Gå til innhold

Hvor trener dere mest? Senter, ute, hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor trener du mest og hvilke trening foretrekker du?

Anonymkode: 633d9...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senter, styrke. Liker ikke kardio og kjeder meg på tur. 

Anonymkode: 847cc...2eb

Skrevet

Senter. På gruppetimer, helst eksplosiv og mye fart. 

Anonymkode: bd246...d8d

Skrevet

Vært mye hjemme på stua i det siste, litt sånn komboøkter med HIIT, anaerob utholdenhet og noen styrkeøvelser.

Men kjærligheten ligger i skikkelig styrketrening med tunge vekter. Kommer vel tilbake dit etter hvert 😊

Skrevet

Akkurat nå er det senter for både kardio og styrke. Favoritten er gruppetimer på mølle. 

Når det blir lysere og mildere ute starter jeg opp igjen med utendørs løping. Jeg hater mørket og kulden 😭

Anonymkode: 74e02...a5e

Skrevet

Sluttet i studio etter maaaange år, men nå erd et HiiT hjemme og så løping. 

Skrevet

Trener styrke og løper intervaller på senter, jogger med hunden i skogen utenom :) 

Anonymkode: df8cf...e36

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Senter, styrke. Liker ikke kardio og kjeder meg på tur. 

Anonymkode: 847cc...2eb

Samme her.

Går også på yoga, pilates og core-timer. Ikke alt hver uke, men varierer med hva som passer av tid.

Skrevet

Hjemme på stuegulvet. Skal ikke tilbake på senter. Får bedre utbytte hjemme, og sparer tid og penger. Slipper også ufyselige mannfolk aom tror det er ok å sjekke opp på senter, eller enda verre, de som kler av deg med øynene. Æsj!

Får også dusje alene, og føler jeg kan vaske meg skikkelig rein i fred :) 

Har sklidd litt ut i november/desember pga deg forbanna førjulsstresset, og for mange kosedager, og besøk. Det var ikke verdt det. Tenker jeg er tilbake i form til april. Skal ikke gjøre samme feil til påsken eller jul i år. Er så mye jobb å komme tilbake igjen. Det gidder jeg ikke en gang til. 

Anonymkode: c9d8f...50a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Akkurat nå er det senter for både kardio og styrke. Favoritten er gruppetimer på mølle. 

Når det blir lysere og mildere ute starter jeg opp igjen med utendørs løping. Jeg hater mørket og kulden 😭

Anonymkode: 74e02...a5e

Jeg elsker det. Noe hjemmekoselig over det, med lys og varme kveldsdrikker. Folk er stillere også da. Jeg hater sommeren. Går jo ikke an å lufte ut når jeg trenger det mest, uten å serveres andre drittmusikk. Jeg hater virkelig sommeren.

Anonymkode: c9d8f...50a

Skrevet

Trener hovedsakelig på treningssenter, det er det jeg foretrekker. I et liv med full jobb, masterstudier og to små barn så er det ikke alltid at tiden strekker til - så jeg har noe utstyr slik at jeg får trent hjemme også. På sommeren liker jeg godt å trene ute, men foretrekker uansett treningssenter. 

Anonymkode: b67c0...6a6

Skrevet

Hjemme. Har laga treningsrom og har stort utvalg vekter (dumbells, men også curlbar og pumpset), pullupbar og mølle. Liker best styrke og HIIT.

Anonymkode: f1698...52d

• Liker 1
Skrevet

Er introvert og hater folk så treningssenteret var ikke noe for meg. 
Endte opp med å ordne ett rom hjemme med mølle, benkpress og litt vekter. Rommet brukes daglig da begge to trener annenhver dag

Anonymkode: 51675...011

Skrevet

Hjemme. Har bedre styrketreningsutstyr enn mange treningssentre (foretrekker frivekter), og har tredemølle. 

Jeg skulle veldig gjerne løpt mer ute. Det gjorde jeg før jeg fikk barn, men nå, med to små, må løping stort sett skje etter legging, og da er det møllen jeg hovedsaklig må ty til. 

Trente karate i mange år, og da naturlig nok på typ kampsportsenter. 

Anonymkode: 95026...329

Skrevet

Hjemme og ute. Både cardi og styrke. Har stasjonær sykkel hjemme + vekter, matte og hoppetau. Ute blir det tur, jogging, ski...

Anonymkode: a6d57...167

Skrevet (endret)

Det blir mest trening på treningssenteret (løpemølle/ elipsemaskin) ,og på ministepperen hjemme på vinteren. Orker ikke å trene ute mens det er kaldt. Det får vente på seg til våren. 

Liker best å løpe på mølle istedet for å løpe/ gå ute fordi det føles tryggere og. Utenfor her er det mye syklister/ sparkesykler.  Og ellers dårlig føre ute (snø/ is osv) når de er borte. 

Elsker ministepperen hjemme, og vurderer å skaffe flere apparater hjemme  :)

Endret av Eloise12345
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 20.10):

Hvor trener du mest og hvilke trening foretrekker du?

Anonymkode: 633d9...426

Kardio ute, eller hjemme på mølle og romaskin.

Styrke på gymmen.

Skrevet

Ute (løping), mølle hjemme om det er iskaldt (nord-norge). Er det under 10- blir det inne i kjellern. 

Anonymkode: 8e5c2...191

Skrevet (endret)

Ute i skauen sammen med hunden 🥰 Løping, ski, sykling og lange fotturer 👌🏼

Har aldri likt studiotrening, men drar nå kroppen dit minst tre ganger i uken likevel. 

Endret av Rytz
Skrevet

Mest treningssenter med styrke. Men mot sommeren blir det nok mer løping ute, elsker det. Trener også ballidrett inne. Har også vekter hjemme i tilfelle jeg ikke får dratt på treningssenteret. 

Anonymkode: 26cd4...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...