Gå til innhold

Hjelp!! HVOR kan jeg få spesiallaget bord i marmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingen ferdige marmor bord jeg liker. Hvor kan jeg få dette spesiallaget?

Anonymkode: c8177...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kontakte en møbelsnekker for å få laget understellet, og en steinplate fra et sted som leverer dette (Google det så finner du svar) 

Anonymkode: d2dd1...79c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan kontakte en møbelsnekker for å få laget understellet, og en steinplate fra et sted som leverer dette (Google det så finner du svar) 

Anonymkode: d2dd1...79c

Har prøvd å Google, men finner ingenting som virker seriøst og ordentlig. Møbelsnekker er omtrent ikke å oppdrive i denne lille byen jeg bor i. Jeg har prøvd å gjøre god research før jeg skrev innlegg her, men fant det altså ikke ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har prøvd å Google, men finner ingenting som virker seriøst og ordentlig. Møbelsnekker er omtrent ikke å oppdrive i denne lille byen jeg bor i. Jeg har prøvd å gjøre god research før jeg skrev innlegg her, men fant det altså ikke ut.

Har du prøvd å finne bord du liker på utenlandske nettsider? Feks i Italia er det stort utvalg. 

Anonymkode: c0fe1...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du prøvd å finne bord du liker på utenlandske nettsider? Feks i Italia er det stort utvalg. 

Nei, har egentlig ikke det. Synes det virker litt risky. Og sikkert svindyrt med frakt og importkostnader. Har noen derimot et spesifikt utenlandsk firma å anbefale, så føler jeg det er litt mer safe!

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, har egentlig ikke det. Synes det virker litt risky. Og sikkert svindyrt med frakt og importkostnader. Har noen derimot et spesifikt utenlandsk firma å anbefale, så føler jeg det er litt mer safe!

Gå på bildesøk på Google og skriv "tavolo in marmo". Da kommer det opp veldig mange ulike bord. 

Det blir ikke nødvendigvis svindyrt med frakt. Men momsen kan jo svi litt da... 

Uansett er det kanskje nyttig å finne foto av et eller flere bord som du liker, og som du kan bruke som eksempel dersom du finner noen som kan lage et bord til deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå på bildesøk på Google og skriv "tavolo in marmo". Da kommer det opp veldig mange ulike bord. 

Det blir ikke nødvendigvis svindyrt med frakt. Men momsen kan jo svi litt da... 

Uansett er det kanskje nyttig å finne foto av et eller flere bord som du liker, og som du kan bruke som eksempel dersom du finner noen som kan lage et bord til deg. 

Tusen takk!! Ja, jeg har ett bord jeg fant på Instagram - som faktisk er spesiallaget, men vet ikke fra hvilken bedrift. Men tusen takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...