AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Hvor ofte sier du noe dumt? Noe som bare får deg til å skamme deg og føle deg mindre intelligent? Og hva sier du til deg selv i disse situasjonene? Anonymkode: deffb...fd7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte sier du noe dumt? Noe som bare får deg til å skamme deg og føle deg mindre intelligent? Og hva sier du til deg selv i disse situasjonene? Anonymkode: deffb...fd7 Sier sikkert noe dumt hver dag. Men noe som får meg til å skamme meg? Så og si aldri. Føler meg ikke mindre intellegent, bare at jeg kanskje fremstår som det der og da. "Ikke verdens undergang", "det er ikke annet å gjøre enn å le av det". Jo eldre man blir, jo mindre selvhøytidelig blir man vel. Anonymkode: c97c6...a97
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Hver dag, jeg har aspergers så jeg sliter med å skille på hva som er OK å si eller ikke. Etterpå kan jeg tenke over det og se at det kanskje ikke var riktig å si i. Det er ekkelt og jeg hater meg selv mye på grunn av det. Anonymkode: f8dae...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå