Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan som regel alltid kjenne når jeg har eggløsning og syklusen min er som regel stabil og er på 28-30 dager. 

I følge Flo appen hadde jeg eggløsning på torsdag den 27. Men siden jeg kjente murringer mandagen så begynte jeg å teste da for å se om eggløsningen kanskje kom litt tidligere. Jeg testen mand til onsdag før jeg gikk tom for tester og ingen av de ble posetive. Så da satset jeg på at eggløsning ville finne sted enten torsdag eller fredag

Vi fikk kun lagt inn aksjer på torsdagen, da hadde jeg i tilegg veldig ømme puppet så var ganske sikker på jeg hadde eggløsning da. Men i kveld kom plutselig murringer igjen i tilegg til at det er et press på korsryggen og mens jeg sto å lagde mat, kjente jeg at det kom noe ut og når jeg da gikk på toalettet var det kommet en god del brunaktig utflod. 

Vet at noen kan få sånn ved eggløsning, men jeg har aldri opplevd dette tidligere. Så nå er jeg veldig nyskjerrig på om det er sen eggløsning eller om det er mulig å ha festeblødning så tidlig? 🙄

Anonymkode: 4ef93...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 4ef93...793

Skrevet

Helt umulig å vite dersom du ikke tester etter el? De fleste spotter Ikke el, og de fleste spotter nok ikke ved festing heller. Ofte er spotting tilknyttet mens, litt lavt progesteron eller annen hormonell ubalanse. Kun påvist eggløsning ved feks el tester vil kunne si når el var og dermed gi mer pekepinn på hva spottingen evt skyldes :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...