AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #41 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har det ganske greit nå, merker ingen symptomer omtrent så det gjør jo dagen idag litt lettere.. uff jeg føler sånn med deg på alt.. Ja jeg krysser fingrene for at det kanskje ikke er noe liv der.. selvom det er fælt å si så hadde det hjulpet psykisk..❤Hvordan har du det idag? Anonymkode: 33490...c08 Greit og ikke ha noen symptomer, kjenner det selv at det er litt lettere å glemme det, men nå i ettermiddag er jeg bare et vrak. Gråter hele tiden.. Må være mye horomoner for jeg klarer ikke slutte heller..☹️ Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #42 Skrevet 31. januar 2022 Godt å høre du fikk time så fort 🤍 Anonymkode: 4e064...964
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #43 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Greit og ikke ha noen symptomer, kjenner det selv at det er litt lettere å glemme det, men nå i ettermiddag er jeg bare et vrak. Gråter hele tiden.. Må være mye horomoner for jeg klarer ikke slutte heller..☹️ Anonymkode: e2689...794 Uff.. ja nei det er ikke lett.. jeg har hatt mine rundt med disse gråteutbruddene jeg også.. man blir helt fra seg :/❤Håper den neste uka går fint for deg, og at du slipper så mye symptomer..❤klem Anonymkode: 33490...c08 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #44 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Godt å høre du fikk time så fort 🤍 Anonymkode: 4e064...964 Ja veldig glad jeg fikk time så fort.. det var nok på grunn av hvor langt jeg er på vei❤ Anonymkode: 33490...c08
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #45 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uff.. ja nei det er ikke lett.. jeg har hatt mine rundt med disse gråteutbruddene jeg også.. man blir helt fra seg :/❤Håper den neste uka går fint for deg, og at du slipper så mye symptomer..❤klem Anonymkode: 33490...c08 Ja huff, slitsom ettermiddag :s Blir godt å sove nå! Tusen takk. Masse lykke til i morgen❤️ Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #46 Skrevet 1. februar 2022 Masse lykke til i morgen! 🤍 Anonymkode: 4e064...964
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #47 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja huff, slitsom ettermiddag :s Blir godt å sove nå! Tusen takk. Masse lykke til i morgen❤️ Anonymkode: e2689...794 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Masse lykke til i morgen! 🤍 Anonymkode: 4e064...964 Tusen takk begge dere to💗Merker det er skikkelig vanskelig.. Godt med litt støtte her Anonymkode: 33490...c08 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #48 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk begge dere to💗Merker det er skikkelig vanskelig.. Godt med litt støtte her Anonymkode: 33490...c08 Det gikk bra med konsultasjonen, men begynte å hylgråte foran sykepleieren som ga meg informasjon. Jeg fikk ikke time til første tabletten før på fredag, og må da være på sykehuset på mandagen.. Så det var jo en ekstra 3 fæle dager da.. Det var fordi jeg var for langt på vei til å gjøre det hjemme, så må derfor vente til uke 10 nesten med dette... menmen dagene går jo fort.. Synes det er veldig hardt valg å ta, og er redd for å bære nag ovenfor samboer. Jeg har på en måte bare went along on the ride, så ble oppgitt når han følte på at han ikke var klar lilevel.. 5 uker ut i graviditeten.. Jeg forstår han godt, for jeg har heller ikke lyst på barnet.. men det er tungt å gjennomføre det så sent.. Det blir liksom vanskelig uansett hva man gjør her.. men jeg vet hormonene mine gjør at jeg tenker negativt om aborten nå, for det er så opp og ned. Takk til alle som har svart meg her, og som har støttet med gode ord❤Jeg er ganske sikker på å gjennomføre dette.. så får de psykiske reaksjonene komme med tiden.. det blir bedre det også.. Anonymkode: 33490...c08 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #49 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det gikk bra med konsultasjonen, men begynte å hylgråte foran sykepleieren som ga meg informasjon. Jeg fikk ikke time til første tabletten før på fredag, og må da være på sykehuset på mandagen.. Så det var jo en ekstra 3 fæle dager da.. Det var fordi jeg var for langt på vei til å gjøre det hjemme, så må derfor vente til uke 10 nesten med dette... menmen dagene går jo fort.. Synes det er veldig hardt valg å ta, og er redd for å bære nag ovenfor samboer. Jeg har på en måte bare went along on the ride, så ble oppgitt når han følte på at han ikke var klar lilevel.. 5 uker ut i graviditeten.. Jeg forstår han godt, for jeg har heller ikke lyst på barnet.. men det er tungt å gjennomføre det så sent.. Det blir liksom vanskelig uansett hva man gjør her.. men jeg vet hormonene mine gjør at jeg tenker negativt om aborten nå, for det er så opp og ned. Takk til alle som har svart meg her, og som har støttet med gode ord❤Jeg er ganske sikker på å gjennomføre dette.. så får de psykiske reaksjonene komme med tiden.. det blir bedre det også.. Anonymkode: 33490...c08 åå du❤️ Det er et kjempe tungt valg og ta ja og må være enda vanskligere når du er lenger på vei og nesten på grensa. Skjønner at tankene da automatisk går til at man ønsket å ha gjort det tidligere for da hadde det vært enklere. Må du vente til fredag for ar de ikke har tid nå eller er det for de tror du ikke er helt sikker og vil gi deg noen ekstra dager? ❤️ Horomone er noe dritt.. Det går så opp og ned hele tiden Hvordan er samboern din, støtter han deg igjennom dette så mye som han kan? Du må bare skrive så mye du vil her inne, jeg er å sjekker flere ganger om dagen, godt å ha noen å snakka med som forstår følelsene oppi alt dette.❤️ Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #50 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): åå du❤️ Det er et kjempe tungt valg og ta ja og må være enda vanskligere når du er lenger på vei og nesten på grensa. Skjønner at tankene da automatisk går til at man ønsket å ha gjort det tidligere for da hadde det vært enklere. Må du vente til fredag for ar de ikke har tid nå eller er det for de tror du ikke er helt sikker og vil gi deg noen ekstra dager? ❤️ Horomone er noe dritt.. Det går så opp og ned hele tiden Hvordan er samboern din, støtter han deg igjennom dette så mye som han kan? Du må bare skrive så mye du vil her inne, jeg er å sjekker flere ganger om dagen, godt å ha noen å snakka med som forstår følelsene oppi alt dette.❤️ Anonymkode: e2689...794 Samboer støtter meg så godt han kan, men han vil nok aldri forstå helt..❤ Jeg gruer meg nok mest til selve dagen, og smertene. Det er så tøft fysisk når man har kommet så langt, eller uansett hvor langt man har kommet.. men hjelper ikke så mye at jeg må gjøre det på sykehuset. Eneste positive er vel at jeg slipper å se noe selv, og kan få mer smertestillende ved behov.. Alt i alt så er det dette jeg vil, selvom det er litt tøft..❤Jeg har hatt det så tøft psykisk og fysisk med symptomene og graviditeten hittil, så jeg gleder meg til å bli kvitt hormonene.. selvom det gjør vondt å tenke på hva som kan bli. Har også fått planlagt innsett av spiral 6 uker etterpå, som holder opptil 5 år.. tenker det er verdt å prøve for jeg er ikke helt klar for barn enda.. Jeg måtte vente til fredag fordi dem ikke hadde noen sengepost denne uken slik jeg forsto.. egentlig måtte jeg vente til onsdag med selve aborten.. men så spurte hun hvorfor jeg gråt. Da forklarte jeg at jeg sliter med kvalme og styr.. så hun fikk flytta selve tabletten til fredag, og aborten til mandag.. da ble det iallefall noen dager tidligere! Jeg har erfaring med at etter 1 tabletten så forsvinner hcg hos meg veldig fort.. ihvertfall største delen av det relativt fort..❤ Anonymkode: 33490...c08 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #51 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samboer støtter meg så godt han kan, men han vil nok aldri forstå helt..❤ Jeg gruer meg nok mest til selve dagen, og smertene. Det er så tøft fysisk når man har kommet så langt, eller uansett hvor langt man har kommet.. men hjelper ikke så mye at jeg må gjøre det på sykehuset. Eneste positive er vel at jeg slipper å se noe selv, og kan få mer smertestillende ved behov.. Alt i alt så er det dette jeg vil, selvom det er litt tøft..❤Jeg har hatt det så tøft psykisk og fysisk med symptomene og graviditeten hittil, så jeg gleder meg til å bli kvitt hormonene.. selvom det gjør vondt å tenke på hva som kan bli. Har også fått planlagt innsett av spiral 6 uker etterpå, som holder opptil 5 år.. tenker det er verdt å prøve for jeg er ikke helt klar for barn enda.. Jeg måtte vente til fredag fordi dem ikke hadde noen sengepost denne uken slik jeg forsto.. egentlig måtte jeg vente til onsdag med selve aborten.. men så spurte hun hvorfor jeg gråt. Da forklarte jeg at jeg sliter med kvalme og styr.. så hun fikk flytta selve tabletten til fredag, og aborten til mandag.. da ble det iallefall noen dager tidligere! Jeg har erfaring med at etter 1 tabletten så forsvinner hcg hos meg veldig fort.. ihvertfall største delen av det relativt fort..❤ Anonymkode: 33490...c08 Føler det samme med min mann, han er flink og sier at han støtter meg uansett hva og han mener at abort er det mest fornuftige for oss nå med alt man skal igjennom og slikt. men tror ikke han helt forstår alt og hvordan mine følelser er rundt det. men han prøver og det er jo selvfølgelig bra❤️ Alle symptomene er noe dritt, er så glad for jeg har sluppet unna denne uka iallefall. Når man har de er man jo påminnet konstant hva kroppen holder på å lage og hva det skal bli. Hørtes lurt ut med spiral, så er det jo bare å ta den ut om dere skulle finne ut at dere vil ha barn. Kjipt at du må vente, men veldig bra at de hørte på deg og fikk flytta det noen dager da. ❤️ Føler jeg ikke henger med på noen ting, er en uke til jeg skal på sykehuset, skal jobbe noen dager nå og skjønner nesten ikke hvordan jeg skal klare det. Men det går vell på et vis, skulle ønske jeg kunne ha vært på et kontor bare for meg selv og ikke jobbe med andre mennesker som krever så sykt mye av deg. 🥴 Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #52 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 23.19): Føler det samme med min mann, han er flink og sier at han støtter meg uansett hva og han mener at abort er det mest fornuftige for oss nå med alt man skal igjennom og slikt. men tror ikke han helt forstår alt og hvordan mine følelser er rundt det. men han prøver og det er jo selvfølgelig bra❤️ Alle symptomene er noe dritt, er så glad for jeg har sluppet unna denne uka iallefall. Når man har de er man jo påminnet konstant hva kroppen holder på å lage og hva det skal bli. Hørtes lurt ut med spiral, så er det jo bare å ta den ut om dere skulle finne ut at dere vil ha barn. Kjipt at du må vente, men veldig bra at de hørte på deg og fikk flytta det noen dager da. ❤️ Føler jeg ikke henger med på noen ting, er en uke til jeg skal på sykehuset, skal jobbe noen dager nå og skjønner nesten ikke hvordan jeg skal klare det. Men det går vell på et vis, skulle ønske jeg kunne ha vært på et kontor bare for meg selv og ikke jobbe med andre mennesker som krever så sykt mye av deg. 🥴 Anonymkode: e2689...794 Nei jeg forstår deg så godt.. både når det gjelder mannen, og det med at det tar tid.. Det er utrolig slitsomt å vente, men det er heldigvis deilig å bli ferdig med det i etterkant.. Idag har vært en ekstremt tung dag, og har følt meg skikkelig deprimert og ute av meg selv. Nesten litt sånn panikkfylt hele dagen.. går å tenker på hva jeg kan spise som kan øke sjansen for spontanabort så jeg ikke tok den ene pilla selv.. Er jo helt absurd å gå å tenke slik.. men jeg blir så oppgitt når det forsetter å vokse og leve i magen, mens jeg bare går å venter på pilla... helt absurd at jeg ikke fikk time før.. nå blir jeg jo 10 uker før jeg får tatt den, desto større blir det også.. uff nei alt er bare grusomt nå merker jeg... Jeg har også veldig religiøse foreldre som jeg har fortalt om graviditeten til, og jeg er veldig sikker på at de ikke hadde taklet å høre at jeg provosert tar abort.. de hadde blitt så lei seg, selvom de ikke dømmer meg.. Så jeg sliter nesten mer med samvittigheten ovenfor dem.. har måttet si til dem at jeg blør og mulig har en spontanabort nå, de syntes det var trist men de spør jo spørsmål.. og nei uff idag var bare kaos.. Går det ellers bra med deg?❤ Jeg har heldigvis studier hjemme, men jeg føler veldig med deg.. kan ikke tenke mef hvordan det hadde vært på gamle jobben i barnehage nå gitt.... Anonymkode: 33490...c08 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #53 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei jeg forstår deg så godt.. både når det gjelder mannen, og det med at det tar tid.. Det er utrolig slitsomt å vente, men det er heldigvis deilig å bli ferdig med det i etterkant.. Idag har vært en ekstremt tung dag, og har følt meg skikkelig deprimert og ute av meg selv. Nesten litt sånn panikkfylt hele dagen.. går å tenker på hva jeg kan spise som kan øke sjansen for spontanabort så jeg ikke tok den ene pilla selv.. Er jo helt absurd å gå å tenke slik.. men jeg blir så oppgitt når det forsetter å vokse og leve i magen, mens jeg bare går å venter på pilla... helt absurd at jeg ikke fikk time før.. nå blir jeg jo 10 uker før jeg får tatt den, desto større blir det også.. uff nei alt er bare grusomt nå merker jeg... Jeg har også veldig religiøse foreldre som jeg har fortalt om graviditeten til, og jeg er veldig sikker på at de ikke hadde taklet å høre at jeg provosert tar abort.. de hadde blitt så lei seg, selvom de ikke dømmer meg.. Så jeg sliter nesten mer med samvittigheten ovenfor dem.. har måttet si til dem at jeg blør og mulig har en spontanabort nå, de syntes det var trist men de spør jo spørsmål.. og nei uff idag var bare kaos.. Går det ellers bra med deg?❤ Jeg har heldigvis studier hjemme, men jeg føler veldig med deg.. kan ikke tenke mef hvordan det hadde vært på gamle jobben i barnehage nå gitt.... Anonymkode: 33490...c08 Skjønner deg, hadde vært mye enklere om noe bare skjedde naturlig. Har masse slike tanker selv, man må kanskje tenke sånn for å komme igjennom det. Vet ikke.. Var helt grusomt og fortelle det til moren min, men hun har vært veldig støttene rundt det hele. Hadde jo tenkt og si jeg ha spontanabort til henne for jeg ikke ville at hun skulle vite om det og det jeg skal gjøre, men var godt å få det ut istedefor å skjule det. Syns denne uka har vært ekstremt lang.. Å de siste dagene så tunge, har blitt kjempe kvalm igjen og super trøtt og sliten. Syns det er grusomt for blir påminnet at jeg er gravid hele tiden og syns det fucker meg hode mitt. Men føler det eneste som kan få meg til å ikke ta abort et hvis det viser seg at fostere er større enn det jeg tror. Vet ikke om jeg klarer å gå igjennom det da.. men annet enn det så føler jeg meg enda veldig bestemt og at dette er det rette. Må være helt grusomt det du skal igjennom nå, men er glad for at du slipper og skal se selv ja og har profesjonelle som er der og tar vare på deg oppi det hele.❤️ Er så kvalm i kveld at jeg tror jeg snart blir å kaste opp... Å det vil jeg ikke Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #54 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner deg, hadde vært mye enklere om noe bare skjedde naturlig. Har masse slike tanker selv, man må kanskje tenke sånn for å komme igjennom det. Vet ikke.. Var helt grusomt og fortelle det til moren min, men hun har vært veldig støttene rundt det hele. Hadde jo tenkt og si jeg ha spontanabort til henne for jeg ikke ville at hun skulle vite om det og det jeg skal gjøre, men var godt å få det ut istedefor å skjule det. Syns denne uka har vært ekstremt lang.. Å de siste dagene så tunge, har blitt kjempe kvalm igjen og super trøtt og sliten. Syns det er grusomt for blir påminnet at jeg er gravid hele tiden og syns det fucker meg hode mitt. Men føler det eneste som kan få meg til å ikke ta abort et hvis det viser seg at fostere er større enn det jeg tror. Vet ikke om jeg klarer å gå igjennom det da.. men annet enn det så føler jeg meg enda veldig bestemt og at dette er det rette. Må være helt grusomt det du skal igjennom nå, men er glad for at du slipper og skal se selv ja og har profesjonelle som er der og tar vare på deg oppi det hele.❤️ Er så kvalm i kveld at jeg tror jeg snart blir å kaste opp... Å det vil jeg ikke Anonymkode: e2689...794 Kjenner til den kvalmen.. uff.. jeg har gått nå i 4 uker med kvalme og tenkt "gleder meg til jeg er over verste perioden", men så endret vi mening om svangerskapet og da var det så forgjeves🥵Jeg skal på sykehuset imorgen tidlig for å ta tabletten, og selvom jeg gruer med til det psykiske så gleder jeg meg til å bli meg selv igjen.... Blir så gal av metallsmak i munnen, kvalme og forstoppelse.. man føler seg helt gal til tider liksom.. som om man har dagen derpå/influensa hver dag🤢 Anbefaler å spise lite og ofte, og ingefær skal visstnok hjelpe hos mange på kvalmen, eventuelt sånne sjøsyk-armbånd. Jeg fikk afipran av sykehuset her om dagen, men den gjorde meg så trøtt at jeg orket ikke ta den hver dag.. ughh.. Så godt å høre at du har støtte og omsorg fra moren din, det er så viktig å ha noen rundt seg gjennom dette❤Jeg har virkelif ikke lyst på barn.... men det er fortsatt psykisk vanskelig å bli ferdig med dette. Hadde jeg vært i uke 7-8 og gjort det hjemme, og ikke hadde fortalt mor og far om graviditeten.. så hadde det nok vært bedre for meg psykisk.. Jeg gruer meg nok mest til mandagen nå.. for smerter og det fysiske.. Håper det går bedre for deg igjen snart, for meg så har det gått veldig opp og ned. Tre dager dårlig og 2-3 dager bedre, og slikt har der fortsatt.. Godt å lufte litt tanker og følelser her❤ Anonymkode: 33490...c08 1
