AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #41 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg klipper meg alltid selv, og om jeg er hjemme på besøk får jeg mamma til å gjøre det for meg. For rett hår: Får noen til å klippe håret rett av. For at det ikke skal bli hakkete tar man da saksen etterpå og klipper tuppene ved å holde saksen "oppover" i håret og klippe med en lett hånd. Gjør dette der det ser ujevnt ut, så vises det ikke. For volum/oppklippet: Gjør noe ala det samme som dette! Bare at hvis jeg vil klippe i "lengen" så gjentar jeg samme prosessen flere ganger ved å flytte hårstrikken lenger bak på hodet, ellers blir det den samme lengden på håret bak. Også avslutter jeg som alltid med å klippe litt "oppover" i tuppene bare for å jevne ut litt. Men det er masse videoer på YouTube! Bare prøv deg frem litt, og IKKE klipp for mye før du har funnet en metode som fungerer for deg. Jeg passer på å aldri klippe så mye at det ikke kan rettes opp av frisør om det skulle være nødvendig, men det har det ikke vært hittil for meg. Anonymkode: 1487e...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #42 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg vet ikke hvor folk her i tråden er bosatt men, de fleste litt større byer har frisører som er rimelige. Her i Oslo hvor jeg bor finner man frisører som koster 200-400 for en klipp. Gjør man dette hver 3 mnd så snakker man 100 kr mnd i snitt for frisør og det er ikke dyrt altså. Er man flink til å klippe selv så ja, men når man går rundt med skjevt og stygt hår fordi man ikke kan å klippe så er det skikkelig gjerrig å spare inn på det. Anonymkode: 773d0...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #43 Del Skrevet 13. februar 2022 Har gått til frisør alltid men kun 2-3 ganger pr år. Og driver ikke med farging, behandling så prisen er helt innafor. Gjør alle oppmerksomme på en ting ang pris og det er; be om miniklipp eller si du skal KUN ha en liten stuss og hør om pris på forhånd. Da blir det ofte billigere. Under pandemien fikk jeg tak i saks og mannen har stusset det de siste 2 gangene. Men det blir frisør neste gang. Synes det er litt deilig med den egentiden også. Og ønsker å ha frisører. Anonymkode: 5b36d...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå