Gjest LilleLinda Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg må ha meg ny mobiltelefon sidne jeg har ødelagt den jeg har, men har fremdeles litt igjen av bindingstiden min på den. Jeg har ikke lyst til å binde meg for nok ett år, særlig siden jeg ikke vet helt hvilken tlf jeg vil ha. Jeg foretrekker å vente til jeg endelig finner en tlf jeg ønsker meg. Kan jeg kjøpe meg kontanttlf med Netcom (som jeg har abonnement på), og bruke mitt gamle simkort og betale abonnementsavgiften som vanlig? (Jeg trenger kun en enkel tlf som jeg kan prate i, og ingen av alle de jeg har spurt har en brukelig gammel tl å selge meg...) -Derfor tenkte jeg å kjøpe en rimelig kontanttlf, for det er ok at tlf er låst til Netom ett år. blir jeg lei, kjøper jeg meg en helt ny tlf og lar evt kontanttlf ligge... Har noen gjort det samme? en selger jeg pratet med var usikker, og jeg gadd ikke vente på at han skulle spørre en annen..
Gjest Violetta Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Hva med å kjøpe en brukt en på f.eks. finn.no?
Gjest LilleLinda Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har sett litt der, men de er gjerne litt over min prisklasse for tiden.. Vi egentlig helst slippe å betale mer enn kr 500..., maks kr 1000.. Med en ny kontanttlf vet jeg i hvert fall at batteriet må være noenlunde.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Ja du kan kjøpe en kontant tlf låst til netcom. Pass bare på at den ikke er låst til simkortet, men tror de fleste er låst til netcom som operatør. Så da er det bare å bruke simkortet du har fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå