Gå til innhold

Til dere utrolig "vanskelig å forstå jenter"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, ja tittelen lyger vel ikke så mye? hehe,

på en lørdagskveld, eller en annen kveld folk treffes ute, hvordan vil dere treffe en gutt? hva ser dere på? hva legger dere merke?

Dette er vel et emne som kan hjelpe gutter flest, hehe.. neida, men alltid kjekt å vite hva dere egentlig ser på og legger merke til, og leter etter. klær? væremåtè, osv?

Hvordan liker du at guttene er mot deg på en utekveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har reist og opplevd mye, men det er ingenting som slår et litt småbrisen nordmann i t-skjorte og jeans som gjør sitt beste! Med det siste mener jeg en helt vanlig fyr som snakker om vanlige ting uten å være spesielt pågående.

Skrevet

Hvordan liker du at guttene er mot deg på en utekveld?

Hyggelig uten å være innpåsliten. Enkelt og greit ;)

Skrevet

Alminnelig høflig, ikke drita, blid og ikke for pågående. Han må ikke henge over meg og prøve og imponere meg, sånn som han vemmelig fyren i Rema-reklamen.. han med jazzen... "og DER var vi tilbake.. man kan nesten lukte musikken.... jazz er liksom sånn... bla bla bla.. kjenn her..." Uuuuuhh... med det ekle gliset og aaaaaaaaaaaaaaargh..

Takke meg til han som kommer skliende ned rekkverket med et stort smil og luggen ned i øynene...

Skrevet

Hva vi kvinner liker/legger merke til ved menn er nok veldig individuelt, men det kan vel sies at litt god gammaldags folkeskikk ikke er å forakte.

Skrevet

Småarrogant og selvsikker, men ikke på en ulekker måte. I tillegg morsom og sjarmerende Ellers bør du være godt trent, kle deg bra (t-skjorte og jeans er likevel en mulighet, men plaggene må se bra ut). Plusser du på en god utdannelse og en godt betalt jobb, er du sikret.

Skrevet

Legger merke til om han virkelig prøver å bli kjent med meg, eller om han bare spiller....og så selvsagt kjemien.

Skrevet

Han må være seg selv, kjenne seg selv, vite hvem han er, ha tatt standpunkt til hva han ønsker ut av livet og hvem han vil menge seg med, han må oppriktig like vin og drinker (ikke øl..) og han må kunne kle seg til hverdags og til fest. Han må være og snakke dannet språk og ikke banne, han må ha normalt fornuftige oppegående venner, han må trives med seg selv og sin jobb og han må vite nøyaktig hva han vil ha her i livet.

Han må ikke være sur, innadvendt, usikker, nølende og sjenert og han kan ikke være fattig. Han må ikke late som om han har mer enn han faktisk har, eller kan mer enn han faktisk kan..

Han må ha egen leilighet eller hus og bil som er normalt fin eller bedre.

Han bør være uhøytidelig, smart, fornuftig men ikke kjedelig.

Og sist men ikke minst: han må kunne få jenten til å le og han må kunne kunsten å forstå og lese jenter.

Han må elske barn og alltid være trofast og han må synes at den han velger ut er den vakreste i verden for ham for alltid.

Så må han ikke være sutrete og klagete. Han må tåle pMS og være flink til å rydde og vaske i huset i tillegg til at han må være kulturell, hate fotball og idrett og han må like å reise rundt i verden med sin kjæreste.

:)

-single jente, 33-

Skrevet

Glimt i øyet, humor, utseende, personlighet!

Ikke komme med oppbrukte sjekkereplikker.

Ikke være drita full nei

Husker ikke lenger, er så lenge siden jeg var på sjekker'n :ler:

Men det jeg så mest etter da var kjemien...

Skrevet

For meg er det ikke forskjell på om man møter en gutt på byen eller andre steder. Det samme gjelder uansett... Glimt i øyet, humor, selvironi, sjarm...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Han må være seg selv, kjenne seg selv, vite hvem han er, ha tatt standpunkt til hva han ønsker ut av livet og hvem han vil menge seg med, han må oppriktig like vin og drinker (ikke øl..) og han må kunne kle seg til hverdags og til fest. Han må være og snakke dannet språk og ikke banne, han må ha normalt fornuftige oppegående venner, han må trives med seg selv og sin jobb og han må vite nøyaktig hva han vil ha her i livet.

Han må ikke være sur, innadvendt, usikker, nølende og sjenert og han kan ikke være fattig. Han må ikke late som om han har mer enn han faktisk har, eller kan mer enn han faktisk kan..

Og sist men ikke minst: han må kunne få jenten til å le og han må kunne kunsten å forstå og lese jenter.

Han må elske barn og alltid være trofast og han må synes at den han velger ut er den vakreste i verden for ham for alltid.

Så må han ikke være sutrete og klagete. Han må tåle pMS og være flink til å rydde og vaske i huset i tillegg til at han må være kulturell, hate fotball og idrett og han må like å reise rundt i verden med sin kjæreste.

-single jente, 33-

Oij :overrasket: Det var mange krav :ler:;)

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg liker hyggelige og morsomme menn (ikke "over-morsomme").

Liker oppmerksomme menn og menn med selvtillit, sjarm og glimt i øyet.

Hvordan jeg vil treffe han. Vel... Jeg har truffet gutter ute på byen før, og det er egentlig ikke det som tiltaler meg mest nå lenger. Nå foretrekker jeg å møte gutter via venner, tilfeldig eller gjerne på nett.

Men igjen...selvfølgelig kan jeg møte en hyggelig gutt ute på byen, det er ikke det...men det kan fort bli useriøst. Hvis han viser seriøsitet ute på byen og interesse så skal man jo ikke se bort i fra at det kunne blitt noe heller.

Skrevet

-single jente, 33-

Og singel kommer du til å forbli, til evig tid.

Skrevet
Oij  :overrasket:  Det var mange krav :ler:;)

Fra en kvinne som nok må skifte nick hvert år.. ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

-single jente, 33-

Skal godt gjøres å finne ut av om en mann har alt det etter bare noen timer på byen.

Skrevet

Så finnes det også andre steder å treffe folk enn på byen. Jeg har aldri møtt noen jeg likte på utesteder. Mulig de er hyggelige, normale folk i virkeligheta, men sånn ute på byen er det visst noen faste reglar for oppførsel og personlighet alle må følge, og det passer ikke for meg.

Skrevet
Alminnelig høflig, ikke drita, blid og ikke for pågående. Han må ikke henge over meg og prøve og imponere meg, sånn som han vemmelig fyren i Rema-reklamen.. han med jazzen... "og DER var vi tilbake.. man kan nesten lukte musikken.... jazz er liksom sånn... bla bla bla.. kjenn her..." Uuuuuhh... med det ekle gliset og aaaaaaaaaaaaaaargh..

Takke meg til han som kommer skliende ned rekkverket med et stort smil og luggen ned i øynene...

Han er så nydelig! Han som sklir på rekkverket, altså ... Jeg hadde blitt med ham med en gang! :sjarmor:

Skrevet
Skal godt gjøres å finne ut av om en mann har alt det etter bare noen timer på byen.

Det skal godt gjøres å finne en mann som har alt det i det hele tatt! Ikke så rart hun er singel kanskje ;)

Skrevet

Det har rett og slett med kemi å gjøre. Han må også være normalt høflig og ha glimt i øyet. Tok litt tid før jeg fant ham:-)

Gjest Embla s
Skrevet
Oij  :overrasket:  Det var mange krav :ler:;)

Så er hun da også singel :ler:

Har ikke noen liste, jeg. Tror ikke det finnes noe facit-svar på hvilke "menn på byen" som tiltaler meg. Når jeg er på byen er jeg ikke ute etter å finne meg en mann, men snakker gjerne hvis jeg treffer kvinner eller menn som er hyggelige, morsomme eller interessante. Hadde sikkert vært annerledes hvis jeg var ute etter å finne meg en potensiell kjæreste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...