AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Det skulle bli oss igjen, når vi skulle slå oss til ro. hver gang våre veier krysset så klarte vi ikke å holde oss, og endte opp i hverandres armer.. uansett hvem vi var sammen med. Når vi møttes så forsvant all fornuft og det ble alltid oss. Jeg visste at vi skulle bli sammen igjen, selvom begge hadde nye partnere på hver vår side. så plutselig var du død. Ei anna jente sørger over deg, mens jeg har ikke lov. Det hjelper litt på at jeg alltid vil være en del av familien din. at mora di ser på meg som ei datter, og at jeg kan besøke søstra di i helgene og at vi kan snakke om alle de gode minnene. Hun spøker ofte å sier at jeg bare skal bli sammen med den andre boren hennes.. hun er morsom, som deg. kjæresten din, hun sliter veldig, selvom hun har fått ny kjæreste og barn. og det gjør vondt å ikke kunne fortelle henne at jeg sørger like mye som henne. Over alt det som ikke ble. For jeg vet ikke hvor mye du har fortalt henne. Skulle ønske jeg kunne fortelle henne hvor mye jeg også savner deg, men jeg vil aldri kunne fortelle henne at jeg vet akkurat hvordan hun har det. Men jeg vil ikke påføre henne enda mer sorg. Det er tungt å holde inne på alt, og noen ganger begynner jeg å gråte høyt og ukontrollert.. Jeg savner deg ❤️ Anonymkode: 4efe8...8d9
Perelandra Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg