Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Kjære, vakre vene... Hva er det med tv3? Noen som har lagt merke til episodene som går kl. 7? Deler av episoden kuttes bort? Om det er at hele episden ikke klarer å presses inn mellom 7-7.30, vet jeg ikke, men seriøst: da er det virkelig ikke Sex and the city lengre, bør heller kalles: "dette er det vi gidder å vise dere i aften, folkens". Eksempel: På Brady sin fødselsdag er Samantha uheldig å farge kjønnshåret sitt rødt og viser det til Carrie. Da tv3 viste denne episoden nylig, kom ingenting av det med. Til og med i aller siste episode, da Carrie er lykkelig tilbake i New York, snakker hun med Mr. Big i tlf om at leiligheten/huset deres er i boks! Får ikke se det! HVER EPISODE mangler store deler.. istedet "fades" det til svart og neste scene begynner og jeg sitter hjemme og skriker: "HEI! Hva med? Nå sier jo Charlotte..." Helt latterlig!! Respektløst, og ikke minst så utrolig irriterende. Og tro meg; jeg har sett episodene mange nok ganger til å vite hva som mangler. (og ingen kommentarer om at dersom du har sett de så mange ganger, så kanskje du ikke trenger å se de igjen.. ) Får faktisk ikke lyst til å se dem engang, for jeg blir så arg..
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Du får DVDene svært billig på platekompaniet for tiden! Det er en god investering, de tåler å bli sett igjen og igjen... Men jeg skjønner godt at det er irriterende. Tror iallefall at episodene i sesong 6 varer i nesten 3 kvarter. (evt. tre kvarter inkl reklame i USA, så de er lengre enn de første episodene var)
inar Skrevet 22. oktober 2005 #3 Skrevet 22. oktober 2005 Å dette har irritert meg og, for de har klippet bort mye av episodene, blir så sint. Så har sittet å sett de siste episodene på dvd, har hele boksen. Og så den siste i dag, og gråt.... :cry: Er det mulig, er jo bare en serie, men jeg tuter.... Og det er trist vær ute og....
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2005 #4 Skrevet 22. oktober 2005 Hører rykter om at det er en alternativ slutt i dvd-boksen? Hva er den i såfall?
Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Ja, det er ting som mangle rja...? Jeg har lagt merke til at det er et eller annet... jaja, det skal jo klemmes inn minst ti minutter reklame OG to minutter programpresentasjon i hver halvtime, så viktige ting kommer neppe med. Jaja, nå er det slutt på reprisene også - det er et eller annet geek-program som begynner klokken syv på mandag.
Gjest skindeep Skrevet 23. oktober 2005 #6 Skrevet 23. oktober 2005 AHA, det kan du fortelle meg.. jeg har ikke sett de episodene som blir vist på tv3 nå, men jeg har 2&3 sesong på dvd, og mener at de seriene var lengre enn de som vises på tv3! Så nå fikk jeg en forklaring på det! Thank ju!
inar Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 Hva, alternativ slutt i dvd-boksen, det må jeg sjekke ut.......
Pimbila Skrevet 23. oktober 2005 #8 Skrevet 23. oktober 2005 Du får DVDene svært billig på platekompaniet for tiden! ← Enda billligere på play.com 173,- på Play 180,- på Platekompaniet
Gjest Catwoman Skrevet 24. oktober 2005 #9 Skrevet 24. oktober 2005 jepp, dette irriterer meg og. Ser de helst på andre kanaler istedet, der hvor de viser hele. Den siste episoden er jo i to deler, og altså en times lang episode. Tv3 klarte å sende den på en halvtime, da sier det seg jo selv hvor mye de må ha klippet vekk.
April Skrevet 24. oktober 2005 #10 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kjøpte Sex and the City hos Zailor.no for 798,- for alle sesongene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå