Gå til innhold

Kvinner - hva er din dealbreaker når det kommer til menn sitt utseende og stil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 17.54):

Bredere over hofte enn skuldre

Ja fysj   🤮     Synes det er ille nok med bredere livmål enn skulderbredde.

Anonymkode: b955c...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De aller fleste, av begge kjønn, liker en del rock. Utrolig merkelig dealbreaker. Han trenger ikke å spille det i stua, det holder at han liker det, så er han ut?

Anonymkode: fab79...952

Da kan vi jo aldri høre på musikk sammen. Det er jo ganske kjedelig. Eller å vite at vedkommende hadde hatet når jeg spiller musikk, og jeg hadde klikket i hodet hvis han skulle spilt musikk. Jeg hører på typ afrobeat, så det er ganske langt unna rock og hard metal liksom haha. 

Vil ha noen som liker litt det samme som meg, så kan vi gå på konserter og festivaler sammen - hvor begge nyter musikken. Jeg hadde aldri orket å bli med på rockekonsert liksom, tviler at en som liker rock ville dratt på Burnaboy-konsert på lik linje. Så ja, det er en dealbreaker. 

Anonymkode: a198d...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (58 minutter siden):

Litt artig at så mange nevner tenner som dealbraker.

Tennene mine ser ikke ut. Ble barer rør etter en større hodeskade for mange år siden.

Tennene er allikevel kanskje det ved meg flest kvinner har kommentert som «sjarmerende» ved meg og mener der gir meg et særpreg i positiv forstand.

Skal nevnes at jeg alltid har pleiet god tannhygiene. Har faktisk aldri hatt et eneste hull i tenna.

Ikke la deg påvirke, se at de aller fleste nevner det i forhold til dårlig munnhygiene! Misfargede tenner og dårlig ånde.

Fortennene mine nede ser ut som de har blitt kastet inn i munnen min, og har en tann ved siden av fortennene oppe som er mye lengre bak - og likt som deg er det mange som finner det sjarmerende og positivt særpreg som du også sier. Så ikke heng deg opp i det :)) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever at jeg ikke blir tiltrukket av menn som er ekstremt overvektige eller undervektige, men ellers har jeg en ganske bred smak når det kommer til menn. De aller fleste menn har flere attraktive trekk ved seg når det kommer til utseende og kropp, og som sagt er kun det ekstreme i begge retninger når det kommer til vekt, en dealbreaker for meg. Muligens også ustelt, langt skjegg og svært misfargede og råtne tenner - men har hatt en kjæreste tidligere som slet mye med tennene sine etter strålebehandling og cellegift mot kreft, så det er noe jeg tydeligvis har sett forbi. Skjeve tenner og slikt er ikke et problem overhodet, jeg syns det kan være sjarmerende. Jeg er også veldig glad i kroppshår på menn, liker det så godt at det dessverre går utover tenningen om han er glatt fra halsen og ned. 

Når det kommer til stil er det fint om han ikke går i slitte joggebukser og hettegensere året rundt. At han har litt smak når det kommer til stil, uansett hvilken type stil, er å foretrekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (1 time siden):

Litt artig at så mange nevner tenner som dealbraker.

Tennene mine ser ikke ut. Ble barer rør etter en større hodeskade for mange år siden.

Tennene er allikevel kanskje det ved meg flest kvinner har kommentert som «sjarmerende» ved meg og mener der gir meg et særpreg i positiv forstand.

Skal nevnes at jeg alltid har pleiet god tannhygiene. Har faktisk aldri hatt et eneste hull i tenna.

Tror de fleste mener misfargede tenner, tannråte og den type ting. Vet om mange som syns at skjeve tenner er sjarmerende og uproblematisk - inkludert meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 19.28):

Liker generelt sett ikke menn med lite gjennomtenkt stil. Alle mulige farger i en salig miks, men spesielt lilla, knæsj grønt og oransje utgår. Striper er turnoff. 

Bestefar-hatt, hatter generelt… bare nei. Kan leve med en dad cap, men trailercapser og bmx-capser…blarg.

Geiteskjegg. Skinnskjegg. Langt skjegg. "Se så barsk jeg er"-skjegg. Utrimmet villmannsskjegg. 
I motsetning til mange digger jeg en kul liten bart da, det skulle jeg ønske det var mer av. 

Overvekt. Personlig er jeg ikke så fan av den derre pappa/bamsekropp-greia.

Rånerlooken.

Lave sokker i loafers.

Metalheads.

Glamrockers.

Altfor mye muskler. 

Paradise-looken.

Gamerlooken. 

Svære, sirlige tatoveringer med "dype meninger". Jeg liker stygge, små tattiser. Jo styggere de er, jo hottere blir mannen.

Anonymkode: 90cda...04c

Hehe, jeg tror sønnen min hadde vært perfekt for deg :ler: 

Anonymkode: 52a91...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 17.31):

At han barn

Sjalu

Kontrollerende

Anonymkode: 9bbd4...090

Bra beskrivelse. At dette er også dealbreaker for meg.

I tillegg til utroskap, bart og skjegg, dårlig kroppslukt, røyker/snuser, alkoholiker, dårlig hygiene, skitne klær, tatoveringer, narkis, kraftig overvekt, arroganse, lite påfyll på kunnskapfronten, frekk, mangel på gode manerer, ekstreme holdninger uansett område, mm

Jeg kan skrive i timevis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (3 timer siden):

Opplever at jeg ikke blir tiltrukket av menn som er ekstremt overvektige eller undervektige, men ellers har jeg en ganske bred smak når det kommer til menn. De aller fleste menn har flere attraktive trekk ved seg når det kommer til utseende og kropp, og som sagt er kun det ekstreme i begge retninger når det kommer til vekt, en dealbreaker for meg. Muligens også ustelt, langt skjegg og svært misfargede og råtne tenner - men har hatt en kjæreste tidligere som slet mye med tennene sine etter strålebehandling og cellegift mot kreft, så det er noe jeg tydeligvis har sett forbi. Skjeve tenner og slikt er ikke et problem overhodet, jeg syns det kan være sjarmerende. Jeg er også veldig glad i kroppshår på menn, liker det så godt at det dessverre går utover tenningen om han er glatt fra halsen og ned. 

Når det kommer til stil er det fint om han ikke går i slitte joggebukser og hettegensere året rundt. At han har litt smak når det kommer til stil, uansett hvilken type stil, er å foretrekke. 

Sååå enig i det med kroppshår. Jeg synes det er noe feminint og veikt med menn uten hår på kroppen. Har du ikke testosteron, liksom...? 

Merkelig hvor mange damer som ikke takler skjegg? Er jo dødsfint med et flott skjegg, hallo Tom Hardy liksom 😍🔥 De barskeste mennene har jo skjegg. Pene, litt jålete menn har ikke det. Vet hva jeg foretrekker. 

Er dog enig i at sånt ustelt tjafs får bare være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (Akkurat nå):

Sååå enig i det med kroppshår. Jeg synes det er noe feminint og veikt med menn uten hår på kroppen. Har du ikke testosteron, liksom...? 

Merkelig hvor mange damer som ikke takler skjegg? Er jo dødsfint med et flott skjegg, hallo Tom Hardy liksom 😍🔥 De barskeste mennene har jo skjegg. Pene, litt jålete menn har ikke det. Vet hva jeg foretrekker. 

Litt skjegg, tredagers og lignende er veldig sexy. Men langt skjegg....? Meh.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (2 timer siden):

Langt skjegg er uhygienisk og får dem til å se ut som huleboere. 

Anonymkode: b197c...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan vi jo aldri høre på musikk sammen. Det er jo ganske kjedelig. Eller å vite at vedkommende hadde hatet når jeg spiller musikk, og jeg hadde klikket i hodet hvis han skulle spilt musikk. Jeg hører på typ afrobeat, så det er ganske langt unna rock og hard metal liksom haha. 

Vil ha noen som liker litt det samme som meg, så kan vi gå på konserter og festivaler sammen - hvor begge nyter musikken. Jeg hadde aldri orket å bli med på rockekonsert liksom, tviler at en som liker rock ville dratt på Burnaboy-konsert på lik linje. Så ja, det er en dealbreaker. 

Du kan aldri høre på musikk sammen med en som liker rock? Selv om han også liker masse andre sjangre?

Anonymkode: fab79...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 17.54):

Bredere over hofte enn skuldre.
Afro.
Overvektige.
Mye flesk på rumpe og ben.
Lange negler.

Anonymkode: 79969...45d

Lange negler, ja! Grøss

Anonymkode: c63ea...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt ustelt/uflidd (pistrete skjegg, dårlige sko, lange negler, dårlige tenner, slitne bukser, dårlig hår)

Særlig mye lavere enn meg (174)

Stor mage

Ekstrem fotballinteresse (eller generelt ekstrem interesse for en type sport, samme om det er ski og skismøring, sykkel og utstyr osv) og går kledd sånn

Mye store smykker (store gullkjeder, armlenker osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne, 32år. 

Utseende: 

Fedme/helseskadelig overvekt

Veldig slank/helseskadelig undervekt

Veldig trent

‘’Glatt/sleip’’.. kanskje det folk nevner som pappagutt/soss

Lange, skitne negler

Lyst blondt hår

Personlighet:

Rasist, kvinnehater osv. Generelt enhver som mener noen er mindreverdig pga kjønn, hudfarge eller religion osv.

Veldig religiøs

Psykisk sykdom - (som han ikke aktivt oppsøker/får hjelp for)

Klengete 

Veldig ekstrovert

Generelt:

Har, eller vil ha barn

Vil ha et liv uten dyr

Vil bo sentralt

Hater å reise

Dårlig økonomisk anlagt. Selve inntekten er uvesentlig, men han må være selvforsørget og uten økonomisk grums. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Archer skrev (På 31.1.2022 den 8.42):

Uff.. du virker slitsom😝🤣

Hmm, ikke enig. Synes alle kravene på den listen var fornuftige. Hadde passet omtrent perfekt på meg selv, bortsett fra at jeg ikke er noen stor klassisk musikk-fan. Hater det ikke på noen måte, men foretrekker annen musikk som f.eks jazz.

Anonymkode: 21408...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 12.20):

- Ingen utdannelse. Jeg har lært her altså, så har vært åpen på dette tidligere. Men trenger noen med ambisjoner om å leve godt, og da må man nesten ha noe høyere utdanning for at man sammen økonomisk kan ha det chill. 

Nei, det trenger man ikke. Om du ikke regner fagskole som høyere utdanning da. Selv har jeg fagskole som høyeste og ligger på 1-2 millioner i årsinntekt litt avhengig av hvor mye jeg gidder å jobbe. Har en ganske grei investeringsportefølje etter hvert. 

Anonymkode: 21408...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Tror at gresset alltid er grønnere på den andre siden og flørter med damer / er utro for å booste selvfølelsen sin fordi han aldri får nok oppmerksomhet!

-Overvekt

-Brune snustenner og dårlig ånde.

-Merkeflashing på klær

-Lite eller ingen selvinnsikt

-Hårete brystkasse med gulllenke i halsgropen / smykke.

-Mage og tynne pipestilk bein 

-Måne / hentesveis

-Dårlig hygiene i underlivet / kukost / svettelukt

-Bart og uflidd skjegg

- Langt tynt flisete hår

-Fett hår

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke-vestlig utseende.

under 180cm.

Poser under øynene.

K29

Anonymkode: 6371d...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Må være kjedelig å være så låst fast i så få sjangere, er så sinnsvakt mye bra musikk der ute i alle mulige former. Alt fra Metall til hiphop, fra Pink Floyd til Erykah Badu. 

Litt av poenget mitt med denne posten er at det finnes menn der ute som kan like afrobeats og bli med på en Burnaboy konsert selv om han også kan høre på Red Hot Chilipeppers og K.A.A.N liksom 

Jeg er en av disse mennene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...