Gå til innhold

Jeg har sannsynligvis korona og mamma er ekstremt hypokonder

Anbefalte innlegg

Gjest Knutern201
Skrevet

Så litt forhistorie, Mamma er ekstremt hypokonder, og livredd for korona. Hun er så hypokonder at hun tror hun kommer til å dø om hun får korona. Hun hadde selvmordstanker når koronaen kom, og har tidligere prøvd å overdose på piller (dette var årevis før koronaen kom). Hun sliter også med enorm angst. 

I går tok jeg pre workout på trening som vanlig, men den har pepper ekstrakt i seg, så man kan fort hoste litt når man lukter på den. En kompis av meg tok et langt drag av den, og begynte å hoste, men med uhell hosta han rett oppi flaska mi. Jeg skylte flaska og tenkte ikke noe mer over det. I dag testa han positivt for korona. Jeg må teste meg, og er livredd for at jeg har det, ikke fordi jeg er redd for meg selv, men jeg er bekymra for hva mamma kan finne på å gjøre. Alle svar tas godt i mot. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff! Stakkars deg ❤️Det må være slitsomt og spesielt stort ansvar å føle på. Bor du sammen med moren din? Kunne du isolert deg et annet sted på et vis? Noen venner som har noe som står tomt eller familie? Kan du da unngå å si det til henne, at du evt bare besøker enn venn etc? Jeg kan tenke meg det må være slitsomt å ha korona om din mor da evt kommer til å tenke at det verste kommer til å skje om du eller henne får det . Lykke til! 

Endret av Becky
Gjest Knutern201
Skrevet
On 2/1/2022 at 12:25 AM, Becky said:

Huff! Stakkars deg ❤️Det må være slitsomt og spesielt stort ansvar å føle på. Bor du sammen med moren din? Kunne du isolert deg et annet sted på et vis? Noen venner som har noe som står tomt eller familie? Kan du da unngå å si det til henne, at du evt bare besøker enn venn etc? Jeg kan tenke meg det må være slitsomt å ha korona om din mor da evt kommer til å tenke at det verste kommer til å skje om du eller henne får det . Lykke til! 

Takk for tips, men av en eller annen grunn har jeg klart å unngå å få det, til tross for at jeg var helt innpå en som har testa positiv. Må enda teste meg på lørdag, men enn så lenge så er jeg negativ heldigvis😌

• Opprett ny...