AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 I går var vi innom en butikk for å kjøpe en sak. Typ rett inn hente det en skal ha og rett til kassa. Der er det kø, foran oss står 3 personer som er sammen, de plukker ting ut fra boksene som står rundt kassaområdet og diskuterer seg imellom. En kasse blir ledig og den ansatte roper «ledig kasse» 2 ganger, vi forsøker å få kontakt med dem foran for å si at de må gå frem til kassa uten respons. Da brøyter min mann seg frem og legger varen vår på disken. Jeg fulgte etter men smøg meg nok litt mer forsiktig, mens dama foran forsøkte å fysisk blokkere meg fra å gå forbi. Jeg sa at de fikk følge med på køen, og hun ble ufin og kom med noen ufine kommentarer. Jeg kjenner at jeg er litt forbanna enda, for jeg kunne godt ha gitt dem en lekse i hvordan man oppfører seg i kø. Problemet her er vel at hennes versjon og oppfattelse er at vi var de teite. Så hva mener KGs dommerpanel? Anonymkode: bd195...d09
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Hvis de ikke reagerte etter flere henvendelser var det greit å gå forbi. En uting med folk som skal plukke ting etter at det er deres tur i køen. Noen skammer seg ikke for å forlate handlevogna i køen mens de går og henter ting heller. Anonymkode: a0468...634 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå