AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #101 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så godt å høre du hadde en flink og fin jordmor! Det er så viktig å føle seg godt ivaretatt, jeg merket selv igår at det var utrolig godt å ha hun jeg hadde som jordmor hos meg iløpet av dagen. Men jeg var jo noen uker lengre enn deg, så var litt redd for at ikke alt skulle komme ut. Tror det går veldig veldig bra å gjøre det hjemme for deg.. uke 6 er veldig tidlig så du kommer ikke til å se noe som helst da❤Jeg ble litt traumatisert når jeg så embryo/foster igår, for i uke 10 så har det blitt ganske utviklet. I uke 6 derimot ser man ikke det er noe som helst, det er som et rumpetroll omtrent så ikke bekymre deg for torsdagen når det kommer til å se noe, for det tviler jeg på at du gjør. Til tross for at jeg ble litt traumatisert så følte jeg alikevel det var riktig for meg nå, og jeg gråt ingenting heller.. selvom det er like vanlig å gråte litt. Halvparten av hormonene mine er borte, så merker det forsvinner fort. Tror det halveres for hvert døgn, så tar nok noen dager til før jeg er helt tilbake i form, men tror det vil gå fortere for deg!❤Hvordan føler du deg etter mifegyn tabletten? Mange som ikke merker den også! Godt å høre du føler det gikk relativt bra.. kjenner til den følelsen om "hva har jeg gjort nå", følte veldig på den selv.. men så gikk det litt tid og da følte jeg litt lettelse over at første del var ferdig. Anonymkode: 33490...c08 Ja følte ikke for å gråte noe under timen eller noe. Men føler jeg har grått så mye, når vi kom i bilen kom det noen tårer. Men er egentlig veldig følsom så hadde egentlig forventet at jeg skulle knekke totalt, men ha hatt en ro i kroppen i hele dag. Fikk heldigvis kvalmstillende før jeg tok tabeletten. Spurte jm siden jeg var så kvalm. Hun sa tabelettet måtte være i 2 timer ellers måtte jeg få ny tabelett, men har ikke spydd nå så gikk greit. Er veldig kvalm og svimmel igjen nå.. Så gleder meg bare til jeg skal legge meg for natta. Jm sa også at det var ikke nå å skulle se etter i doen for det er så lite. Men at jeg kom til å merke at det roet seg og da ville jeg forstå at jeg begynte å bli ferdig. Så det var jo betryggende og høre. Kanskje jeg klarer og la vær og se i do og være mer rolig rundt det. Føler jeg ikke merker noe til at jeg har tatt den tabelettn enda. De plagene jeg har nå har jeg jo hatt av og på. Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #102 Skrevet 10. februar 2022 Tok tabelettene i morgest i halv 9 tiden. Nå ser jeg de kom ut hele, men mye større enn da jeg puttet di i? Er dette normalt? Trodde de skulle oppløses? 😮 Føler når de kom ut nå så begynte jeg å blø enda mer. Aner jo ikke hva som er normalt.. Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #103 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tok tabelettene i morgest i halv 9 tiden. Nå ser jeg de kom ut hele, men mye større enn da jeg puttet di i? Er dette normalt? Trodde de skulle oppløses? 😮 Føler når de kom ut nå så begynte jeg å blø enda mer. Aner jo ikke hva som er normalt.. Anonymkode: e2689...794 De kommer ut igjen ja, du er sikker på at det er tablettene? Er vel kanskje ikke så mye annet det kan være🤔De trenger ikkr oppløses, de funker uansett❤Hvordan går det nå? Har du fått mye smerter eller blødninger? Anonymkode: 33490...c08
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #104 Skrevet 10. februar 2022 Det er normalt at tablettene sveller litt og kommer ut ganske hele, de virker likevel Anonymkode: 9935a...5d8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #105 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 17.44): Vi bestemte oss for å beholde til tross for utfordringer, men nå på fredag ble vi enige om at vi ikke er i stand til det. Det er ekstremt sårt for jeg har vært så forberedt og jeg merker jeg sliter veldig med å abortere bort når jeg har kommet så langt.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal leve med meg selv i ettertid, men vi klarer heller ikke gi dette barnet alt det trenger. Hvor fort fikk dere time når dere var over 7 uker? Har dere noen råd til tankegang rundt dette? Vil ikke høre at det er noe drap, for det føler jeg fra før, men det hjelper lite på hvor vanskelig situasjonen er. Vi er også i begynnelsen av 20 årene. Anonymkode: 33490...c08 Vi bestemte ? Det er din kropp, og du som bestemmer over din kropp ! Hvorfor vil du ikke beholde? ❤️ Anonymkode: 5c0b8...208
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #106 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De kommer ut igjen ja, du er sikker på at det er tablettene? Er vel kanskje ikke så mye annet det kan være🤔De trenger ikkr oppløses, de funker uansett❤Hvordan går det nå? Har du fått mye smerter eller blødninger? Anonymkode: 33490...c08 Helt sikker på at det var tabelettene ja, men snakket med sykehuse og det var helt normalt. Føler det er kommet ut og ting er normalt. Ble redd når de kom ut siden jeg ikke hadde fått noe beskjed om at det kunne skje. Har harr kraftige mensensmerter, men tror jeg har vært heldig for jeg hadde trodd det skulle være mye vondere. Var ikke godt, men føler det var greit. Blør en del, men føler kvalmen er borte og har litt murringer enda og føler meg oppblåst i magen. Kroppen er ganske sliten, men funker! Så føler jeg endelig kan puste litt igjen❤️ Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #107 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi bestemte ? Det er din kropp, og du som bestemmer over din kropp ! Hvorfor vil du ikke beholde? ❤️ Anonymkode: 5c0b8...208 Ja vi bestemte oss først for å beholde, vi ble enige om det. Men så ble vi etterhvert enige om at vi ikke er klare likevel. Jeg slet litt med aborten på forhånd siden jeg var kommet litt langt, men det gikk veldig fint. Ble ferdig for 4 dager siden og er veldig lettet over at det er over. Føler det var riktig valg for meg selv. Ingen av oss har økonomi til et barn de neste 3 årene, i tillegg til at vi virkelig ikke er klare for barn. Anonymkode: 33490...c08 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå