AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Ønsker ny sekk som student. Den skal helst være praktisk, god å ha i ryggen, ha mye plass og se stilig ut på utsiden. Vil helst ikke betale for mye for en sekk, men dersom den kan vare hele studietida og innfri kravene mine så er jeg villig til å betale litt. Så litt på Douchebags The Hugger (30 liter) siden "alle" har den. Er den god? Vil den holde bøkene og andre ting på plass, da det ikke er lommer inni som skiller tingene? Den koster 1799,- men det kommer rabatt på 10% hele tiden, så får den for 1619,-. Anonymkode: 3d3e4...685
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Ingen erfaringer, men det står at den skal holde formen selv om den bare er halvfull. Så da bør den holde formen fint med masse bøker også. Klikket en hjem 20-versjonen, men jeg trenger bare plass til headset og jobb-PC-en. Anonymkode: 11858...862 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ingen erfaringer, men det står at den skal holde formen selv om den bare er halvfull. Så da bør den holde formen fint med masse bøker også. Klikket en hjem 20-versjonen, men jeg trenger bare plass til headset og jobb-PC-en. Anonymkode: 11858...862 Tenkte inni. La oss si halvfull, da vil jo vel tingene bevege seg når man går? Jeg trenger plass til pc, bøker og evt. matbokser og andre ting kan være greit å ha plass til. Anonymkode: 3d3e4...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå