og med min 94 år gamle relativt kresne bestemor foretrekker den slik, så det er ikke nytt og spennende ts fikk servert. Ts: hvorfor bestemte du deg ut av det blå for at du ikke spiser rå, helt trygg fisk når du helt tydelig spiser sushi uavhengig av om fisken først er frossen? Veldig rart, siden å fryse fisken gjør den trygg. Anonymkode: 5ef9a...577 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Laks skal jo serveres rosa i midten. Til og med min 94 år gamle relativt kresne bestemor foretrekker den slik, så det er ikke nytt og spennende ts fikk servert. Ts: hvorfor bestemte du deg ut av det blå for at du ikke spiser rå, helt trygg fisk når du helt tydelig spiser sushi uavhengig av om fisken først er frossen? Veldig rart, siden å fryse fisken gjør den trygg. Anonymkode: 5ef9a...577 Hadde kastet opp. Skjønner ts. Anonymkode: 99c62...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå