Gå til innhold

hjelp til gode gaveideer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover. De som gifter seg( de har bodd sammen i mange år) har vel alt de trenger og enda litt........ Hva gir jeg i bryllups presang???Noen lyse hoder som kan gi meg noen gode råd??!!!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke ønskeliste? Det er veldig vanlig nå...

Hvis ikke du vil kjøpe ting til et servise de samler på, sengetøy eller annet kjøkkenutstyr, etc. kan du jo gi en opplevelse. Hva med et gavekort på en helaften ute? Konsertbilletter?

Men selv om de har bodd sammen i mange år, kan det jo hende de ønsker å bytte ut ting...

Skrevet

Gå sammen med den andre forloveren og kjøp dem et helgeopphold på et spahotell eller noe ;)

Skrevet

Vi fikk deler til "værstasjon" fra Jacob Jesen fra hans forlover - var super flott!!!

Fikk oppblåsbare redningsvester av en vennegjeng.

Fikk vin og vannglass av min forlover.

Gode flotte kniver er det val ikke mange som har...

Håper dte var noen tips...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har flere ganger kjøpt Alvar Aaltos tulipanvase Savoy til brudepar som ikke har ønsket seg noe spesielt, og den har alltid blitt godt mottatt. Suppler gjerne med et gavekort på en blomsterbutikk hvis du vil gjøre litt ekstra ut av det.

Skrevet

Luksuriøst sengetøy i sateng eller børstet bomull. Høie og Turiform har mye fint. Gant og Duxiana har også mye lekkert, men det er opp en prisklasse.

Håndklær av god kvalitet er også et alternativ.

Sengetøy og håndklær er noe en alltid har bruk for. Både praktisk og behagelig.

Skrevet

Vi fikk noen spill i bryllupsgave - veldig koselig hvis man skal ha en hjemmekveld med venner. Ellers trenger man jo ikke å tenke bare ting til huset selv om det er bryllup. Hva med noen fine bøker, turutstyr eller andre ting man trenger til eventuelle hobbyer. Hvis man føler seg trygg på smaken eller kjøper et sted ting kan byttes, så er jo kunst en ide. Man kan jo også invitere til en middag ute på restuarant eller hjemme. Hva med en kasse vin, hvis de er glad i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...