Rosagodis Skrevet 31. januar 2022 #101 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Glemte en type til: Chad-typen som alle damer er ville etter. Altså en superattraktiv og høy mann. Fordi jeg vil ikke ha en mann som mange andre damer ikke lar være i fred. Hadde ikke orket det. Anonymkode: b9093...123 Du hørtes ut som drømme dama til broren min hehe ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #102 Del Skrevet 31. januar 2022 Altfor tynn kropp (heller litt overvektig), langt hår/skjegg, uhygienisk, mikropenis (har en eks med dette og gjør det ikke igjen), altfor stor muskler med svært synlige blodårer. Anonymkode: 41f02...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosagodis Skrevet 31. januar 2022 #103 Del Skrevet 31. januar 2022 (endret) Dårlige tenner med dårlig ånde av tannråte og noen stubber av noen tenner. Udusjet,ustelt og lukter svette Skikkelig feit Skikkelig tynn Mannfolk med for mye muskler (megorexia🤢 stygt og altfor mye ego! ) Langt skjegg Sykt hårette rygg Piercinger på kroppen, spesielt trynet Røyking er ikke så sexy lenger Lange gulbrune negler med møkk under Langt hår (fettete desto enda værre) Endret 31. januar 2022 av Rosaullteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 31. januar 2022 #104 Del Skrevet 31. januar 2022 (endret) smale skuldre og bred over hofter generelt kvinnelige former lange negler og rotne tenner dårlig hygiene røyking hentesveis og munkesveis mer enn 3 dagers skjegg (finnes noen unntak) boler kropp og fedme, overvekt er greit om han har brede skuldre under 178 cm, pikk under 12 cm hår på rygg Muslim eller mannsjåvinist. Klesstil er ikke så viktig så lenge det ser greit ut Endret 31. januar 2022 av KrXs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 31. januar 2022 #105 Del Skrevet 31. januar 2022 Menn med overdrevet tillit til seg selv som konstant snakker om Birken, Teslaen sin og hvor godt han gjorde det på bitcoin eller aksjemarkedet sist uke, og stadig mimrer om hytten på Tjøme. Menn som går i fistel om noen skulle gå med en t-skjorte med bandlogo uten å ha hørt særlig på bandet, vet setlistene til favorittbandet sitt for de siste 10 årene og ikke kan høre på det og det bandet fordi de er sellouts. Eier ikke en eneste skjorte som kan strykes. Menn som ikke spiser kjøtt, går i protesttog så ofte at jakken lukter konstant fakkel, stemmer kun på Moxnes og synes det er dumt med krig og fred og sånn, og har masse bøker i hyllene som de aldri leser. Menn som mener vi skal følge en eller annen guds ord. Menn som snakker mer enn 30 minutter sammenhengende med sin mor i telefonen omtrent hver dag, insisterer på at hans mors forslag til navn til barna er åpenbare forslag man skal lytte til. Menn med tatoveringer i ansiktet, halsen eller hvor tatoveringen er et bilmerke eller noe fra et dataspill. Eller en tribal. Menn med så mye overvekt at når du hvisker til han, "la oss gå ovenpå og ha sex" så svarer han; "jeg kan ikke gjøre begge deler." Menn som får svetteanfall og blodtrykksproblemer bare de ser en joggesko. Menn som ikke forstår vitser, humor eller eier litt sans for lek. Menn som er så fornøyd med der de er at de ikke vil oppdage noenting mer. Menn som må snu seg hele tiden etter andre kvinner. Menn som lyver om at de aldri ser på andre kvinner. Menn som behandler meg som en idiot. Menn som ikke tillater at jeg synes andre menn er kjekke uten å mene at det betyr jeg vil ligge med dem. Menn som slår. Mobber. Truer. Bruker nark. Drikker mer enn nødvendig. Menn som mener de er bedre enn andre. Menn som sløser. Menn som aldri spanderer. Menn som alltid er helten i sine egne historier. Menn som ikke leser. Som skriver på dialekt. Menn som ikke liker klassisk musikk. Menn som må jages i dusjen. Menn som tror vaksiner er farlige. Menn som kan finne på å starte en setning med "ikke for å høres rasistisk ut, men.." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 31. januar 2022 #106 Del Skrevet 31. januar 2022 Enig i fedme, sånn dissende mage, lovehandles og brede hofter. Tjukke bein. Foretrekker nesten litt overvekt. Liker store og tunge menn, pappakropp. Brede skuldre og muskuløs rygg. Kan ikke fordra veldig sånne pumpa bolere. Heller ikke de som blir veldig ripped, og at han må gå på diett (!) med torsk og riskaker. Liker menn som elsker biff og øl, og snusleppe, er så macho 😍 Jeg elsker skjegg, for meg er glattbarbert en dealbreaker. Må minst være tredagers. Han må selvfølgelig være normalt ren og opptatt av hygiene. Han må være sånn passe opptatt av trening, men setter mere pris på arbeidsmuskler enn bolere. Like å bevege seg, være med å gå tur, evt jogge. Gjerne rødt hår 😍 Menn uten kroppshår stoler jeg ikke på 😅 Heller hår på ryggen enn ingenting. Menn som ikke liker fotball. Menn som er veldig pene, sånn type Ken. Foretrekker barske menn. Store hender og hårete underarmer er topp 😍🔥🔥 Ergo er det motsatte dealbreaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymdame@ Skrevet 31. januar 2022 #107 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lav (under 185) eller høy (over 190)) Ikke veltrent / fit men kan heller ikke ha for mye muskler. Må være akkurat passe, slik som f.eks. kroppen til Tom Hardy FEDME eller fett eller hva man skal si. Når man ikke ser magemusklene. Tynt hår, for kort hår, eller for langt hår eller skallet. Viker. Skjegg! Lav utdanning (humanistiske fag teller ikke, tenker på lege eller sivilingeniør og slikt) LAV INNTEKT. Klær fra billige butikker Skjeve tenner eller sånn nese som ikke er helt rett fra siden. Smal munn eller for fyldige lepper. Føflekker Fregner Rødt hår Noen som ikke er flink med barn/ungdom (har tre og eldste er 16) Menn som ikke takler kvinner med kurver. Fordomsfulle menn som ser ned på kvinner og snakker om "markedsverdi" OVERFLADISK Ser unge eller gamle ut Høy panne Liten hake Tynn hals Anonymkode: 091e4...f23 Jeg tenker at siden du har en 16-åring må du være godt over 30 år mulig nærmere 40? Da blir det helt urealistisk å ha denne kravlisten du kommer med. Jeg er 37 og har vel kun 3 av dine krav på listen. Men dersom du vil forbli singel er nok denne listen perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #108 Del Skrevet 31. januar 2022 Skjegg (veldig kort og velpleid skjegg går til nød an) Langt hår Shavet hode Sykkel- og ski midtlivskrise-stil For tynn Fedme (lett overvekt er ok) For store muskler Dårlig hygiene Bryr meg ikke om klesstil så lenge det er rene klær Anonymkode: 5ade8...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #109 Del Skrevet 31. januar 2022 Genser rundt skuldrene, for korte bukser, seilersko, hår gredd bakover, rutete skjorter, saggebukser Anonymkode: 575ad...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #110 Del Skrevet 31. januar 2022 Lettere for å komme i kontakt med de midt på 3. Og føler jeg glir bedre inn i samtaler med. Kjedelig kles stil, sofa rumpe, ustelt skjegg kan være kult, men ikke i kombinasjon med kjedelig klesstil og sofa rumpe. Men er ikke spesielt glad i skjegg. Bare typ en dags Jeg klarer ikke helt fyrer som er veldig materialistisk i stilen, er veldig lite materialistisk selv. Også har jeg fått for meg at fyrer med perfekt hår, er irriterende perfeksksjonister som ikke passer meg. Jeg kan like dandy gutter, om jeg finner ut at de er ok ved å bli kjent med dem. Men faller litt lettere for menn med litt guttesjarm blandet med ansvarsbevisst. (en form for beskrivelse av utseende) litt typisk håndtverkertyper. Anonymkode: 1f4ce...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 31. januar 2022 #111 Del Skrevet 31. januar 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Menn med overdrevet tillit til seg selv som konstant snakker om Birken, Teslaen sin og hvor godt han gjorde det på bitcoin eller aksjemarkedet sist uke, og stadig mimrer om hytten på Tjøme. Menn som går i fistel om noen skulle gå med en t-skjorte med bandlogo uten å ha hørt særlig på bandet, vet setlistene til favorittbandet sitt for de siste 10 årene og ikke kan høre på det og det bandet fordi de er sellouts. Eier ikke en eneste skjorte som kan strykes. Menn som ikke spiser kjøtt, går i protesttog så ofte at jakken lukter konstant fakkel, stemmer kun på Moxnes og synes det er dumt med krig og fred og sånn, og har masse bøker i hyllene som de aldri leser. Menn som mener vi skal følge en eller annen guds ord. Menn som snakker mer enn 30 minutter sammenhengende med sin mor i telefonen omtrent hver dag, insisterer på at hans mors forslag til navn til barna er åpenbare forslag man skal lytte til. Menn med tatoveringer i ansiktet, halsen eller hvor tatoveringen er et bilmerke eller noe fra et dataspill. Eller en tribal. Menn med så mye overvekt at når du hvisker til han, "la oss gå ovenpå og ha sex" så svarer han; "jeg kan ikke gjøre begge deler." Menn som får svetteanfall og blodtrykksproblemer bare de ser en joggesko. Menn som ikke forstår vitser, humor eller eier litt sans for lek. Menn som er så fornøyd med der de er at de ikke vil oppdage noenting mer. Menn som må snu seg hele tiden etter andre kvinner. Menn som lyver om at de aldri ser på andre kvinner. Menn som behandler meg som en idiot. Menn som ikke tillater at jeg synes andre menn er kjekke uten å mene at det betyr jeg vil ligge med dem. Menn som slår. Mobber. Truer. Bruker nark. Drikker mer enn nødvendig. Menn som mener de er bedre enn andre. Menn som sløser. Menn som aldri spanderer. Menn som alltid er helten i sine egne historier. Menn som ikke leser. Som skriver på dialekt. Menn som ikke liker klassisk musikk. Menn som må jages i dusjen. Menn som tror vaksiner er farlige. Menn som kan finne på å starte en setning med "ikke for å høres rasistisk ut, men.." Haha. Alt dette ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 31. januar 2022 #112 Del Skrevet 31. januar 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): (...) Menn med så mye overvekt at når du hvisker til han, "la oss gå ovenpå og ha sex" så svarer han; "jeg kan ikke gjøre begge deler." (...) 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #113 Del Skrevet 31. januar 2022 2 hours ago, AliceNextDoor said: Menn med overdrevet tillit til seg selv som konstant snakker om Birken, Teslaen sin og hvor godt han gjorde det på bitcoin eller aksjemarkedet sist uke, og stadig mimrer om hytten på Tjøme. Menn som går i fistel om noen skulle gå med en t-skjorte med bandlogo uten å ha hørt særlig på bandet, vet setlistene til favorittbandet sitt for de siste 10 årene og ikke kan høre på det og det bandet fordi de er sellouts. Eier ikke en eneste skjorte som kan strykes. Menn som ikke spiser kjøtt, går i protesttog så ofte at jakken lukter konstant fakkel, stemmer kun på Moxnes og synes det er dumt med krig og fred og sånn, og har masse bøker i hyllene som de aldri leser. Menn som mener vi skal følge en eller annen guds ord. Menn som snakker mer enn 30 minutter sammenhengende med sin mor i telefonen omtrent hver dag, insisterer på at hans mors forslag til navn til barna er åpenbare forslag man skal lytte til. Menn med tatoveringer i ansiktet, halsen eller hvor tatoveringen er et bilmerke eller noe fra et dataspill. Eller en tribal. Menn med så mye overvekt at når du hvisker til han, "la oss gå ovenpå og ha sex" så svarer han; "jeg kan ikke gjøre begge deler." Menn som får svetteanfall og blodtrykksproblemer bare de ser en joggesko. Menn som ikke forstår vitser, humor eller eier litt sans for lek. Menn som er så fornøyd med der de er at de ikke vil oppdage noenting mer. Menn som må snu seg hele tiden etter andre kvinner. Menn som lyver om at de aldri ser på andre kvinner. Menn som behandler meg som en idiot. Menn som ikke tillater at jeg synes andre menn er kjekke uten å mene at det betyr jeg vil ligge med dem. Menn som slår. Mobber. Truer. Bruker nark. Drikker mer enn nødvendig. Menn som mener de er bedre enn andre. Menn som sløser. Menn som aldri spanderer. Menn som alltid er helten i sine egne historier. Menn som ikke leser. Som skriver på dialekt. Menn som ikke liker klassisk musikk. Menn som må jages i dusjen. Menn som tror vaksiner er farlige. Menn som kan finne på å starte en setning med "ikke for å høres rasistisk ut, men.." Denne tråden handlet om utseende og stil, men du får den til å handle utelukkende om ditt iboende mannehat. Bra jobba - jeg vil tippe du er singel. Anonymkode: 31fda...009 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 31. januar 2022 #114 Del Skrevet 31. januar 2022 AliceNextDoor skrev (2 timer siden): Menn med overdrevet tillit til seg selv som konstant snakker om Birken, Teslaen sin og hvor godt han gjorde det på bitcoin eller aksjemarkedet sist uke, og stadig mimrer om hytten på Tjøme. Menn som går i fistel om noen skulle gå med en t-skjorte med bandlogo uten å ha hørt særlig på bandet, vet