Gå til innhold

Slimpropp i uke 10+0? Brun utflod.. Begynnende abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk igår brun utflod, og har siste dagene følt at noe er galt, selvom jeg ikke helt vet hvorfor. Hatt mye smerter i skambenet (benet over tissen lol) idag ettermiddag, og istad på do fikk jeg ut en slimklump. Den kjente jeg veldig godt, og var omtrent firkantet. Den kunne dras utover som tyggis omtrent, så ikke vanlig slim som jeg har pleid å ha. Har på følelsen av at dette er en MA, tenker å ringe gynkologisk imorgen tidlig.

Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 52d57...af6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk igår brun utflod, og har siste dagene følt at noe er galt, selvom jeg ikke helt vet hvorfor. Hatt mye smerter i skambenet (benet over tissen lol) idag ettermiddag, og istad på do fikk jeg ut en slimklump. Den kjente jeg veldig godt, og var omtrent firkantet. Den kunne dras utover som tyggis omtrent, så ikke vanlig slim som jeg har pleid å ha. Har på følelsen av at dette er en MA, tenker å ringe gynkologisk imorgen tidlig.

Noen som har opplevd lignende?

Ja. Opplevde det i uke 14. var en MA. Men tror ikke det trenger å være det altså. Men få en sjekk. Lykke til

Anonymkode: 912f3...2d8

Skrevet

Kjenner veldig godt igjen det du skriver om smerte i beinet fra da jeg mistet.

Anonymkode: 38553...eda

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Opplevde det i uke 14. var en MA. Men tror ikke det trenger å være det altså. Men få en sjekk. Lykke til

Anonymkode: 912f3...2d8

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjenner veldig godt igjen det du skriver om smerte i beinet fra da jeg mistet.

Anonymkode: 38553...eda

Fikk istad ordnet meg ultralyd imorgen, så da får vi se hvordan det står til. Jeg har mistet det meste av symptomer også, sett bort ifra brekningsrefleksen i halsen..

Mistenker at noe er galt, så blir ikke overrasket om det er en MA..

Takk for svar begge to..💕

Skrevet

Ingen erfaring, men ville bare ønske deg lykke til! Hører om mange som både blør og har smerter uten at det nødvendigvis er MA/SA, så krysser fingrene for deg. Hold oss oppdaterte da? 

• Liker 1
Skrevet
nilie skrev (Akkurat nå):

Ingen erfaring, men ville bare ønske deg lykke til! Hører om mange som både blør og har smerter uten at det nødvendigvis er MA/SA, så krysser fingrene for deg. Hold oss oppdaterte da? 

Det skal jeg gjøre! Ja det går jo bra for mange, så blir et slit å vente til imorgen.. men får prøve å tenke på annet. Det var ikke et planlagt svangerskap, men vi var fortsatt veldig glad for det😕

Skrevet

Hvordan gikk det? ❤

Anonymkode: 16ee2...3ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det? ❤

Anonymkode: 16ee2...3ab

Det var ingen MA eller SA❤Det var liv der og hadde utviklet seg fint, så da var nok disse symptomene helt vanlige!

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...