AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Det sitter langt inne å skrive dette, fordi jeg synes det er en veldig ekkel situasjon. Prøver å gjøre det så kort som mulig Ble kjent med ei dame via barna, og møttes for kaffe av og til. Hun tok dette vennskapet plutselig veldig seriøst, mens jeg følte egentlig ikke at vi hadde noe til felles og har egentlig ikke lyst å prioritere nye vennskap, da jeg som trebarnsmor har nok å fylle dagene med. Vi har ikke hatt noe særlig kontakt, før mannen hennes begynte å jobbe tett sammen med meg. Hadde aldri møtt han før, foruten å se han hente og levere i skole og barnehage. Via han fikk jeg vite, på jobb, at dama beskylder han for å være utro, og at jeg er den han har på si (for ordens skyld - det har aldri skjedd). Han sa at hun har sagt at dersom det stemmer skal hun drepe oss begge (??). Han har vært utro flere ganger som han selv har sagt på jobb, og de har et veldig turbulent forhohld som sikkert er bakgrunnen for hennes antagelser. Jeg sier aldri noe personlig på jobb, og prøver å unngå noe som helst snakk om privatliv. Hvordan han fant ut at å si noe sånt til meg var greit, forstår jeg ikke. De er veldig umoden og en del yngre enn meg, som også var en av årsakene til at jeg ikke ønsket å innlede noe videre vennskap med dama.. Jeg har selvfølgelig begynt å grue meg til jobb. Jeg tar jobben min veldig seriøst, og ønsker å klatre videre opp i systemet, men føler at alt blir ødelagt pga min nye kollega. Han sier ting som at jeg er nødt til å drikke kaffe med dama hans, fordi mitt fravær av interesse styrker hennes mistanker.. det kommer jo ikke til å skje, hun er åpenbart ikke stabil og jeg klarer ikke late som jeg ikke vet om noe. Jeg ønsker heller ikke å bruke min tid på sånt tull. Vi har snart medarbeidersamtale, bør jeg si noe til sjefen min? Eller hvordan skal jeg takle dette? Jeg vil ikke oppfattes som useriøs på jobb men det blir jeg vel hvis jeg sier noe. er utrolig lei meg for at han i det heletatt fortalte meg dette, og vet ikke hvordan jeg skal takle det. Trengte værtfall å si det til noen. Tar i mot gode råd Anonymkode: 8af61...b12
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Jeg hadde bedt om et møte med han, sjefen og deg. Og så fortalt det som det var. Dette må jo kollegaen din finne ut av selv, det skal ikke gå utover deg. Anonymkode: 056c2...104
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Herregud. Kom deg ut av dette med en eneste gang, si fra til sjefen!! Hadde blitt så forbanna jeg hvis dette var meg. Han innrømmer at han er utro og påstår at det er med deg? Og hun sier at hvis dette stemmer så skal hun ty til vold? Du må jo sette ned foten kvinne og si at dette må ta slutt NÅ Anonymkode: 63b69...e4f
Hengebuksvinet Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Jeg var dum nok til å gå med på å møte dama. Eller rettere sagt, en kompis fremstilte det som at hun hadde lite nettverk i byen. Og ba meg om å møte henne for en kopp kaffe. Aldri mer. Sånne mennesker kan man ikke snakke fornuft til. Hun forfulgte meg i flere uker, og skrev stygge ting om meg på nett. Måtte til slutt true med å anmelde, da hun skrev at det er synd mor ligger med alle. Under et bilde av sønnen min. Aldri ligget med mannen, Aldri villet ligge med mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå