Gå til innhold

Jenter seksualiserer seg på TikTok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant å se hvor skamløs tenåringsjenter seksualiserer seg selv på TikTok til rap sanger med tekster som "I need a rich bitch, big bitch, need a rich dick" eller "Ima be that pussy yeah, I'm going in tonight", "You wanna see me naked, naked, naked" osv. osv... Dette skjer i millioner av TikToks by the way og er ofte på framsiden med tusenvis med likes. I tillegg twerker de med rumpa som ville dyr og simulerer dermed å bli tatt bakfra hva faen? Trodde jenter ikke vil ble sett på som sex objekter? Så de seksualiserer seg heller selv grenseløs? Ikke rart gutter ikke kan ta jenter seriøs som prøver å være "independent og sivilisert" når de oppfører seg slik foran nesene til gutter og menn. 

Anonymkode: 16b63...381

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig trist. Like trist at du skylder på jentene. Dette er lært. Mennesker gjør det de får belønning for, og mange jenter og kvinner lærer dessverre at det er det de får oppmerksomhet for. Til en viss grad kan det være flott å føle seg sexy - det kan jo alle kjenne på, men dette er på et helt annet nivå.

Anonymkode: d7bc3...0f4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er fryktelig trist. Like trist at du skylder på jentene. Dette er lært. Mennesker gjør det de får belønning for, og mange jenter og kvinner lærer dessverre at det er det de får oppmerksomhet for. Til en viss grad kan det være flott å føle seg sexy - det kan jo alle kjenne på, men dette er på et helt annet nivå.

Seriøst. Hvorfor finner du ikke min datter, eller døtre av alle mine venner og venninner på tik tok hvor de opptrer slik? 

Anonymkode: d8ce0...119

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Like trist at du skylder på jentene

Hvem skal man "skylde på" da? Hvite, heteroseksuelle cis-menn? Illuminati?

Anonymkode: f1042...e74

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Seriøst. Hvorfor finner du ikke min datter, eller døtre av alle mine venner og venninner på tik tok hvor de opptrer slik? 

For de får gjerne bok oppmerksomhet hjemmefra. 

Anonymkode: ed50d...826

• Liker 2
Skrevet

Dette er slikt de vokser av seg som regel, uten eldre kvinner trenger å sjikanere. 

Anonymkode: aa53a...4f9

Skrevet

Særlig, du skal ha meg til å tro at noen jenter og unge kvinner spiller på sex og gjør seg til for oppmerksomhet og morro?

Nå har jeg hørt alt!

Det neste blir vel at en ung mann liksom har skrytt av musklene sine eller at en tenåring har gjort noe som ikke var veldig godt gjennomtenkt.

Nei du, sånt må du lengre ut på landet med!

Anonymkode: 5fd9b...776

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er fryktelig trist. Like trist at du skylder på jentene.

Hvem skal ha skylda, tenker du? Sånn bortsett fra foreldre som tydeligvis ikke følger med på hva tenåringsjentene sine driver på med på nettet? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tror du ja ;) 

Anonymkode: 840a9...c48

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Interessant å se hvor skamløs tenåringsjenter seksualiserer seg selv på TikTok til rap sanger…….Trodde jenter ikke vil ble sett på som sex objekter? …..

Eller på Instagram, Tinder, deiligst.no, OnlyFans eller hvor som helst…….

velkommen til verden, og det er selvsagt alle andre sin skyld :sukk:

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er slikt de vokser av seg som regel, uten eldre kvinner trenger å sjikanere. 

Anonymkode: aa53a...4f9

Det er jo det som er greia. Disse eldre trasige damene henger seg jo opp i dette av en eneste grunn. De får ikke oppmerksomhet fra menn selv, og er bitter for at det er så lett for unge pene jenter å få det. Hadde de selv vært attraktiv hadde pipa hatt en annen lyd

Anonymkode: 31e7c...a09

Skrevet

Ape se, ape gjøre.... 

• Liker 3
Skrevet

Min datter får ikke lov til å være på tiktok. Pedoparadis for de som liker seksualiserte danser av barn og unge. Vi snakker danser som skal imitere handjob, suging, etc . Erotisk utkledning osv

Anonymkode: 9398c...2d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kanskje fordi du har vært en god forelder. Det betyr ikke at alle jenter som driver med dette er født med null integritet, noe du impliserer.

Skrevet
Gorgonzola skrev (6 timer siden):

Eller på Instagram, Tinder, deiligst.no, OnlyFans eller hvor som helst…….

velkommen til verden, og det er selvsagt alle andre sin skyld :sukk:

Hvorfor i all verden går det ikke an å påpeke at vi faktisk har et samfunn som legger opp til dette med internettets plattformer, kriker og kroker, alle lettpåvirkelige plattformer særlig for ungdom? Det betyr ikke at man legger all skyld annetsteds. Det er å påpeke at dette faktisk har betydning.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvem skal man "skylde på" da? Hvite, heteroseksuelle cis-menn? Illuminati?

Anonymkode: f1042...e74

Gud bedre. 

Skrevet

Aldri vært på tik tok og skal heller Aldri inn dit 

Skrevet

Jeg hater å si dette, men dette ufyselige folkeslaget vi er på vei til å bli trenger en lærepenge. Mennesker kan ikke oppføre seg og disse jentene gir meg avsmak i munnen. Er så lei dette "bimbo fokuset" og at jenter seksualiserer seg i ALLE sammenhenger. Samme unge menn som flekser muskler. 

Vi i Norge trenger litt motgang, økonomiske nedgangstider for å se hva som er viktig i livet. Vi har hatt det alt for gått i mange mange år. Dette gjelder både den generasjonen som er voksen i dag og ungene. 

Anonymkode: 1262c...263

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Folk ser ikke hvor fucked samfunnet er blitt av sosiale medier, fordi de er blitt hjernevasket selv. Er du ikke på sosiale medier er man en avviker i samfunnet. Logg av dritten å se at livet bli bedre å lev i nuet og ikke på mobilskjermen.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Folk ser ikke hvor fucked samfunnet er blitt av sosiale medier, fordi de er blitt hjernevasket selv. Er du ikke på sosiale medier er man en avviker i samfunnet. Logg av dritten å se at livet bli bedre å lev i nuet og ikke på mobilskjermen.

Sa forumbrukeren på KG!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...