Gå til innhold

Hva skjer hvis jeg kolliderer med firmabilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt i ny jobb og har firmabil, men har begynt å tenke på hva skjer med forsikringen hvis jeg kolliderer? Mister jeg da bonus på min forsikring eller går det kun på jobben sin forsikring? 

Anonymkode: 80d1c...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har begynt i ny jobb og har firmabil, men har begynt å tenke på hva skjer med forsikringen hvis jeg kolliderer? Mister jeg da bonus på min forsikring eller går det kun på jobben sin forsikring? 

Det står sannsynligvis i arbeidskontrakten din.

Skrevet

Skal stå spesifisert i din kontrakt. Men er det firmabil skal jobben dekke forsikring

Anonymkode: 8016f...6a0

Skrevet
Teatrica skrev (På 30.1.2022 den 18.47):

Det står sannsynligvis i arbeidskontrakten din.

Har sjekket men står ingen ting om det der

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 20.46):

Skal stå spesifisert i din kontrakt. Men er det firmabil skal jobben dekke forsikring

Anonymkode: 8016f...6a0

Står ingen ting der. Jobben har forsikring på bilen, det vet jeg, men får jeg bonustap på min privatbil om jeg kolliderer med firmabilen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Står ingen ting der. Jobben har forsikring på bilen, det vet jeg, men får jeg bonustap på min privatbil om jeg kolliderer med firmabilen?

Nei, ikke med mindre du krasjer i firmabilen med privatbilen. Men ville sjekket opp i hvilke regler arbeidsgiver har satt ang skader på firmabil. 

Skrevet

Nei du taper ikke privat bonus hvis du kræsjer med firmabilen. Hilsen forsikringsrådgiver 

Anonymkode: d3194...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...