AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Etter et år i denne jobben, så har jeg bestemt meg for å si opp i morgen. HovedGrunnen er at arbeidsoppgavene ikke er noe for meg. Jeg tok deltidsstudie på nett, fikk denne jobben, men hadde null erfaring. Jeg fikk 1 ukes opplæring, har ingen å spørre om hjelp. Og har måttet lest meg opp til det meste selv. Ble lovet kurs i programmet, men det skjer ingenting. Det er 5 eldre gubber som jobber der, og andre ansatte som jobber ute, og en annen som er 2 dager i uken, så miljøet og humoren er møkk. Har ingenting til felles med dem. Sjefen deler kontor med meg, det går fint og han er grei. Men der er ikke noe orden eller system. Jeg føler meg så usikker, utrygg og mistrives veldig. Er demotivert og har ingenting til overs til det jeg driver med. Ofte aner jeg ikke hva jeg holder på med… Hadde lyst å si opp etter et pr mnd, men prøvde å være positiv og holdt ut. Er kjipt å ha på seg at de arbeidsoppgavene jeg sitter med er det kun jeg som kan gjøre. De har ikke vikar for meg en gang! Jeg er redd jeg detter i kjelleren snart.. men kan ikke sette de i den knipen.. Så Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å si opp, men er så redd for å skuffe de. Er på jobbsøk, men ikke fått noe napp enda. Er en liten plass vi bor på. Er også veldig redd for hva de kommer til å si og tenke om meg som bare sier opp uten videre. Har ikke gitt uttrykk for noe mistrivsel til de jeg jobber med. Så det kommer nok som et sjokk på dem! Der er null toleranse for sykemeldinger, egenmeldinger og psykisk sykdom der. Typisk den gamle garde.. mye baksnakking om kollegaer. Syns ikke det er greit. Hele plassen er inngrodd og jeg har ingen interesse for å endre en dritt. Vil bare vekk… Aner ikke hva jeg ville med dette innlegget, men ønsker vel litt sympati fra noen.. kvir meg veldig. Men må bare få det overstått. Blir 3 tøffe mnd fremover… Anonymkode: 2fd95...0eb
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Du bør forklare sjefen din hvorfor, de andre kan jo du bare la være å kommentere saken til.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Hadde tenkt å bare si at jobben og arbeidsoppgavene ikke er for meg… håpte å slippe å utdype noe særlig.. Anonymkode: 2fd95...0eb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Jeg hadde også sagt som hun over at arbeidsoppgavene ikke helt passet meg og at jeg så etter nye utfordringer. Du vil nok få spm. om hva du skal til med videre og da er det greit å ha et svar som virker overbevisende. Mulig jeg hadde dratt en liten hvit en om at jeg var i dialog med et par andre potensielle arbeidsgivere, men at du ikke ønsket å si noe mer endå siden ting ikke var avklart. Anonymkode: 2836d...5b6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Takk for svar! Det kan jeg, og det skal jeg gjøre. Jeg vil bare få det gjort, og så gå videre.. men vet alle kommer til å stille spørsmål. Og det er så vanskelig å svare når man blir stilt til veggs… Anonymkode: 2fd95...0eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå