Gå til innhold

Bergen tantra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant hjemmesiden til nevnte etablissement og har noen spørsmål:

- De presenterer seg som behandlere. Er det i virkeligheten et sted hvor man kjøper sex i form av intimmassasje?

- Hvis det ikke er sexuelle tjenester som tilbys, hvorfor ligger denne tråden under kategorien «sexualitet»?

- Er det lovlig å la seg «behandle» med tantramassasje mot betaling i Norge? (ref sexkjøpsloven)

Anonymkode: 529f5...9df

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1553065-bergen-tantra/#findComment-29227621
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker
On 2/2/2022 at 6:53 PM, TheresaNoy said:

Hallo! Jeg hadde tantramassasje i Bergen hos den flotte tantramassøren i sentrum. Jeg går regelmessig, og jeg kan bare anbefale! Jeg hadde mer enn én orgasme, og sexlivet mitt er mye bedre. mer selvtillit

Jeg kan forsikre at denne kommentaren er falsk. Jeg er nemlig Bjørnar og jobber som freelance massør i BT.

Denne brukeren har opprettet profil 2 febr. Har sitt siste besøk 2 febr. og ikke minst har sitt eneste innlegg på KG 2 febr.

Så til Dere som hele tiden skriver at "kjøp av seksuelle tjenester er ulovlig i Norge". Dette er riktig, men ingen av massørene hos oss utfører det som loven definerer som seksuell omgang eller seksuell handling. Tantra massasje kan i legaldefinisjonen omtales som seksuell adferd (i likhet med eks stripping eller lap-dance) og er ikke omfattet av sekskjøpslovens forbud. Det er verdt å gjøre oppmerksom på at vi hele tiden er oppdatert på lovverket og tilbyr altså IKKE tjenester til våre kunder som gjør at de står i fare for å komme i konflikt med lovens grenser og rammer.

Bjørnar - Bergen Tantra

Anonymkode: ecffb...33e

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1553065-bergen-tantra/#findComment-29662723
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...