AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hei! Jeg er 5 uker på vei, fikk positiv test forige helg etter noen dager med veldig uggen følelse, trøtthet og kvalme. Det varte også hele denne uken, masse murringer, "bobling" i magen, gåen mage. men nå i helga så føler jeg meg ikke gravid lenger? Er dette et tegn på at ting ikke er helt som de skal? Symptomene er borte. Kan kjenne at det er litt vondt når jeg legger meg på kvelden. Kan ikke huske det var slik sist gang jeg var gravid. Erfaringer? Anonymkode: 1b377...633
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Jeg tror du skal slappe helt av så lenge du ikke blør eller har sterke smerter. Jeg kjente ingen plass at jeg var gravid før magen begynte å vokse, og tro meg, jeg var ofte bekymret. Ut kom en frisk og fin gutt. Har vært det samme under denne graviditeten, bare ikke like bekymra denne runden. Og nå er magen stor og rund med masse spark i tredje trimester. 😊 Anonymkode: f24cd...781
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Ta en ny test hvis du er bekymret Anonymkode: e4f98...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå