AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Noen som vet hva dette skyldes eller har opplevd det samme? Hadde planlagt keisersnitt for 3 mnd siden, og det gjør fortsatt vondt å ha sex. Så vondt at hvert forsøk på samleie har måttet bli avbrutt. Ellers virker alt normalt og har ingen smerter til vanlig, hverken i underlivet eller selve arret. Kan legge til at jeg hadde akkurat samme problem da jeg fikk første barn i 2018, også da med planlagt keisersnitt. Smertene gikk over men husker ikke hvor lang tid det tok. Anonymkode: 376fc...788
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Hvor gjør det vondt? Anonymkode: eec49...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Lurer også på hvor du får vondt hen. Husk at underlivet har vært igjennom en påkjenning i graviditeten, selv om babyen ikke kom ut den veien. Hadde tatt meg til en fysioterapeut hvis jeg var deg Anonymkode: b2102...8db
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Ts her: Er i selve skjeden det gjør vondt. Kun i forbindelse med sex. Ellers føler jeg meg tipp topp. Anonymkode: 376fc...788
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her: Er i selve skjeden det gjør vondt. Kun i forbindelse med sex. Ellers føler jeg meg tipp topp. Anonymkode: 376fc...788 Er det vondt når du tar på med fingrene? Er det friksjonen fra penis tror du eller strekking av vevet som gjør vondt? Anonymkode: b2102...8db
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Jeg bare tenker - hvor lyst har du og hvor klar er du fysisk og mentalt sånn egentlig? Det er ganske vanlig å ikke være klar selv om man gjerne føler på at man vil ha sex igjen. Fjerde trimester er vanskelig. Skjønner det ikke nødvendigvis gjelder deg, TS, men vil si det likevel i tilfelle det gjelder andre som er i samme forløp. Her tok det nesten 7 mnd før jeg var klar. Anonymkode: 7ee79...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Veldig mange opplever dette etter operasjon i buken. Jeg ville diskutert dette med legen din. Anonymkode: 82d78...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå