Gå til innhold

Kjøper du som regel rimelig eller dyrere hudpleie og sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er nesten alt av sminke og hudpleie jeg kjøper forholdsvis rimelig. Ikke dagligvarepriser, men typisk 200 kr for ansiktskremen, 200 for serumet, de fleste produktene mine ligger vel i prisklassen 100-300. Jeg er i slutten av 30-årene. Hva med deg?

Og er det sånn at de unge nå til dags foretrekker sminke og hudpleie fra parfymeri og hudpleiesalonger? Vet jo at det er mye merkepress på klær og vesker blant de unge og lurer på om dette gjelder sminke og hudpleie også?

Anonymkode: 3be0f...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40+. Kjøper ting mellom 100 og 400, stort sett. 

Anonymkode: 2df2d...0c8

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Det varierer. Ikke alt til en høy pris som er spesielt bra. Jeg har prøvd alt mulig og har ikke vært spesielt fornøyd med flere av de dyre merkene jeg har prøvd.

Jeg er nok mer opptatt av ingredienser og hva som fungerer sånn noenlunde på huden min.

Noe er billigere, men det meste er sånn midt på treet når det gjelder pris. Synes kanskje at sminke ofte kan være bedre til en høyere pris, men ikke alltid.

Jeg er i slutten av 30-årene.

Endret av AprilRyan
Skrevet

Kjøper alt fra 100 -700 kr. Alt utifra hva jeg har lyst og behov for. 

Skrevet

Det blir nok mer i det dyrere sjiktet, men ikke helt vilt .Typisk 1000 for et serum. Holdt på å kjøpe en concealer med 15 ml til 990 kr  men droppet det. For den prisen bør den ta oppvasken også. 

Anonymkode: bc1f7...65e

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøper stort sett dyrt. Og mye. Bruker en del tid på å lese reviews og sette meg inn i ting. Og har alltid en handleliste klar når jeg drar på storbytur til steder som har større utvalg enn i Norge. Har blant annet primer til 1600, dagkrem til 1100, øyeskyggepalett til 900. Men har også en del rimelige produkter, om disse er best i test for min bruk. 

Er ca 40, og produktene mine bor pent ryddet bort i skuffer og skap. Så handler på ingen måte om merkepress. 

Anonymkode: c9db7...dd1

Skrevet (endret)

Det varierer.

Men når jeg ser prisene på sminke og kremer her, er vel mitt forholdsvis billig..

Bruker noen produkter fra Sensai,clinique,estee lauder,og endel billige merker som funker for meg. Rens fra sensai koster rundt 500 kr,men den har jeg i nesten 1 år siden den er veldig drøy i bruk. 

Fuktighetskremen til garnier er min favoritt for tiden,den koster 34 kr på normal.

Liker å bytte på flere merker når det kommer til alt.

Elsker å teste nye produkter,men har en hud som er vanskelig og får lett utbrudd som småkviser/nupper,rødhet,blir fort blank i huden..

Så jeg kjøper alltid igjen mine favoritter.

Er ikke så veldig opptatt av dyre merker,er mere hva huden min liker og tåler.

Bruker et nattserum som koster 20 kr fra normal,øyekremene mine koster 20 kr og 169 kr😅

Når det kommer til sminke,bestiller jeg mye på nett hos kicks,blivakker og kjøper i dagligvare ettersom det jeg har lyst å teste ut.

Liker godt maybelline,loreal, makeup mekka,dior..jeg kjøper det jeg ønsker å prøve.

Kjøper hvis jeg finner produktet på tilbud. Men jeg tar meg råd til et produkt uavhengig av pris,hvis jeg virkelig vil ha det.

Jeg er forressten 41 år.

Endret av flusa
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det varierer, kjøper både dyrt og billig, alt etter som. 

Skrevet

Jeg er som deg, TS, i mellomskiktet (ca. 100-300-400 kr) både når det gjelder hudpleie og sminke. En sjelden gang har jeg kjøpt dyrere produkter, f.eks. ansiktskrem. Jeg synes den er bedre, men synes samtidig det blir for dyrt.

Er i midten av 30-årene.

Anonymkode: 91a4d...0ba

Skrevet

Følger ingredienslisten, så kjøper etter det. 

Anonymkode: f0e55...552

• Liker 3
Skrevet

Ganske varierende, men kjøper aldri serumer til 700+ kr eller de dyreste merkene.

Har en svindyr palett fra Hourglass (980 kr), men den slår ikke andre merker ned i støvlene sånn sett. 

Har aldri prøvd hudpleie eller sminke som er så revolusjonerende at det er verdt en veldig høy pris. 

Skrevet

Kjøper en stor flaske med ansiktskrem fra dermalogica som koster sånn 800 kroner og den holder noen måneder. Kjøper også en stor flaske med rensemelk fra exuviance som holder i alle fall et halvt år. Kjøper en flaske hyaluronsyre innimellom også. 

Når jeg først kjøper sminke så kjøper jeg også ordentlig sminke. Men jeg sminker meg som regel ikke i det daglige. 

Er i slutten av 20-åra. Har god økonomi nå. Da jeg var student og sånt gikk det i billigere merker. 

Anonymkode: 9b547...7ec

Skrevet

Jeg kjøper det jeg synes virker best på huden min, og det er alt fra produkter til 79,- opp til 1300,-

Sistnevnte pris gjelder heldigvis bare for ett produkt, resten ligger vel jevnt over mellom 79,- og 300,-

Skrevet

I all hovedsak dyrere kosmetikk og hudpleie. 

Unntaket er slike vlies-masker - har funnet et par som koster latterlig lite (ca. 10 kr/pakken), men likevel fungerer kjempebra - og øyenskygger og kajaler i farger jeg ikke bruker til vanlig. Enten for å teste hvorvidt jeg kler fargen eller trenger den til noe spesielt. Synes palettene til Revolution, ArtDeco, NYX, osv. jevnt over har et godt forhold mellom pris og kvalitet. 

Skrevet

Er 40+. Kjøper sjelden noe til over 400,-. Men kan gi litt mer for et godt øyeskyggepalett. Parfymene mine koster rundt 600,-. Passer på når det er salg. Har to faste kjempebillige produkter fra Makeup Mekka også. Hello Pretty pudder og en ting til øyebryn. Ellers er jeg ikke så begeistret for deres produkter. 

Anonymkode: f5f2f...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...