Gå til innhold

Jeg er student, og har lyst til å ha et dobbelt liv, som eskorte pike, for en liten periode.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går jeg frem?

Vil gjerne høre fra dere andre her inne som driver med dette.

Lurer også på hvordan dere klarer å holde det helt skjult? 

Anonymkode: 7e6d8...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går inn i en verden som Neppe er verdt det . Finn deg heller en midlertidig rik ff om dette er målet . 

Skrevet
Hill83 skrev (1 minutt siden):

Du går inn i en verden som Neppe er verdt det . Finn deg heller en midlertidig rik ff om dette er målet . 

Jeg vil prøve det, for en liten periode. Jeg har tenkt over dette nøye, i lang tid. Ts

Skrevet
Hill83 skrev (2 minutter siden):

Jeg så en dokumentar fra Insider, og hun jenta lever dette livet. Hun fikk 12 000 kr for en natt, og alt hun trengte å gjøre var å la mannen slikke føttene hennes. Dette skjer ca en gang i uken, og resten av dagene får hun 7500 kr for en natt. Jeg vil påstå at dette er verdt det for en periode hvis man er sterk nok i psyken til det! Men det er nok ikke for alle :) Ts

• Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil prøve det, for en liten periode. Jeg har tenkt over dette nøye, i lang tid. Ts

Hvorfor vil du bli voldtatt for penger Kanskje terapi er bedre?

Anonymkode: 10d2a...033

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil du bli voldtatt for penger Kanskje terapi er bedre?

Det er ikke voldtekt, når jeg frivillig ønsker dette. Jeg er ikke syk på noen måte. Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke voldtekt, når jeg frivillig ønsker dette. Jeg er ikke syk på noen måte. Ts

Det er det når det er penger involvert. Om du har sex frivillig uten penger, er det ikke voldtekt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det når det er penger involvert. Om du har sex frivillig uten penger, er det ikke voldtekt. 

Jeg er svært uenig med det i dette. Når jeg ønsker sex med han så er det ikke voldtekt. Ts

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen avsporinger her takk. Jeg vil høre fra jenter som faktisk driver med dette, og det er det. Jeg har tatt mitt valg. Ts

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Voldtekt handler IKKE om penger, men om ufrivillighet. Prostitusjon derimot handler om penger. Men det er ikke voldtekt. 

Skrevet

Jeg tenker at du aldri helt vet hvem du møter, og hva de gjør med deg. Du blir veldig utsatt. 

Dette med sex og treffe noen intimt på den måten, der du kanskje går over dine egne grenser på hvem du vil tillate å gjøre ting med deg for penger, det tror jeg kan gjøre mye vondt med deg. Du er jo verdifull. For verdifull for dette. Jeg skjønner at penger frister, men tror du kanskje har det bedre med deg selv om du får deg en annen liten jobb. 

Vær forsiktig og ta vare på deg selv. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Du kommer til å få et avstumpet forhold til kroppen din, få lavere selvfølelse, og vil garantert komme til å angre og/eller stadig være redd for at noen skal kjenne deg igjen og finne ut av at du har en fortid som prostituert. Dette virker kanskje utenkelig for deg nå, men det kommer en tid også etter at man har vært ung og dum.

Anonymkode: 7c5bc...8bf

• Liker 3
Skrevet

Kutt ut. Du er mer verdt enn som så. Materielle goder trenger ingen. Du trenger modenhet og å bli sterk. Å selge kroppen sin gjør deg til et vrak. Styr unna.

Anonymkode: 50418...12e

• Liker 1
Skrevet

Ikke hør på alle de andre de bare dømmer deg. Du er en stolt kvinne og kan gjøre hva du vil med kroppen din, vi har kommet såpass langt nå at vi dømmer ikke kvinner ut ifra hvilke yrke de har eller hva de velger med og gjøre med kroppen sin lenger for det er en veldig gammeldags tankegang.

Anonymkode: e3b61...46b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke hør på alle de andre de bare dømmer deg. Du er en stolt kvinne og kan gjøre hva du vil med kroppen din, vi har kommet såpass langt nå at vi dømmer ikke kvinner ut ifra hvilke yrke de har eller hva de velger med og gjøre med kroppen sin lenger for det er en veldig gammeldags tankegang.

Tøv, det å selge kroppen sin kommer aldri til å forbindes med stolthet. Det er enkelt og billig, og det å velge enkle løsninger kommer aldri til å fordre beundring.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tøv, det å selge kroppen sin kommer aldri til å forbindes med stolthet. Det er enkelt og billig, og det å velge enkle løsninger kommer aldri til å fordre beundring.

Trangsynt kommentar, enda godt de har kommet lenger en dette i steder som California der sex arbeidere faktisk får den respekten de fortjener..

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du kommer til å få et avstumpet forhold til kroppen din, få lavere selvfølelse, og vil garantert komme til å angre og/eller stadig være redd for at noen skal kjenne deg igjen og finne ut av at du har en fortid som prostituert. Dette virker kanskje utenkelig for deg nå, men det kommer en tid også etter at man har vært ung og dum.

Ja, TS. Du bør tenke godt over om det er verdt det at du blir gjenkjent som prostituert. Når du får en mann og barn en dag, vil du at denne delen av din fortid dukker opp? At noen kjenner deg igjen og deler gjerne intime detaljer til folk du kjenner? Hva om dine barn havner i samme barnehage eller skole som et barns pappa som har brukt kroppen din mot betaling? Eller du møter en av dine klienter på jobbmiddag hvor mannen din er med? Pinlige samtaler, flaue situasjoner ... En dame jeg studerte sammen med gikk denne veien. Hun opplevde nettopp dette jeg beskrev over. Hun angrer som f...n i dag, barna hennes har spurt henne ''mamma, er du en h...re?'', ekteskapet hennes gikk nesten i stykker da mannen fant ut, det ble tatt bilder av henne i skjul som sirkulerer på diverse nettsider og til slutt flyttet hele familien langt unna hvor ingen kjenner dem for å starte på nytt. Bare fordi hun ville ha litt moro og lettjente penger da hun studerte. Din kropp, ditt valg, men tenk langsiktig. Skal ikke si en gang hvordan hennes foreldre reagerte da de fikk anonymt tips om hva deres datter drev med som student. Du aner ikke hvem du møter og hvordan det vil påvirke resten av livet ditt når du tror det er over.

Endret av Drizzt
Skrevet

Du har tenkt igjennom og vurdert virker det som. Og om du gjennomfører kommer du til å bli steinrik en periode / noen år. Og det unner jeg deg og i mine øyne er vel verdt 🤗 der og da. Men når "kursen" din daler om noen år, markedsverdi som det heter nå, hva skjer da når du har vendt  deg til den inntekten? Du klarer nemlig ikke å slutte selv om du tror det nå.

Da er du mindre attraktiv og må finne deg i å motta mer dritt / dårlig behandling fra kundene for å opprettholde din nye livstil. Osv. Det er en ond og nedadgående spiral.... men nyt den første deilige perioden nå 😊

Anonymkode: 44ae4...6f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...