AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hei. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex av sin samboer?? Seriøst, jeg føler at single folk har sex oftere enn vi som er i et forhold. Har vært samboere i 5 år. Men de siste årene har vært så lite sex. Har tatt opp sex temaet med han ganske ofte. Han er enig at vi må ha sex oftere. Men det skjer liksom ikke noe. Sex 1 gang i mnd. Vi har heller ikke barn. Så kan akkurat ikke si at vi er slitne til sex. Men i de 2 siste mnd så føler jeg heller ikke at vi har vært kjærester. Har pratet med han om dette også. Men er veldig vanskelig å kommunisere med han da han er et lukket menneske. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Føler jeg ikke kommer noen vei med oss. Har spurt han til og med om vi skal bare gjøre det slutt og gå hver sin vei. Men får ikke noe konkret svar fra han. Jeg savner sex og nærhet. Er lei at jeg må fikse kåtheten min selv når jeg har en mann ved siden av meg som burde ha gjort noe med det. Av og til så skjønner jeg godt at noen er utro. For nå er jeg kommet der jeg har begynt å fantasere om andre menn og ønsker å finne meg en ff. Anonymkode: 5423b...dce 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Dere har ikke barn, ikke sex og kommuniserer dårlig. Hvorfor fortsette forholdet? Anonymkode: 92791...4f9 13 4
NewStart87 Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Ikke vær utro, gå heller fra han og finn deretter en ny mann. 14
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Hva faen? Slipp han fri ved å flytte ut! Kjærring!! Foredrar ikke utro folk!!!!!! -kvinne 36 🥳 Anonymkode: 95898...323 11
Gjest Alterego666 Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva faen? Slipp han fri ved å flytte ut! Kjærring!! Foredrar ikke utro folk!!!!!! -kvinne 36 🥳 Anonymkode: 95898...323 😳😳😳
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Si til han at du går hvis han ikke åpner opp både for sex og samtaler. Ikke skaff deg en ff, det er helt lavmål. Utro folk er siste sort! Anonymkode: e596e...d3d 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere har ikke barn, ikke sex og kommuniserer dårlig. Hvorfor fortsette forholdet? Anonymkode: 92791...4f9 Dette… Anonymkode: 0015d...1d9
Lovis Fenja Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Løsningen er enkel. Du gjør det slutt. Livet er for kort til dette. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Dette forholdet er ferdig. Han klarer ikke kommunisere engang. Dere har ikke barn, kom deg bort, ikke sløs bort mer tid. Anonymkode: 0f597...660 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dette forholdet er ferdig. Han klarer ikke kommunisere engang. Dere har ikke barn, kom deg bort, ikke sløs bort mer tid. Anonymkode: 0f597...660 Her skylder vi på mannen som vanlig. Dette er hennes versjon av saken. Det kan fort hende at hun er vanskelig å leve med og mannen har mista tenninga på henne for lenge siden. Men ja, single folk som er attraktive får nok mere sex enn de som er i forhold jevnt over. Anonymkode: c65ca...001
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her skylder vi på mannen som vanlig. Dette er hennes versjon av saken. Det kan fort hende at hun er vanskelig å leve med og mannen har mista tenninga på henne for lenge siden. Men ja, single folk som er attraktive får nok mere sex enn de som er i forhold jevnt over. Anonymkode: c65ca...001 Samme det, løsningen blir det samme. Move along… Anonymkode: 0015d...1d9
Tone83 Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 Her er det jo ingenting som fungerer. Sexlyst kan man ikke styre, men kommunikasjonen må jo være på plass. Merkelig at sex er så viktig for folk. Ja, det er digg, men er jo ikke det viktigste i et forhold. Her er det jo ikke helt tørke heller, bare litt sjeldent. Men vil påstå det er innenfor normalen. 6
Majer Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 Han må ordne sin egen sexlyst enten det skyldes mangel på testosteron eller noe psykisk. Vil han ikke det så er det rimelig at du skal ha en partner på si. Det er viktig at den andre er eksklusiv for typen din fortjener ikke kjønnssykdommer, men ellers er det bare å kjøre på. Anbefaler deg å gi beskjed til typen først da. Før noen arresterer meg vil jeg si at man må kunne forvente den samme sexen man hadde i starten av et forhold og folk som er i forhold må kunne forvente minst like mye sex som single.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 5 hours ago, Majer said: Han må ordne sin egen sexlyst enten det skyldes mangel på testosteron eller noe psykisk. Vil han ikke det så er det rimelig at du skal ha en partner på si. Det er viktig at den andre er eksklusiv for typen din fortjener ikke kjønnssykdommer, men ellers er det bare å kjøre på. Anbefaler deg å gi beskjed til typen først da. Før noen arresterer meg vil jeg si at man må kunne forvente den samme sexen man hadde i starten av et forhold og folk som er i forhold må kunne forvente minst like mye sex som single. Hvorfor kan sexlysten hans kun skyldes testosteron eller psykiske problemer? Det er vel i aller høyeste grad langt mere sannsynlig at han bare ikke har lyst å ha sex med henne oftere fordi hun 1) ikke er attraktiv 2) det er kjedelig. Anonymkode: c65ca...001
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 Det er ikke nødvendigvis libido detver noe i veien. Mange menn mister tenningen på partner etter noen år fordi de rett og slett går lei av å ha sex med samme person. Anonymkode: 48b4f...6b7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #16 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 0.34): Hei. Hvorfor skal det være så vanskelig å få sex av sin samboer?? Seriøst, jeg føler at single folk har sex oftere enn vi som er i et forhold. Har vært samboere i 5 år. Men de siste årene har vært så lite sex. Har tatt opp sex temaet med han ganske ofte. Han er enig at vi må ha sex oftere. Men det skjer liksom ikke noe. Sex 1 gang i mnd. Vi har heller ikke barn. Så kan akkurat ikke si at vi er slitne til sex. Men i de 2 siste mnd så føler jeg heller ikke at vi har vært kjærester. Har pratet med han om dette også. Men er veldig vanskelig å kommunisere med han da han er et lukket menneske. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Føler jeg ikke kommer noen vei med oss. Har spurt han til og med om vi skal bare gjøre det slutt og gå hver sin vei. Men får ikke noe konkret svar fra han. Jeg savner sex og nærhet. Er lei at jeg må fikse kåtheten min selv når jeg har en mann ved siden av meg som burde ha gjort noe med det. Av og til så skjønner jeg godt at noen er utro. For nå er jeg kommet der jeg har begynt å fantasere om andre menn og ønsker å finne meg en ff. Anonymkode: 5423b...dce slå opp da! Så kan du ligge med hvem du vil Anonymkode: 15a2f...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå