AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Har akkurat kommet over i tredje trimester, har kjent rykkninger i magen med jevne mellomrom, i tillegg til spark. Men på ulike tidspunkt. Er rykkninger normalt? Anonymkode: d5fd3...911
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Som spasme liksom? Eller murring fra livmoren? Kynnere? Husker jeg hadde noen sånne under graviditeten, tipper det er ganske normalt. Kan være at det er magen som utvider seg som du kjenner? Om det er kynnere, så det også veldig normalt i 3 trimester, men hvis du syns det er ubehagelig så kontakt jordmor eller føden. Anonymkode: f170f...22a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som spasme liksom? Eller murring fra livmoren? Kynnere? Husker jeg hadde noen sånne under graviditeten, tipper det er ganske normalt. Kan være at det er magen som utvider seg som du kjenner? Om det er kynnere, så det også veldig normalt i 3 trimester, men hvis du syns det er ubehagelig så kontakt jordmor eller føden. Anonymkode: f170f...22a Mer spasme. Anonymkode: d5fd3...911
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mer spasme. Anonymkode: d5fd3...911 Blir magen hard når du kjenner «spasmene»? Anonymkode: f170f...22a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Blir magen hard når du kjenner «spasmene»? Anonymkode: f170f...22a Nei Anonymkode: d5fd3...911
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei Anonymkode: d5fd3...911 For meg som ikke har faglig kunnskap, høres det litt ut som det er muskulært. Kan være det er magemusklene som strekker seg litt du kjenner. Men for å være sikker så hadde jeg ringt til jordmor for å finne årsaken. Det er mest sannsynlig helt normalt og ingenting farlig, men ring uansett så vet du Anonymkode: f170f...22a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Er det kanskje hikking du kjenner? Det kjenner jeg som rytmiske rykninger/spasmer fra inni livmoren. Litt kortere mellomrom mellom hver enn voksne hikker. De er jo ikke veldig kraftige da men noen ganger kjenner jeg dem godt og har også vært såpass tydlig at jeg har kjent det med hånden. Anonymkode: b1745...907 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Sånn ellers så synes jeg at jeg kjenner veldig mye forskjellige rare bevegelser, noen ganger som bobler, noen ganger åling, noen ganger spark, noen ganger som om baby bare lener seg utover/spenner seg utover uten at det er spark.. noen ganger minner det mer om en rykning.. men jeg aner ikke hva som er vanlig! Anonymkode: b1745...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå