Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan ligge på sofaen og se på tv ilag, og så plutselig knipser han meg hardt på øret på kødd. Tidligere så har jeg tullet det bort for jeg blir forvirret og vet ikke hvordan jeg skal reagere når en mann over 40 knipser meg hardt på øret uten grunn, men i dag reiste jeg meg opp og viste tydelig at jeg synes ikke det er greit og sa det er vondt og så gikk jeg.

Hvorfor i all verden gjør man sånn mot kjæresten sin? Vi har vært sammen i flere år.

Anonymkode: 6b659...03f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor i all verden gjør man sånn mot kjæresten sin?

Fordi hun ikke kaster han ut når han strekker strikken. 

Det sier vel seg selv?

Anonymkode: d343c...623

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fordi hun ikke kaster han ut når han strekker strikken. 

Det sier vel seg selv?

Nei. Det sier seg ikke selv.

Anonymkode: b4ea6...4d5

• Liker 2
Skrevet

Fordi noen er litt køddene, å hvis du aldri har gitt beskjed om at du faktisk syns det er vondt å ikke liker det, men responderer med å le, så trodde han vel kanskje det var morsomt. 

Anonymkode: 25953...835

• Liker 5
Skrevet

Knips han på pungen når han skal legge seg… så kan du se om han liker det 😉

Anonymkode: 8fcc4...60d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Knips han på pungen når han skal legge seg… så kan du se om han liker det 😉

Anonymkode: 8fcc4...60d

Det er ikke så effektivt som man skulle tro. Selv da jeg holdt fast pungen sånn at ballene ikke skulle danse seg unna, så bare ynka han seg litt i et sekund og så gikk smerten raskt vekk sa samboer. Hadde tillatelse seff.

Øret blir jo rødt med en gang og er irriterende og plagsomt lenge etterpå. Sånt gjør man bare ikke! Jeg hadde klikka til tusen!

Anonymkode: 3f6e6...535

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skal ikke være nødvendig å hevne seg. Har du gitt beskjed en gang, så vet han det. Gjentar det seg så hiv han ut eller stikk sjøl, avhengig av hvem sin bolig det er.

Du må begynne med å ha selvrespekt og sette grenser. Deretter vil andre begynne å reapektere deg. 

• Liker 1
Skrevet

Haha, er det seriøst? Høres jo bare ut som en misforståelse. Han har trodd det er en spøk. Du må jo bare si fra at det gjør vondt, vis ham det, så kan han kjenne selv. Dere har vært sammen i flere ÅR, hvordan kan dette være en problemstilling?

»Jeg liker ikke sukker i teen, men mannen min gir meg det likevel, hva skal jeg gjøre?»

Anonymkode: 67278...442

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi kan ligge på sofaen og se på tv ilag, og så plutselig knipser han meg hardt på øret på kødd. Tidligere så har jeg tullet det bort for jeg blir forvirret og vet ikke hvordan jeg skal reagere når en mann over 40 knipser meg hardt på øret uten grunn, men i dag reiste jeg meg opp og viste tydelig at jeg synes ikke det er greit og sa det er vondt og så gikk jeg.

Hvorfor i all verden gjør man sånn mot kjæresten sin? Vi har vært sammen i flere år.

Fikk du ikke noe svar på hvorfor han gjorde det? Eller fikk han ikke sjans? Har du hørt noe fra han?

Gjorde han det fordi han ønsket å skade deg? Hater han deg? Eller trodde han det ikke var vondt, og er helt fra seg nå og trygler om tilgivelse? Eller sier han at du må tåle såpass, at du overreagerer?

Anonymkode: 229f5...7b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du må jo sette grenser for deg selv, og respekterer han det ikke så har du jo ikke så mye valg. Har du spurt han hvorfor han føler for å påføre deg smerte og ubehag? 

Anonymkode: 101c8...613

Skrevet

Et enkelt "ikke gjør det, det er vondt" burde jo være nok her. Eller egentlig bare "ikke gjør det". 

Men hadde vært interessant å spør hvorfor han gjorde det. Alle vet jo at det er vondt, og om man ønsker å gjøre kjæresten vondt er det ganske ille? (Men mindre det er ønsket fra begge sider, og avtalt). 

Anonymkode: 2a89f...823

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er Einstein vi prater om her…

Anonymkode: bd009...2cc

• Nyttig 1
Skrevet

Han er litt barnslig og forstår ikke at du ikke synes det er greit. Si fra at du ikke liker det, så bør problemet være over.

Skrevet

Noen slår og knipser og synes sikkert at det er gøy. Og når du ler, så tror han at du liker det. Og fortsetter denne leken dere begge synes er gøy. Eller som han TRODDE du også synes var gøy fordi du lot som pga at du lo.

• Liker 2
Skrevet

Håper vi får vite om du har fått tilbakemelding fra han

Skrevet

For en dust!

Anonymkode: 97508...a2f

Skrevet

Kommer han med stikk til deg? Kritiserer deg? Skjuler kritikk i humor? Er passiv aggressiv? Spydig? Silent treatment? Hvis han ikke gjør noe av dette, er nok knipsingen hans bare ment som litt flørtete tulling, men han vet selv best hvorfor han gjør det.

Hvis han faktisk er passiv aggressiv og kommer med stikk ellers også, kan knipsingen være nedpsyking skjult som humor for å få et psykisk overtak.  

Anonymkode: 69f05...deb

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å lure en finger opp i neseboret på kjæresten sånn innimellom også fniser jeg litt. Får håpe han gir beskjed om at han ikke setter pris på det før han dumper meg.

Men enn så lenge tror jeg han setter pris på finger'n.

Anonymkode: 3b617...d80

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg pleier å lure en finger opp i neseboret på kjæresten sånn innimellom også fniser jeg litt. Får håpe han gir beskjed om at han ikke setter pris på det før han dumper meg.

Men enn så lenge tror jeg han setter pris på finger'n.

Anonymkode: 3b617...d80

Haha ja jeg pleier også å gjøre det, samt sutte på fingeren å putte den i øret hans. Han har en tendens til å slå meg kjempe hardt på rompa, skremme meg osv. Noen er jo bare litt bedritne, heldigvis er både jeg og mannen det, selvom vi sikkert er alt for gamle til å holde på sånn 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 25953...835

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei. Det sier seg ikke selv.

Anonymkode: b4ea6...4d5

Ikke for deg nei, men for flertallet.

Og nå vet du også det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...