AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Akkurat nå jobber jeg for et stort firma som tar veldig mange rare avgjørelser på mange hold. Dette fører til at mange kunder sier opp firmaet. Det er også svært mange som ikke holder i jobben pga dårlig ledelse. Så det de tar inn av ansatte er av dårligste sort som igjen fører til flere misfornøyde kunder. Nå er vi bare et par stykker i avdelingen som faktisk kan jobben vi gjør. Så vi må gå etter å gjøre dobbelt jobb for å rydde opp i de mindre gode sine oppdrag. Det er også slik at vi ikke vet hva vi faktisk skal gjøre fra dag til dag. En dag kan være kort og en annen med overtid. Slikt blir bestemt med en dags varsel, om vi er heldig. Man kan faktisk ikke planlegge noen legetimer eller annet etter jobb fordi man aldri vet hvor lang dagen blir. Kundene vet heller aldri hvem de skal forholde seg til, stadig utskifting overalt og dette er noe de misliker. Jeg har fått en bedre arbeidsplass i fremtiden og kommer til å si opp. Kan jeg gå til kundene og anbefale et bedre firma? I min kontrakt ser jeg ingen regler på å anbefale et annet firma. Noen med slike erfaringer? Anonymkode: c5c99...349 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Det er lovlig ja, men om det blir sett pent på av sjefene er en annen sak. Om det er tillatt i reglementet på din jobb kan vi ikke vite. Anonymkode: a676f...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå