marsvin Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Noen som ser? Første som slo meg er hvordan en alkoholisert hjemmegående dame som drikker hele dagen ser så bra og frisk ut 😅 alltid perfekt hår og sminke, godt trent, ikke tegn til rødmussede kinn eller trøtthet og promille etter to flasker rødvin. kanskje dette er noe av parodien på dårlige thrillere : p isåfall litt artig da. 12
visp Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Det var veldig glatte greier. De kunne gjort det der så mye bedre om de gjorde alt mer realistisk. Antageligvis hadde hun bodd i en svinesti i en trailervogn eller noe og vært skikkelig uflidd og overvektig pga all alkoholen. Jeg fikk litt følelse av frustrerte fruer. 3
neon_sun Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Akkurat sett den ferdig på et lite døgn (jeg har små barn, føler det var en prestasjon 😂😂) og jeg vet ikke om jeg elsket den eller hatet den. Det var litt som behinde her eyes for de som har sett den, slutten endret liksom hele serien. I dette tilfellet ble det veldig parodisk. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 jeg har ikke sett den men den er vel ment som en parodi på bøker og filmer som "girl on the train", "the woman in the window" osv? Er jo litt typisk de bøkene at noen drikker for mye men ikke bor i noe trailer likevel Anonymkode: 8e706...862 9
neon_sun Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): jeg har ikke sett den men den er vel ment som en parodi på bøker og filmer som "girl on the train", "the woman in the window" osv? Er jo litt typisk de bøkene at noen drikker for mye men ikke bor i noe trailer likevel Anonymkode: 8e706...862 Ah. Det gir veldig mening. Jeg visste ingenting om serien før jeg så den, og ble veldig irritert over det usannsynlige og overdrevne i begynnelsen. Likevel var det bare små drypp av parodi store de første 6 episodene. Det var først de to siste episodene som var såpass overdrevet at jeg skjønte at her skurrer noe veldig. Syns det var litt synd, for jeg likte storylinen, selv om jeg liksom har sett det før. Æsj, føler meg litt snytt 😂😂 hadde aldri giddet å se den hadde jeg visst det var parodi og at slutten var så latterlig teit. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 visp skrev (13 timer siden): Det var veldig glatte greier. De kunne gjort det der så mye bedre om de gjorde alt mer realistisk. Antageligvis hadde hun bodd i en svinesti i en trailervogn eller noe og vært skikkelig uflidd og overvektig pga all alkoholen. Jeg fikk litt følelse av frustrerte fruer. Ikke sett serien, men de fleste som sliter med alkohol er høyt utdannede og tilsynelatende mennesker med alt på stell. Fyi. Anonymkode: 263dd...5ab 10
KaDust Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Jeg er ikke så kravstor på slike ting, liker jeg å tro hvertfall, så jeg likte serien. Var bare siste episode som gjorde at jeg tenkte "dette kunne de gjort bedre.." Men jeg har også erfart alkoholikere som det tok meg noen år før jeg fant ut at var alkoholikere. Så det er ikke alltid så tydelig på personen. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 marsvin skrev (15 timer siden): Noen som ser? Første som slo meg er hvordan en alkoholisert hjemmegående dame som drikker hele dagen ser så bra og frisk ut 😅 alltid perfekt hår og sminke, godt trent, ikke tegn til rødmussede kinn eller trøtthet og promille etter to flasker rødvin. kanskje dette er noe av parodien på dårlige thrillere : p isåfall litt artig da. Det er absolutt en del av humoren her, ja! Anonymkode: 77cd2...b64 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 Paulinetta skrev (21 timer siden): Hvilken sjanger? Satire. Anonymkode: a0e37...fe8 2
Spyflua Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 Paulinetta skrev (23 timer siden): Hvilken sjanger? Satirisk krim. Jeg likte den. Så forutsigbar og overdrevent at det det var underholdene. Fikk noen gode lattere innimellom. Og når jeg tenkte på alle idioter som kommer til å se dette uten å skjønne at det er parodi, da lo jeg ennå mer 😅 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #12 Skrevet 1. februar 2022 Jeg syns den var gøy og ganske forfriskende. Elsket slutten 😄 Anonymkode: 827d3...b8a 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #13 Skrevet 1. februar 2022 Tittelen på serien skriker jo parodi i hvert fall. Likte den 😊 Anonymkode: 5f156...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 Det er vel en ren parodi på woman in the window? https://en.wikipedia.org/wiki/The_Woman_in_the_Window_(2021_film) Anonymkode: 7f93e...162
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #15 Skrevet 1. februar 2022 I Spoiler Sønnen min kom inn i stua- jeg : dette er en krimkomedie altså. Han: bare se videre, jeg kan bare se herfra. To sekunder senere starter sexscenene i trappa, på bordet, oppetter veggen og so on. Jeg: Ja altså he he, det er altså en parodi på krimfilmer…🙈🙈 Likte veldig godt serien. La noe av handlingen i spoiler ha ha. Anonymkode: 23158...df9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #16 Skrevet 1. februar 2022 Likte den godt, jeg! Men tror kanskje noen av poengene var litt for godt gjemt eller hva man skal si, at de burde overdrevet dem litt mer. Som de gjorde med vinen. Men sitter litt med følelsen at de som kjenner sånne serier/filmer veldig godt (folk i bransjen egentlig) ler av hver scene og tar alle referansene og poengene, men for oss andre så var det nok en del vitser som var så subtilt formidlet at de ikke ble oppfattet. Og da er det ikke en så vellykket parodi. Anonymkode: cbcfa...6b6 2
Meridian Skrevet 2. februar 2022 #17 Skrevet 2. februar 2022 Spoiler, men altså, hvem tar med barnet sitt på jobben og etterlater de alene med en seriemorder som er kannibal? 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #18 Skrevet 2. februar 2022 Bølle skrev (2 timer siden): Spoiler, men altså, hvem tar med barnet sitt på jobben og etterlater de alene med en seriemorder som er kannibal? Haha, det er satire. Det skal være overdrevent. Det er humor 🤣 Anonymkode: 78c56...7d4 9
Meridian Skrevet 3. februar 2022 #19 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, det er satire. Det skal være overdrevent. Det er humor 🤣 Anonymkode: 78c56...7d4 Jaja, men allikevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå