Gjest gjest_ Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 ja det er de! er 22 år gammel og de er enorme! kroppen min erikke srælgi stor ellers. veier 58 kilo er ca 170 høy..men hoftene er større enn moderns og faderns!! da er dte noe riktig ille! hva gjør jeg?
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Hvis det er kroppsbygningen din, er det ikke mye du kan gjøre med det... Er det fett, kan du trene og legge om kostholdet...
Gjest Gulltopp Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har også uvanlig store hofter, og har fått høre at det ikke er noe å gjøre med saken. Dessverre...
Gjest gjest Skrevet 22. oktober 2005 #4 Skrevet 22. oktober 2005 vet ikke om det er fett eller naturlig del av kroppen......
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #5 Skrevet 22. oktober 2005 hva måler du rundt hoftene da*? hvor mange cm?
Gjest vimse Skrevet 22. oktober 2005 #6 Skrevet 22. oktober 2005 Hvis noen i familien din har store hofter, som feks mormor, farmor o.l, så er sjansen stor for at det er arvelig... Er jo bare sånn det er Har arvet mormor`s hofter jeg, og må bare leve med at de er der. Er det fett, noe jeg tror lite på hvis vekt og høyde du oppgir er reell, så må du bare trene kroppen
Gjest gjest tilbake med mål Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 ok jeg er 22 år gammel veier ca 57 58 er ca170 172 cm høy mål rundt magen på det tynneste (har mensen, så noe oppblåst mage) er 72 mål rundt hoften på dt tykkeste er 59.
aline Skrevet 23. oktober 2005 #8 Skrevet 23. oktober 2005 ok jeg er 22 år gammel veier ca 57 58 er ca170 172 cm høy mål rundt magen på det tynneste (har mensen, så noe oppblåst mage) er 72 mål rundt hoften på dt tykkeste er 59. ← regner med det er en skrivefeil? ellers har du jo unormalt snal hofte i forhold til livvidden din ihvertfall.
Gjest StoreSky Skrevet 23. oktober 2005 #9 Skrevet 23. oktober 2005 ...I alle fall med en høyde på 170 og vekt på 57/58... Men til trådstarter: hvorfor synes du at du har unormalt store hofter..? Hva baserer du det på? Modeller på TV eller virkelige dame-hofter?? Hilsen en med brede hofter (både fra naturens side og fra fett..) Jeg har smal midje, brede hofter og pupper -altså timeglass fom! Om en noen kilo ekstra men det er en annen sak..
Gjest gjest som starta tråden Skrevet 23. oktober 2005 #10 Skrevet 23. oktober 2005 litt feil ja... midjen på det smaleste er 73 cm hoftene på det største 98 og lårene på det tykkeste 73.. lårene mine er enorme de også!!!!!!!!!! de gnisser mot hverandre og er tykke. større enn moderns og faderns... noe galt er det!
Gjest StoreSky Skrevet 23. oktober 2005 #11 Skrevet 23. oktober 2005 Faren din kan du IKKE sammenligne deg med! Han er mann, og menn har smale hofter og smale lår..Men brede skuldre og armer.. Sånn generelt sett! Synes ikke du høres så ille jeg da. Du må huske at du er noe høyere enn den gjennomsnittlige kvinne også (167 cm) Men hvordan er det å kjøpe bukser? (For meg er det et mareritt, liten OG bred! -ikke at det hjelper deg..)
Gjest gjesten tilbake Skrevet 23. oktober 2005 #12 Skrevet 23. oktober 2005 noen bukser passer andre ikke. her er erfaringene ulike...pga forskjellige str fra de ulike stedene... før brukte jeg small,men nå er det medium. men mange bukser hjemme er slik at jeg får dem på men ikke lukket igjen knappen.... vil egentlig bare finne ut om det er fett eller om det er slik det skal være.. er det det siste kan jeg jo bare drømme opp å få de vekk... men håpet er der..
Gjest StoreSky Skrevet 23. oktober 2005 #13 Skrevet 23. oktober 2005 Men himmel da jente!! Du er 170 høy og en VOKSEN dame! Da kan du ikke regne med at small er passe for deg! Small er for små mennesker...Ikke høye men slanke damer som deg vettu! Om det er fett på hoftene kjenner du vel? Stikker benstrukturen ut, kan du kjenne bena tydelig?
aline Skrevet 23. oktober 2005 #14 Skrevet 23. oktober 2005 litt feil ja... midjen på det smaleste er 73 cm hoftene på det største 98 og lårene på det tykkeste 73.. lårene mine er enorme de også!!!!!!!!!! de gnisser mot hverandre og er tykke. større enn moderns og faderns... noe galt er det! ← det høres ikke enormt ut i min verden ihvertfall. er selv 174 høy midje 74 hofte på det største 103 lår 70 og jeg har kvinnelige hofter ja, men absolutt ikke unormalt store. kjenner problemet med å få tak i bukser ja, men det er jo fordi mange bukser idag er lagd til jenter som IKKE har hofter i særlig grad, og hofter ER faktisk kvinneformer. størrelsen på hoftene dine kan du nok kanskje ikke gjøre mye med (mine hofter er stort sett ikke fett ihvertfall, så det er ikke mye å slanke vekk der), men om du har lår som er store, gnisser og føles store, så kanskje du enten trener "for" mye styrke eller bør trene forbrenningstrening så du får ned evt størrelse på lårene? uansett høres du ikke unormalt stor ut, at du ikke har lik kropp/fasong som din mor, sier ikke at din mor er den eneste med ok kropp. både søstern min og moren min er nok smalere over hoftene en meg, tynnere lår har de også, selv om ihvertfall søs er høyere en meg. og ja, jeg synes hun har fin kropp og synes det er urettferdig at hun er smalere en meg når hun er høyere. men hun har en type kropp, jeg har jo en helt annen fasong fra naturens side. sånn er det bare.
Gjest gjest Skrevet 24. oktober 2005 #15 Skrevet 24. oktober 2005 er det masse kjøtt rundt bena så er det å anta som rent fett!!!!
Gjest Piper Skrevet 24. oktober 2005 #16 Skrevet 24. oktober 2005 litt feil ja... midjen på det smaleste er 73 cm hoftene på det største 98 og lårene på det tykkeste 73.. lårene mine er enorme de også!!!!!!!!!! de gnisser mot hverandre og er tykke. større enn moderns og faderns... noe galt er det! ← Hvorfor sammenligner du deg med din mor og far hele tiden? De har deres kroppe, og du har din. Vi er alle forskjellige.
SuperNova Skrevet 24. oktober 2005 #18 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg tok meg bryet å regne ut mage/hofte-ratioen din, og den er på 0,7 (forutsatt at du har målt riktig). Det er helt supert, og ikke unormalt. Så slapp av og nyt livet.
Diktern Skrevet 24. oktober 2005 #20 Skrevet 24. oktober 2005 Synes du høres helt normal ut. Ikke bekymre deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå