Omplassering Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillat å poste innlegg som indeholder stillingsannonser. Trille - mod. Endret 22. oktober 2005 av Omplassering
Omplassering Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Hvis det å spørre om frivillig hjelp til en privat nettside som har som formål å hjelpe kjæledyr er det samme som en stillingsannonse... da vil jeg si at dere er rimelig trangsynte regelryttere... Dette var ingen stillingsannonse... en stilling innebærer at man får betalt for det man gjør. Det er ikke snakk m noen ansettelse. Jeg spør etter dyrevenner som er villig til å gjøre en insats for dyr som trenger det... Endret 22. oktober 2005 av Omplassering
Lillesøster Skrevet 22. oktober 2005 #3 Skrevet 22. oktober 2005 Skulle gjerne ha hjulpet til hvis jeg hadde tid. Her er en web side hvor du kan spørre om det samme. http://katteprat.diskusjonsforum.no/index....forum=katteprat
Omplassering Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Takk... nå har jeg lagt ut en liten notis der... håper de ikke er like firkantet som her på forumet... Trodde faktisk at siden dette var et kvinneforum, så var de litt rundere i kantene og varmere rundt hjertet... MVH MEG Endret 23. oktober 2005 av Omplassering
Gjest Hege Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg spør etter dyrevenner som er villig til å gjøre en insats for dyr som trenger det... I så fall foreslår jeg at du forsøker vår kontakttjeneste i stedet.
Omplassering Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2005 Takk for det... men jeg er ikke på jakt etter en samlivspartner eller andre mer eller mindre intime relasjoner. Det eneste jeg søker er mennesker som er glad i kjæledyr og som er villig til å bruke litt av sin fritid på dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå