Johannes2 Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hei. Kjæresten min fortalte meg for ca en uke siden at vi er gravide - og at vi er 4 uker på vei. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til nyheten. Vi har det veldig fint sammen, og jeg vil gjerne ha barn med henne senere, men jeg vil kjøpe leilighet først og ha betalt ned bilen. jeg ser ingen annen løsning, enn at vi må ta abort. Jeg gruer meg til å si dette, i og med at det er hennes kropp. Med mine sædceller. Er det noen der ute som har erfaring med tilsvarende beskjeder som må gis til kjæresten? Hun må ta abort.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Hun må absolutt ingenting, så legg vekk den arrogante holdningen din. Har du sex, vet du at graviditet kan være en konsekvens - voks opp. Anonymkode: 0adaf...9ff 23
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 DERE er ikke gravide. DERE skal ikke ta abort. HUN er gravid og HUN bestemmer om HUN vil ta abort. Grow up og ta ansvar! Har du greid å ha ubeskyttet sex så må du ta konsekvensene også! Anonymkode: 73774...6d2 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Hun må ikke ta abort. Jeg regner med du brukte kondom når et barn passer så dårlig inn i ditt liv. Anonymkode: cf378...be3 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Hvordan tar kjæresten din denne nyheten, da? Er hun klar til å få barn? Anonymkode: bfc82...b5b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Hun må ingenting. Du må ta ansvar. Anonymkode: 2dae6...dbf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Dere burde snakke sammen! Lag en liste for og imot. Du kan ikke bestemme noe som helst alene. Er hennes kropp til syvende og sist. Men viktig at du forteller henne hva du føler og at dere snakker sammen om dette. Veldig sårt tema så ha tonen der etter også.. Anonymkode: b3c8e...cb5
visp Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Du må bare fortsette å kommunisere dette til henne. Dere bør være to som velger dette! Du kommer allikevel til å få en haug av lignende svar som du har fått over her, men hold fokus på at dere to snakker ordentlig om dette.
Perleugla Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 Johannes2 skrev (6 minutter siden): Hei. Kjæresten min fortalte meg for ca en uke siden at vi er gravide - og at vi er 4 uker på vei. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til nyheten. Vi har det veldig fint sammen, og jeg vil gjerne ha barn med henne senere, men jeg vil kjøpe leilighet først og ha betalt ned bilen. jeg ser ingen annen løsning, enn at vi må ta abort. Jeg gruer meg til å si dette, i og med at det er hennes kropp. Med mine sædceller. Er det noen der ute som har erfaring med tilsvarende beskjeder som må gis til kjæresten? Hun må ta abort. Det bestemmer ikke du. Så enkelt er det. Du kan si hva du ønsker at hun skal gjøre, men det er helt og holdent hennes valg. 2
Ulven Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Hvis jeg kan få rette på deg litt. Dere er ikke gravide og dere er ikke 4 uker på vei. Hun er gravid, du skal evnt bli far og det er hennes valg om hun skal fortsette svangerskapet. Bil og hus er ikke noe som er nødvendig når man nå står i den situasjonen at graviditeten er et faktum. Da må man tenke annerledes. Forøvrig, når man ikke tar ansvar for sin forplantning, kan graviditet oppstå. Til neste gang du har sex vet du nå at dette kan bli resultatet. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 Johannes2 skrev (13 minutter siden): Hei. Kjæresten min fortalte meg for ca en uke siden at vi er gravide - og at vi er 4 uker på vei. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til nyheten. Vi har det veldig fint sammen, og jeg vil gjerne ha barn med henne senere, men jeg vil kjøpe leilighet først og ha betalt ned bilen. jeg ser ingen annen løsning, enn at vi må ta abort. Jeg gruer meg til å si dette, i og med at det er hennes kropp. Med mine sædceller. Er det noen der ute som har erfaring med tilsvarende beskjeder som må gis til kjæresten? Hun må ta abort. Engasjer en advokat. Anonymkode: 17b71...9eb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 Kjære deg.. Du er jo forelsket i kjæresten din. Hun venter ditt barn. Har du spurt om hun ønsker barnet? Kan du ikke si noe om at du håper dere kan ordne dere slik at dere raskest mulig kan få kjøpt egnet bosted og bil? Det betyr at hun kanskje må ta størsteparten av permisjonen, jobbe deltid litt og la deg opparbeide deg kapital.. Bare pass på så du ikke rævkjører henne hvis det blir slutt. Istedenfor at dette skal bli en diskusjon om abort eller ikke, la det bli en samtale og opparbeiding av en plan for fremtiden. Gjør deg noen tydelige tanker, men vær åpen for endringer. Lykke til Anonymkode: de0e4...c3a
Bacteria Skrevet 30. januar 2022 #13 Skrevet 30. januar 2022 Nedbetale bil og kjøpe leilighet? Skal dette liksom være gode grunner til å overtale dama til abort? Nei vet du hva, dette blir for patetisk. Ta ansvar og støtt dama di uansett. Også om hun vil beholde barnet. Du vil fjerne et spirende liv pga en leilighet og en bil…. Herregud. 4
Gjest Odyssinous Skrevet 30. januar 2022 #14 Skrevet 30. januar 2022 Johannes2 skrev (25 minutter siden): Hei. Kjæresten min fortalte meg for ca en uke siden at vi er gravide - og at vi er 4 uker på vei. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til nyheten. Vi har det veldig fint sammen, og jeg vil gjerne ha barn med henne senere, men jeg vil kjøpe leilighet først og ha betalt ned bilen. jeg ser ingen annen løsning, enn at vi må ta abort. Jeg gruer meg til å si dette, i og med at det er hennes kropp. Med mine sædceller. Er det noen der ute som har erfaring med tilsvarende beskjeder som må gis til kjæresten? Hun må ta abort. Hva for en slags mann er du som vil ta livet av din egen unge? Rett og slett Patetisk er hva du er. Drikk mindre soya, er hva du bør gjøre.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #15 Skrevet 30. januar 2022 Dette er åpenbar trolling. Anonymkode: 73666...7bd 2
Gjest Odyssinous Skrevet 30. januar 2022 #16 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Greit at det er trolling,.men det finnes helt sikkert menn av samme typen der ute. Så til alle dere: dere er noen patetiske mammadalter og feiginger. Endret 30. januar 2022 av Odyssinous
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå