AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Det har bare gått 7 mnd og jeg merker at jeg ikke tenker på han like intenst som før. Jeg blir fortsatt glad for å se han og synes han er best, men savner han ikke hvert sekund liksom. Mens han på sin side blir bare mer og mer pus og kosete og gir oppmerksomhet. Jeg føler meg litt kvalt. Men jeg vil jo ikke avvise han. Jeg trodde det var drømmetypen for 2 mnd siden og nå vil jeg bare at han skal være opptatt med jobb så jeg får noen frikvelder. Føler meg så fæl som tenker sånn for jeg er jo kjempeglad i han. Nå går jeg med masse uro inni meg fordi jeg blir så redd for at følelsene bare skal forsvinne helt! De som var så sterke. Samtidig vet jeg at jeg har problemer med nærhet, så dette kan vel bare være en eller annen dyp frykt for avvisning eller hva enn? Han er virkelig alt jeg vil ha. Overtenker jeg bare eller kan noen kjenne seg igjen og dele litt erfaringer? Har aldri vært så forelsket før i noen av de tidligere kjærestene mine, så jeg har heller ikke merket at forelskelsen har gått over da den aldri var til stede i utgangspunktet.. Anonymkode: 4fddd...2f1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg har opplevd at en voldsom forelskelse kan gå like plutselig over, så jeg kjenner meg igjen i det. Særlig hvis den andre blir for pågående og klengete. Kan du si at du er veldig sliten for øyeblikket og trenger litt mer alenetid for å hente deg inn igjen? Kanskje følelsene kan komme litt tilbake da? Anonymkode: dcb2b...515
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Dette er jo vanlige push/pull følelser. Problemet her er at han er for pusete og gir deg for mye oppmerksomhet. Da forsvinner mystikken for din del, og han blir kjedelig. Klassisk feil menn som er livredd for å mistw dama gjør. Og så skjønner de ikke at det er det som gjør at hun stikker Anonymkode: c3c09...c98
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Det kan nok være noe i det ja. Jeg må prøve å si det til han på en fin måte da. Jeg vil jo ha kjærligheten, vil bare ikke ha den 24/7 liksom 🙈 og ikke SÅ mye. Han trenger ikke å gi alt hele tiden liksom.. tilogmed når han er sliten og trøtt så skal han massere meg, slikke meg, ordne ting for meg osv. Han gir for mye på en måte. Høres helt dust ut å klage på noe sånt da, føler meg utrolig bortskjemt 😂 Men jeg vil jo at dette skal vare og da må han sette sine behov foran iblant også. Anonymkode: 4fddd...2f1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Når han allerede nå har gått i tøffel-fella og du har mistet spenningen kommer den ikke tilbake dessverre. Alt han gjør for å endre dette igjen nå vil føles falskt. Toget har gått, du kan jo gjerne prøve, men om noen år vil du fortsatt sitte og føle deg litt kvalt, mens han har lagt alt av egne ting på hylla. Anonymkode: 8de5e...2ba
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Nei, det er ikke for sent. Jeg skal fikse det. Anonymkode: 4fddd...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Ta opp det med balanse At man absolutt ikke skal slutte med alt annet, ikke treffe venner, m.m. Det er viktig å ta vare på egentid og vennskap uavhengig av sivilstatus. Anonymkode: 375a6...c36
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette er jo vanlige push/pull følelser. Problemet her er at han er for pusete og gir deg for mye oppmerksomhet. Da forsvinner mystikken for din del, og han blir kjedelig. Klassisk feil menn som er livredd for å mistw dama gjør. Og så skjønner de ikke at det er det som gjør at hun stikker Anonymkode: c3c09...c98 Nei, jeg trodde det handlet mer om kommunikasjonsstiler. Noen er mer "på", andre mer "av". Det går an å fungere med en som er motsatt av seg selv, men da må man finne måter begge klarer å leve med det på. Ellers fungerer det best med en som fungerer på samme måte som en selv. Enten at begge er "på" eller begge "av". Husker ikke hva begrepet heter. Men søk det opp på Google ts, det er mye lesestoff om dette 🙂 Anonymkode: 754af...ec2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 Skjønte ikke helt det med på og av. Mener du mer sosial? Eller mer tilstede? Mens den som er "av" er mer tilbaketrukket? For jeg føler meg ikke introvert eller noe sånt, men blir fort rastløs og kjeder meg. Egentlig tror jeg jeg bare svinger veldig i følelsene. Etter å ikke ha sett han på 3 dager så var det helt herlig å se han igjen og etter det har jeg følt meg skikkelig forelsket og tenker bare på han og vil bare sende mld hele tiden. Enten eggløsning eller bare generelle følelsessvingninger 🤷♀️ Anonymkode: 4fddd...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå