AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #161 Del Skrevet 1. februar 2022 Dealbreaker utseende: Veldig lav Veldig tynn Fedme Bredere hofter enn skuldre Dårlig tannhygiene Hestehale (typ langt tynt og slett hår - kan overleve manbun, men liker det ikke) Lange negler Bola-looken Glattbarbert på kroppen Veldig lys stemme Dealbreaker stil: Hipsterlooken med tweedjakke og pipe (herregud) Jeans med hull, strass eller kjettinger, og alt for stramme bukser Spisse sko Cowboyhatt Generelt slitte eller skitne klær Ting jeg liker: Store menn (typ på grensen til litt bamse <3), som er kraftige av natur og ikke treningssenter Gjerne litt hår på brystet Pene smil Ting som menn gjerne bryr seg om, men som betyr nada: Skalla. Kan være veldig sexy, og er definitivt tusen ganger bedre enn en svær måne Muskler. De færreste damer jeg kjenner ønsker seg menn med armer som står rett ut grunnet klumpete muskler Anonymkode: fee6e...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 1. februar 2022 #162 Del Skrevet 1. februar 2022 Mannen til Caroline Berg Eriksen er et godt eksempel på menn jeg ikke liker. Prøver hardt å fremstå mandig på bilder, bildene er mørke og gjerne hvor han holder et whiskeyglass. Overdrevent opptatt av kropp, vekt og vektnedgang. Skikkelig turn off. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 1. februar 2022 #163 Del Skrevet 1. februar 2022 Piggsveis!! Det er så harry at jeg får ikke sagt det engang. med hårgelé. sølvkjede rundt halsen + piggsveis = det værste. Ekte rånerstil. Joggebukse dagen lang og slaske-klær. Synes ikke noe om å trekke frem kropp her og ting man ikke kan noe for, som «for tynn» eller «for store hofter» .. Hva hvis det fantes en tråd hvor menn skulle ramse opp alt de sybes er schtøgt med jenters utseende 🙄 hadde blitt ramaskrik, synes ikke det er OK uansett kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #164 Del Skrevet 1. februar 2022 Liker ikke: spikertynne menn Bukser som kronisk henger nedenfor hoftene Lukter, langt fett hår, med eller uten måne. Sossegutter-innbilske ekle greier. Snuser/røyker/drikker Liker ikke menn som er for trent/mye muskelmasse. Møkkete klær Neglbitere Anonymkode: c2618...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #165 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 9.10): Ikke for å være en gledesdreper, men jeg tenker kanskje at enkelte er litt for kritiske når man mener at det er en dealbreaker at mannen ikke liker klassisk musikk, ikke har helt rett nese fra siden, har hvit bukse, har brune øyne eller pigmentflekker øverst på ryggen. Som er bare noen av de mange tingene som har dukket opp i denne tråden. Dere vet at dealbreaker betyr ting man absolutt ikke kan leve med, sant? Ikke bare at det ikke er favoritten, men at man dumper en ellers perfekt mann på grunn av det. Med så strenge krav enkelte har er det jo et under at man får seg kjæreste overhodet 😂 For min del er det selvsagt helheten som avgjør, og det regner jeg jo egentlig gjelder for de fleste. Den som dumper en mann kun fordi han ikke hører på klassisk musikk eller fordi han har en pigmentflekk på ryggen fortjener å sitte alene… Anonymkode: d5ddb...dcd Helt enig. Jet et helt sjokkert. Jeg er langt i fra perfekt selv. Og mannen jeg har funnet er langt i fra perfekt. Han har ting ved utseende jeg ikke er fan av i utgangspunktet, men det er jo ikke det som e viktig! Jeg hadde gått glipp av en stor kjærlighet om jeg skulle latt slike ting bestemme. Anonymkode: 1b003...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 2. februar 2022 #166 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt enig. Jet et helt sjokkert. Jeg er langt i fra perfekt selv. Og mannen jeg har funnet er langt i fra perfekt. Han har ting ved utseende jeg ikke er fan av i utgangspunktet, men det er jo ikke det som e viktig! Jeg hadde gått glipp av en stor kjærlighet om jeg skulle latt slike ting bestemme. Anonymkode: 1b003...d1d Nå er det mest oppsiktsvekkende er å se hvor dårlig det står til med leseforståelsen til enkelte her inne. Trådtittelen er ".... utseende og stil", men ser stadig at flere her nevner personlighetstrekk og ting som ikke omhandler verken stil eller utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marbelle Skrevet 2. februar 2022 #167 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Menn som vil se ut som vikinger- speciellt hårsveis med shava på sidene og langt på tuppen. Eller sveiser som er vanligt blandt vektere og millitære. gule tenner og snus på tennene. ikke trent - og som går opp i vekt mens vi er i forhold. Så turnoff med Noen som spiser masse snop og boller og pølser og gir faen i vekten totalt. Menn som er anti trene og anti ta være på helsen lukter svett eller dritt. Alltså bara generellt dårligt hygiene. Nei takk lavere en 190 cm går ikke for meg ass. Er selv høy han må klippte neglene og dem må se okey ut. Ikke som hobbit føtter Endret 2. februar 2022 av Marbelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #168 Del Skrevet 2. februar 2022 *Altfor høy. For min del, så vil det si over sånn ca 185. Heller en på 170 enn en på 190. Jeg er selv 164. *Brune tenner *langt skjegg. *langt hår *kun joggebukse. Jeg har ingenting spesielt til overs for menn i dress, men det finnes en mellomting. 39 år, sosionom. Anonymkode: 963ba...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #169 Del Skrevet 2. februar 2022 Menn som klager over dårlig råd, men som spiser alle måltider på bensinstasjon eller mcern og har tomt kjøleskap(kanskje noen øl bare..) Anonymkode: bafd5...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå