appelsinjuice Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Har endelig fått time til 3. vaksinedose, men var nærkontakt i helga. Kan vi da møte opp til vaksinetimen? 🤷♀️ Har forsøkt å Google men finner ikke noe svar. Vi testet negativt på hurtigtester i dag morges.
appelsinjuice Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2022 ATLAS6 skrev (51 minutter siden): Ring vaksinasjonssenteret. Ja, hvis man hadde kommet igjennom på telefonen der så hadde jo det vært en god ide 😅🙈
Frøkensina Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 (endret) Ring selve vaksinesenteret, de vil kunne rådføre deg og de er lettere å komme fram til! ØH der dummet jeg meg ut gitt 🙈 Jeg klarte å lese ring koronatelefonen selv om det stod vaksinesenteret 😅 Er vaksinen satt opp i dag eller lenger fram i tid? Endret 31. januar 2022 av Frøkensina
Frøkensina Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Du kan vel alltids møte opp, med munnbind selvsagt og spørre de der. Men det er sannsynlig at du må vente til du vet om du ble smittet eller ikke. De setter ikke vaksine hvis du er smittet, ikke av en annen infeksjon heller.
appelsinjuice Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2022 Jeg kom til slutt igjennom på telefonen, så jeg kan jo oppdatere med hva jeg fikk beskjed om: Er man nærkontakt må man teste seg dag 3. og dag 5., og kan ikke vaksinere seg før man da har testet negativt på dag 5. I og med at vi rundet 3 tilfeller med nærkontakt bare i helga så ser det jo ut som om 3. vaksinedose kommer til å forbli en ønskedrøm en stund til. 🤦♀️
Frøkensina Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 appelsinjuice skrev (21 minutter siden): Jeg kom til slutt igjennom på telefonen, så jeg kan jo oppdatere med hva jeg fikk beskjed om: Er man nærkontakt må man teste seg dag 3. og dag 5., og kan ikke vaksinere seg før man da har testet negativt på dag 5. I og med at vi rundet 3 tilfeller med nærkontakt bare i helga så ser det jo ut som om 3. vaksinedose kommer til å forbli en ønskedrøm en stund til. 🤦♀️ Kjedelig. Men bedre å vente litt lenger enn at vaksinen hadde blitt bortkastet.
appelsinjuice Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2022 Frøkensina skrev (23 minutter siden): Kjedelig. Men bedre å vente litt lenger enn at vaksinen hadde blitt bortkastet. Ja, fikk akkurat beskjed om at jeg er nærkontakt enda en gang (for 4. gang i løpet av de siste 4 dagene 🤦♀️) så det ser ikke akkurat lovende ut for den siste vaksinedosen. 🤦♀️ Og alle nærkontaktene er via jobb eller venner av barna, så ikke akkurat så lett å unngå heller. 🤦♀️
Frøkensina Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 appelsinjuice skrev (12 minutter siden): Ja, fikk akkurat beskjed om at jeg er nærkontakt enda en gang (for 4. gang i løpet av de siste 4 dagene 🤦♀️) så det ser ikke akkurat lovende ut for den siste vaksinedosen. 🤦♀️ Og alle nærkontaktene er via jobb eller venner av barna, så ikke akkurat så lett å unngå heller. 🤦♀️ Jøss, det var jo ikke måte på 😳 Lykke til, får bare håpe du slipper å bli syk!
appelsinjuice Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2022 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Jøss, det var jo ikke måte på 😳 Lykke til, får bare håpe du slipper å bli syk! Takk 1
Anbefalte innlegg