Cyndaquil Skrevet 4. februar 2022 #55 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 11.59): Det gikk bra med konsultasjonen, men begynte å hylgråte foran sykepleieren som ga meg informasjon. Jeg fikk ikke time til første tabletten før på fredag, og må da være på sykehuset på mandagen.. Så det var jo en ekstra 3 fæle dager da.. Det var fordi jeg var for langt på vei til å gjøre det hjemme, så må derfor vente til uke 10 nesten med dette... menmen dagene går jo fort.. Synes det er veldig hardt valg å ta, og er redd for å bære nag ovenfor samboer. Jeg har på en måte bare went along on the ride, så ble oppgitt når han følte på at han ikke var klar lilevel.. 5 uker ut i graviditeten.. Jeg forstår han godt, for jeg har heller ikke lyst på barnet.. men det er tungt å gjennomføre det så sent.. Det blir liksom vanskelig uansett hva man gjør her.. men jeg vet hormonene mine gjør at jeg tenker negativt om aborten nå, for det er så opp og ned. Takk til alle som har svart meg her, og som har støttet med gode ord❤Jeg er ganske sikker på å gjennomføre dette.. så får de psykiske reaksjonene komme med tiden.. det blir bedre det også.. Anonymkode: 33490...c08 Hvis du har tvil, IKKE gjør det! Penger kan løse seg, kjærligheten kan løse seg, samlivsproblemer kan løse seg. Aldri offre fosteret om det er praktiske årsaker som gjør at di gjør det, men skulle ønske ting var anderledes . Sjangsen da for p angre er veldig stor og kan hjemsøke deg for alltid jeg sier ikke dette for å være slem. Men fordi det er slik det ofte er. Jeg leser mellom linjene på det du skriver at du egentlig ville ha fostret med livsotiasjon gjør at du vil gjøre der. Likevel, Ikle gjør det!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #56 Skrevet 4. februar 2022 Cyndaquil skrev (2 timer siden): Hvis du har tvil, IKKE gjør det! Penger kan løse seg, kjærligheten kan løse seg, samlivsproblemer kan løse seg. Aldri offre fosteret om det er praktiske årsaker som gjør at di gjør det, men skulle ønske ting var anderledes . Sjangsen da for p angre er veldig stor og kan hjemsøke deg for alltid jeg sier ikke dette for å være slem. Men fordi det er slik det ofte er. Jeg leser mellom linjene på det du skriver at du egentlig ville ha fostret med livsotiasjon gjør at du vil gjøre der. Likevel, Ikle gjør det! Jeg setter veldig pris på at du bryr deg❤Jeg er så lei av å være gravid, og har virkelig ikke lyst på dette barnet.. Jeg har tvilt og gruet meg lenge nå for både mifegyne og aborten. Men mest av alt har jeg følt på dårlig samvittighet ovenfor foreldrene mine som jeg måtte lyve til.. Men det går seg nok til. Jeg tok mifegyne idag kl 08:45, og håper bare dagene går fort frem til mandag. Takk for at du bryr deg om mitt beste❤ Anonymkode: 33490...c08
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #57 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner deg, hadde vært mye enklere om noe bare skjedde naturlig. Har masse slike tanker selv, man må kanskje tenke sånn for å komme igjennom det. Vet ikke.. Var helt grusomt og fortelle det til moren min, men hun har vært veldig støttene rundt det hele. Hadde jo tenkt og si jeg ha spontanabort til henne for jeg ikke ville at hun skulle vite om det og det jeg skal gjøre, men var godt å få det ut istedefor å skjule det. Syns denne uka har vært ekstremt lang.. Å de siste dagene så tunge, har blitt kjempe kvalm igjen og super trøtt og sliten. Syns det er grusomt for blir påminnet at jeg er gravid hele tiden og syns det fucker meg hode mitt. Men føler det eneste som kan få meg til å ikke ta abort et hvis det viser seg at fostere er større enn det jeg tror. Vet ikke om jeg klarer å gå igjennom det da.. men annet enn det så føler jeg meg enda veldig bestemt og at dette er det rette. Må være helt grusomt det du skal igjennom nå, men er glad for at du slipper og skal se selv ja og har profesjonelle som er der og tar vare på deg oppi det hele.