setlistene til favorittbandet sitt for de siste 10 årene og ikke kan høre på det og det bandet fordi de er sellouts. Eier ikke en eneste skjorte som kan strykes. Menn som ikke spiser kjøtt, går i protesttog så ofte at jakken lukter konstant fakkel, stemmer kun på Moxnes og synes det er dumt med krig og fred og sånn, og har masse bøker i hyllene som de aldri leser. Menn som mener vi skal følge en eller annen guds ord. Menn som snakker mer enn 30 minutter sammenhengende med sin mor i telefonen omtrent hver dag, insisterer på at hans mors forslag til navn til barna er åpenbare forslag man skal lytte til. Menn med tatoveringer i ansiktet, halsen eller hvor tatoveringen er et bilmerke eller noe fra et dataspill. Eller en tribal. Menn med så mye overvekt at når du hvisker til han, "la oss gå ovenpå og ha sex" så svarer han; "jeg kan ikke gjøre begge deler." Menn som får svetteanfall og blodtrykksproblemer bare de ser en joggesko. Menn som ikke forstår vitser, humor eller eier litt sans for lek. Menn som er så fornøyd med der de er at de ikke vil oppdage noenting mer. Menn som må snu seg hele tiden etter andre kvinner. Menn som lyver om at de aldri ser på andre kvinner. Menn som behandler meg som en idiot. Menn som ikke tillater at jeg synes andre menn er kjekke uten å mene at det betyr jeg vil ligge med dem. Menn som slår. Mobber. Truer. Bruker nark. Drikker mer enn nødvendig. Menn som mener de er bedre enn andre. Menn som sløser. Menn som aldri spanderer. Menn som alltid er helten i sine egne historier. Menn som ikke leser. Som skriver på dialekt. Menn som ikke liker klassisk musikk. Menn som må jages i dusjen. Menn som tror vaksiner er farlige. Menn som kan finne på å starte en setning med "ikke for å høres rasistisk ut, men.." Uff.. du virker slitsom😝🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #115 Del Skrevet 31. januar 2022 Langt hår Menn som tviholder på håret når man ser hodebunnen, rak det av, dere lurer ingen! Bart Langt skjegg (egentlig liker jeg ikke skjegg i det hele tatt) Overvekt Dårlige tenner Røyker/snuser Anonymkode: 0da3a...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #116 Del Skrevet 31. januar 2022 Ikke for å være en gledesdreper, men jeg tenker kanskje at enkelte er litt for kritiske når man mener at det er en dealbreaker at mannen ikke liker klassisk musikk, ikke har helt rett nese fra siden, har hvit bukse, har brune øyne eller pigmentflekker øverst på ryggen. Som er bare noen av de mange tingene som har dukket opp i denne tråden. Dere vet at dealbreaker betyr ting man absolutt ikke kan leve med, sant? Ikke bare at det ikke er favoritten, men at man dumper en ellers perfekt mann på grunn av det. Med så strenge krav enkelte har er det jo et under at man får seg kjæreste overhodet 😂 For min del er det selvsagt helheten som avgjør, og det regner jeg jo egentlig gjelder for de fleste. Den som dumper en mann kun fordi han ikke hører på klassisk musikk eller fordi han har en pigmentflekk på ryggen fortjener å sitte alene… Anonymkode: d5ddb...dcd 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #117 Del Skrevet 31. januar 2022 Alkohollukt! Litt kroppslukt kan jeg godta, men får helt sperrer av alkohol. Jeg har god nese på det. Anonymkode: 4bea5...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 31. januar 2022 #118 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nesten som en beskrivelse av meg. Lyst hår, brune øyne, under 185 og en del nesehår 😄 Anonymkode: 65587...469 Kjøp deg nesehårtrimmer. I dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #119 Del Skrevet 31. januar 2022 Takk damer! Overrasket over at jeg ikke er en dealbreaker for noen! Bortsett fra én som hadde en liste like lang som Atlanterhavet og som krevde at jeg måtte like klassisk musikk. Der går pinade min grense også. Anonymkode: 746a5...6f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 31. januar 2022 #120 Del Skrevet 31. januar 2022 Den største dealbreakeren for meg er dårlige tenner og vond lukt. Er heller ikke begeistret for langt hår eller skjegg, og helst ikke tatovering. I hvertfall ikke på halsen eller ansiktet! Ellers kan de være tynne eller tykke, ha hår eller ikke ha hår. Jeg legger mest vekt på utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå