Gå til innhold

Han ser på Disney channel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alene. Han har ikke barn. Han virker ellers oppegående, men dette er jo sprøtt. 

Vet ikke om jeg vil fortsette og treffe han. 

Er ikke dette veldig unormalt? Han er 28. 

Anonymkode: 4f400...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det strømmetjenesten du mener? Isåfall er det såååå mye mer enn bare barnefilmer der!

Anonymkode: 4c367...23f

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig mye mer enn barnefilmer der. Kjenner mange voksne som ser på Disney channel.

Anonymkode: 0506a...3ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Han har sikkert vokst opp med Disney Channel da? Mye bra tegneserier som gikk der.

Anonymkode: 853c8...c6b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det finnes folk som ser på Hotel Cæsar! Det er sprøtt, det.

Kanskje han liker barne-tv? Det er mange som gjør det. Kanskje han har vokst opp med Disney Channel og ser på det i voksen alder fordi det minner ham om en enklere tid?

Anonymkode: 32115...c04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo veldig mye mer enn barnefilmer der. Kjenner mange voksne som ser på Disney channel.

Anonymkode: 0506a...3ab

Ok ja. Sikkert mer normalt enn jeg tror da. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! At han liker å se på Disney. Mange gamle og gode nye filmer der. Jeg selv elsker Disney og det gjør datteren min på atten år og. Både hun og jeg kan se Disney filmer samt se en god psykologisk thriller etterpå (eller før). Og liker også å se på dokumentarer osv og…

Jeg leser også Donald duck og i tilleg leser jeg også psykologi, finans osv . For meg er ofte disse lettleste og gode underholdnings filmer en måte å slappe av på

Anonymkode: 54e31...eef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det strømmetjenesten du mener? Isåfall er det såååå mye mer enn bare barnefilmer der!

Usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Usikker. 

Oki, men egentlig bør du bare være glad for at han fremdeles har barnet i seg, for det er sunt å være barnlig som voksen! (Og legg merke til at jeg skriver barnlig, ikke barnslig!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 og ser på Disney.. med min mor på 65!  Enkelte ting vokser en ikke fra 

Anonymkode: efe92...bad

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney channel og Mikkes klubbhus eller lignende hadde vært en dealbreaker. Disney plus, som i strømmetjenesten, det blir noe annet.

Anonymkode: 1a094...659

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er over 40 og ser på Disney+ Ofte. Ikke nødvendigvis Disney, men andre ting der 🕺🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 år ( kvinne)  og har alltid elsket Boomerang- kanalen . Når de gamle Flintstones, Top cat og Jetssons - tegnefilmene gikk der, var det bare helt topp. Har ofte den kanalen på sent på kvelden eller når jeg vasker huset. Koselig å ha i bakgrunnen. Hadde mannen min likt å se på Disney , Boomerang e.l, hadde jeg antageligvis bare elsket han enda mere☺️🤣

Anonymkode: 093b6...f89

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det innimellom Lego bygging og kjøring med fjernstyrt helikopter han ser på Disney+?

Anonymkode: 9d887...e42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å bruke tjenesten nylig, mange kategorier. Har sett mange Marvel filmer, Modern family, og en og annen tegnefilm for gamle minner.

Er over 40!

Anonymkode: 12b3f...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney kanalen, eller strømmetjenesten? Sistnevnte er jo mye mer enn bare barnefilmer.

Anonymkode: 7b411...a7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ganske mye på Disneykanalen som «bakgrunnsstøy» når jeg bodde alene - selv om jeg var 25+. Det betyr ikke at jeg satt å fulgte med nødvendigvis, men det var mest for å ha på noe. Synes det var koselig! Noen serier minnet meg om barndommen, og noen av de nyere synes jeg også var fornøyelige. 

Er ellers en helt vanlig og oppegående person, med god jobb og «alt på stell». Nå har jeg samboer, og ser ikke på kanalen lenger - men har Disney+ og ser på filmer og sånn. Jeg sluttet vel å se på kanalen/«de barnslige seriene» fordi jeg ikke hadde behov for å ha på noe for det lystige selskapet sin skyld lenger, nå som vi er to. 

Var bare en guilty pleasure, og selvsagt ingenting farlig eller urovekkende. Til mitt forsvar har jeg  aldri fulgt med på Kardashians, Paradise Hotel og slike ting da. Synes personlig det er verre en Disney Channel  😂

Anonymkode: 4e4f3...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sneversynt å hele tatt vurderer å slutte å treffe noen bare fordi han ser på Disney når han er alene. Spesielt siden du er usikker på hva han egentlig ser på og hvorfor. 

Anonymkode: da0d6...464

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...