❤️ Er så kvalm i kveld at jeg tror jeg snart blir å kaste opp... Å det vil jeg ikke Anonymkode: e2689...794 Da har jeg vært å tatt mifegyne idag. Det gikk overraskende greit og var ikke noe vanskelig å ta den psykisk. Ble jo selvfølgelig dritkvalm da.. Fikk beskjed om å komme tilbake for ny om jeg spøy innen 45 minutter.. Det tok vel ca 50 min så spøy jeg🤢🥵Jeg slipper å ta ny, og fikk litt murringer av denne.. så må bare tenke at den rakk å funke. Nå har jeg vondt i halsen av medisinoppkast, men føler meg ellers 10kg lettere psykisk. Håper egentlig jeg bare begynner å blø neste dagene, så jeg vet at tabletten fikk virke.. men hun var sikker på at den gjorde det da. Det er jo i blodet mitt selvom tabletten ikke ligger i magesekken I guess🤞🏻Hvor mange dagene er det til du skal på sykehuset forresten? Anonymkode: 33490...c08 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #58 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da har jeg vært å tatt mifegyne idag. Det gikk overraskende greit og var ikke noe vanskelig å ta den psykisk. Ble jo selvfølgelig dritkvalm da.. Fikk beskjed om å komme tilbake for ny om jeg spøy innen 45 minutter.. Det tok vel ca 50 min så spøy jeg🤢🥵Jeg slipper å ta ny, og fikk litt murringer av denne.. så må bare tenke at den rakk å funke. Nå har jeg vondt i halsen av medisinoppkast, men føler meg ellers 10kg lettere psykisk. Håper egentlig jeg bare begynner å blø neste dagene, så jeg vet at tabletten fikk virke.. men hun var sikker på at den gjorde det da. Det er jo i blodet mitt selvom tabletten ikke ligger i magesekken I guess🤞🏻Hvor mange dagene er det til du skal på sykehuset forresten? Anonymkode: 33490...c08 Å bra det gikk greit og ta den at du ikke følte det ble feil eller no slikt der og da❤️ men blir man veldig kvalm av den? 😮 eller er det bare kvalmen fra før som gjorde at du spydde? Hvis du har fått murringer skulle man tro det funket og hvis hun sa det så har hun sikkert kontroll. Tabeletten har sikkert en virketid på kanskje en halvtime siden hun sa 40 minutt så er det vel for å være helt sikker. Ikke at jeg vet, men kan tenke meg til at det er noe sånn. Prøv iallefall å ikke uro deg for det❤️ Har time på tirsdagen i neste uke så føler det kanskje blir å gå litt fort nå siden det er helg nå. Jeg er så redd for jeg skal være mye lenger på vei fordi om jeg føler det ikke går an, men syklusen har jo tydeligvis vært helt tullete så man kan jo få seg en overraskelse for det fikk man jo bare at testen var positiv så.. 🥴 Har du mye vondt nå eller går det greit? ❤️ Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #59 Skrevet 4. februar 2022 forresten får man sykemelding på sykehuset for de dagene? Eller er det noe man må fikse med legen sin? Har jo arbeid tirsdag-fredagen neste uke, kan ikke skjønne at man skal klare å dra på jobb oppi det. 😮 Anonymkode: e2689...794
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #60 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): forresten får man sykemelding på sykehuset for de dagene? Eller er det noe man må fikse med legen sin? Har jo arbeid tirsdag-fredagen neste uke, kan ikke skjønne at man skal klare å dra på jobb oppi det. 😮 Anonymkode: e2689...794 Du kan få sykemelding av de på sykehuset ja, bare spør når du kommer dit❤Jeg fikk det når jeg trengte det til skole i 2016. Tror det er 3 dager sykemelding de gir de fleste? Litt usikker men tror det. Noen får nok også sykemelding fra dagen man får mifegyn og frem til dagen man har aborten. Dagen etterpå pleier man som regel å oppleve det som en menstruasjon. Skulle du trenge mer sykemelding kan du eventuelt høre med fastlegen. Om det enten er fysisk eller psykisk så trenger jo noen litt tid på å komme seg❤Så bra det ikke er lenger enn til tirsdag du må vente! Anonymkode: 33490...c08 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå