AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Jeg tok en cb digital i dag for å se ukene, og den sa 3+, altså 3+ uker siden befruktning. Men jeg får ikke det til å stemme, jeg testet etter eggløsning denne syklusen, og eggløsning var tidligst for nøyaktig 14 dager siden. Noen som vet hva det kan skyldes eller har vært borti dette? Er det bare feilmargin? Kan jeg være lenger på vei enn jeg tror? Det hadde vært litt rart med tanke på eggløsningstestene som var tydelig negative før og etter lh-toppen? Anonymkode: 51d12...bff
Gjest Albbas Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Ja det er stor feilmargin, rett og slett fordi hcg-nivåer er svært individuelt. Sånn sett en ganske meningsløs test, men jeg har jo brukt den selv. 😂
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Som hun over sier, så er hcg-nivået hos gravid svært forskjellig. Men kan jo kanskje være tvillinger Anonymkode: e137e...ecc
Kakaoen Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Kanskje tvillinger? Da har man en større mengde hcg. Ta turen til legen og mål hcg to ganger med minst 48 timer mellom så får du er mer pålitelig kilde
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Oi, muligheten for tvillinger har jeg ikke tenkt på engang 😬 Det var veldig sterk strek på test-stripsene også🤔Men det kan jo også være bare feilmargin. Er det noe poeng å måle hcg hos lege, egentlig? Vi skal uansett ta tidlig ultralyd, og da ser de om det er tvillinger eller ikke. Hcg gir vel ikke noe sikkert svar på det? I første trimester er det vel ikke noe man skal gjøre annerledes med tvillinger uansett. Anonymkode: 51d12...bff
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 HCG-nivået kan variere enormt, også mellom forskjellige svangerskap hos samme kvinne. Hvis dere uansett planlegger en tidlig ultralyd ville jeg nøyd meg med det. Da vil dere få et sikkert svar på hvorvidt det er mer enn én der. Og nei, inntil videre er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente, om det er tvillinger eller ei Anonymkode: 111b9...399
Gjest Albbas Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, muligheten for tvillinger har jeg ikke tenkt på engang 😬 Det var veldig sterk strek på test-stripsene også🤔Men det kan jo også være bare feilmargin. Er det noe poeng å måle hcg hos lege, egentlig? Vi skal uansett ta tidlig ultralyd, og da ser de om det er tvillinger eller ikke. Hcg gir vel ikke noe sikkert svar på det? I første trimester er det vel ikke noe man skal gjøre annerledes med tvillinger uansett. Anonymkode: 51d12...bff Absolutt ikke noe poeng i å måle hcg for din del, nei.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Jeg tror jeg bare venter til tidlig ultralyd, ja. Sannsynligvis er det vel bare en naturlig variasjon at det er litt høyere hcg-nivå, men det blir kanskje litt ekstra spennende på TUL nå😛 Anonymkode: 51d12...bff
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Kan jeg se hvor sterke stripsene dine er? 2 uker siden el her og, og veldig sterke strips! Anonymkode: aaab0...7d4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 Jeg er gravid med tvillinger, og hadde såvidt postiv test selv etter 2 dager etter forventet mens ☺️ Så ikke alltid det stemmer altså ☺️ Anonymkode: 82ba7...ccf
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 Kanskje du er en syklus lengere på vei og at forrige mens bare var en menslignende blødning under graviditet? Ville tatt ultralyd om et par uker for å se.. Anonymkode: e74b2...e06
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 3+ betyr jo at det er over 3 uker siden første dag i siste mens, og d stemmer jo hvis eggløsning var for 2 uker siden. Anonymkode: a74c4...231
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 3+ betyr jo at det er over 3 uker siden første dag i siste mens, og d stemmer jo hvis eggløsning var for 2 uker siden. Anonymkode: a74c4...231 Nei, CB sine tester tar utgangspunkt i hvor lenge det er siden befruktningen skjedde. Anonymkode: a991f...088 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå