AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #81 Skrevet 30. januar 2022 Elder Millennial skrev (3 timer siden): Gammelmannslukt det takler jeg bare ikke🙈 grøss og gru🙈 Kan ikke finne noen attraktive om jeg ikke synes de lukter godt. Det er sant lukt er viktig, uten at jeg klarer å beskrive hva som er god kroppslukt og hva som ikke er det. Anonymkode: 0b740...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #82 Skrevet 30. januar 2022 Det er ikke kjekt om en mann er: Lat Likegyldig eller ikke bryr seg særlig om helse eller utseende Tiltaksløs Ustelt Brune tenner Dårlig ånde Anonymkode: 98452...d72
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #83 Skrevet 30. januar 2022 Veldig religiøs Tjukk Lav Langt skjegg Masse tatoveringer Anonymkode: 52b64...79e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #84 Skrevet 30. januar 2022 Hmmm. Jeg synes ikke det er så lett å si at enkelte ting er dealbreaker, for jeg tenker det er helheten det kommer an på. Det er veldig få ting som er et veldig stort problem hvis alt annet er bra, liksom. Men dårlig hygiene er definitivt en dealbreaker for meg. Han må se ut som han har grunnleggende boevne - altså at han dusjer, pusser tenner, går til frisøren en gang i blant hvis sveisen krever det, ikke går i skitne/ødelagte klær osv. En annen dealbreaker, er å kle seg eller oppføre seg upassende. Altså å ikke kunne eller ville tilpasse seg sosiale koder når det gjelder hva som passer seg og ikke. Feks dukke opp i joggebukse i situasjoner der det er åpenbart at dress er det sosialt riktige valget. Anonymkode: d5ddb...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #85 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): En stooor dealbreaker for meg er menn som går med turbukser på fritiden!! Det er det verste jeg ser. Samme gjelder tursko på fritiden, som de fra Salomon. Anonymkode: d920f...fa7 Sporty mannfolk 🥰 Anonymkode: 2287a...cde 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #86 Skrevet 30. januar 2022 Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på 🤔 Har ikke nødvendigvis krav til hverken ja eller nei når det kommer til utseende og stil, men har nok heller preferanser til livsstil, personlighet og verdier. Absolutt no go: Inaktiv livsstil Rus/kriminalitet Avhengighet Liten til ingen interesse av å sørge for inntekt, ivareta egen fysiske og psykiske helse, og utvikling av egen selvinnsikt, empati, perspektiver og forståelser av verden og menneskene i den. Dette tror jeg i noen sammenhenger henger sammen med utstråling og utseende som jeg gjerne tiltrekkes av. Jeg tiltrekkes ofte av mennesker som er trygge i seg selv, som lever autentisk og er tro mot den de virkelig er. Da spiller det veldig liten rolle for meg om de har mye eller lite hår, tatoveringer eller piercinger, kler seg «glætt» i dress eller mer «gangster» i stor t-shirt og baggy bukser. Det eneste jeg tenker som en fysisk dealbreaker er dårlig hygiene. Kvinne, midten av 30-årene. Anonymkode: 8de23...230
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #87 Skrevet 30. januar 2022 Lange negler både på hender og føtter, urenslig, alt for stor mage Anonymkode: a95d5...34e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #88 Skrevet 30. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye på 🤔 Har ikke nødvendigvis krav til hverken ja eller nei når det kommer til utseende og stil, men har nok heller preferanser til livsstil, personlighet og verdier. Absolutt no go: Inaktiv livsstil Rus/kriminalitet Avhengighet Liten til ingen interesse av å sørge for inntekt, ivareta egen fysiske og psykiske helse, og utvikling av egen selvinnsikt, empati, perspektiver og forståelser av verden og menneskene i den. Dette tror jeg i noen sammenhenger henger sammen med utstråling og utseende som jeg gjerne tiltrekkes av. Jeg tiltrekkes ofte av mennesker som er trygge i seg selv, som lever autentisk og er tro mot den de virkelig er. Da spiller det veldig liten rolle for meg om de har mye eller lite hår, tatoveringer eller piercinger, kler seg «glætt» i dress eller mer «gangster» i stor t-shirt og baggy bukser. Det eneste jeg tenker som en fysisk dealbreaker er dårlig hygiene. Kvinne, midten av 30-årene. Anonymkode: 8de23...230 Altså, noe av det du skriver kan være veldig selvmotsigende. En person (mannfolk eller kvinnfolk) kan godt leve et økonomisk fattig liv, men være 100% tro mot seg selv, og leve et autentisk og prinsipielt liv. Kjenner folk som har valgt å leve et alternativt liv, som ikke består av arbeid, fordi det er slik de har lyst å leve livet. Noen av disse er kunstnere, artister, o.l. Anonymkode: b2986...c50
miss summers Skrevet 30. januar 2022 #89 Skrevet 30. januar 2022 Overvekt. Hentesveis. Rotete og/eller mye skjegg. Langt hår. Dårlig hygiene.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #90 Skrevet 30. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Lav (under 185) eller høy (over 190)) Ikke veltrent / fit men kan heller ikke ha for mye muskler. Må være akkurat passe, slik som f.eks. kroppen til Tom Hardy FEDME eller fett eller hva man skal si. Når man ikke ser magemusklene. Tynt hår, for kort hår, eller for langt hår eller skallet. Viker. Skjegg! Lav utdanning (humanistiske fag teller ikke, tenker på lege eller sivilingeniør og slikt) LAV INNTEKT. Klær fra billige butikker Skjeve tenner eller sånn nese som ikke er helt rett fra siden. Smal munn eller for fyldige lepper. Føflekker Fregner Rødt hår Noen som ikke er flink med barn/ungdom (har tre og eldste er 16) Menn som ikke takler kvinner med kurver. Fordomsfulle menn som ser ned på kvinner og snakker om "markedsverdi" OVERFLADISK Ser unge eller gamle ut Høy panne Liten hake Tynn hals Anonymkode: 091e4...f23 Mange krav, men ingen om penis? 🤔 Anonymkode: c6cfa...14b
Gjest rampenissen72 Skrevet 30. januar 2022 #91 Skrevet 30. januar 2022 Skalla Langt hår Ujevn nese Brune øyne Blondt hår Lavere enn 185 Nesehår som stikker ut Metallica t-skjorte
Isambard Skrevet 30. januar 2022 #92 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lav (under 185) eller høy (over 190)) Ikke veltrent / fit men kan heller ikke ha for mye muskler. Må være akkurat passe, slik som f.eks. kroppen til Tom Hardy FEDME eller fett eller hva man skal si. Når man ikke ser magemusklene. Tynt hår, for kort hår, eller for langt hår eller skallet. Viker. Skjegg! Lav utdanning (humanistiske fag teller ikke, tenker på lege eller sivilingeniør og slikt) LAV INNTEKT. Klær fra billige butikker Skjeve tenner eller sånn nese som ikke er helt rett fra siden. Smal munn eller for fyldige lepper. Føflekker Fregner Rødt hår Noen som ikke er flink med barn/ungdom (har tre og eldste er 16) Menn som ikke takler kvinner med kurver. Fordomsfulle menn som ser ned på kvinner og snakker om "markedsverdi" OVERFLADISK Ser unge eller gamle ut Høy panne Liten hake Tynn hals Anonymkode: 091e4...f23 Alt dette er absolutte deal- breakers? Hvis han har nese som ikke er helt rett fra siden, så ryker det, selv om han er drømmemannen på alle måter? Bra du ikke vil ha en overfladisk mann, for overfladiske folk er aller verst, ikke sant? Lykke til! 😅 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #93 Skrevet 30. januar 2022 rampenissen72 skrev (25 minutter siden): Skalla Langt hår Ujevn nese Brune øyne Blondt hår Lavere enn 185 Nesehår som stikker ut Metallica t-skjorte Nesten som en beskrivelse av meg. Lyst hår, brune øyne, under 185 og en del nesehår 😄 Anonymkode: 65587...469 1
Pingvinen Skrevet 31. januar 2022 #94 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hettejakker, gjerne med hetta på! Mange menn i 30-årene som tror de ser unge og hippe ut med det, men de ser bare ut som forvokste tenåringer. Lue inne, samme grunn som over. Hentesveis. Langt hår (beklager, jeg må ha menn med kort hår, kan gjerne ta skalla, det spiller ingen rolle, bare ikke langhåret). Og hvis de går i singlet! Anonymkode: b02c4...a7e Jeg elsker hettejakker/gensere og kommer til å bruke det selv på gamlehjemmet. Er 51 og tror absolutt ikke det gjør at jeg ser noe yngre ut 2
Gjest AnomynBruker Skrevet 31. januar 2022 #95 Skrevet 31. januar 2022 Jeg har store problemer med menn som er undervektige. Jeg liker heller ikke for lange menn (over 180). Jeg vil heller ha en tykk og kort mann. Og dårlige hygiene og misfarga tenner er en deal breaker.
Pingvinen Skrevet 31. januar 2022 #96 Skrevet 31. januar 2022 (endret) Dårlig hygiene, må lukte godt. Religiøs. Inaktiv. at han barberer kroppshår-elsker hårete menn. Liker sporty menn, ikke menn i dress. Røyking og snus er og turn off. Samme med mye alkohol Endret 31. januar 2022 av Pingvinen
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #97 Skrevet 31. januar 2022 Siden spørsmålet ser ut til å være helt overfladiske ting så kommer jeg ikke til å si ting om personlighet. Overfladiske dealbreakere må være: Uflidd/urenslig. Får helt noia av lange negler. Fedme/mager (Kan gjerne ta alt fra tynn til overvektig, men ikke når det blir sykelig den ene eller andre veien. Hip-hop stil, med hettegenser, caps, etc. Lavere enn meg når jeg har på høye hæler. (Jeg er 160cm) Brun hud/brune øyne. Anonymkode: 9dc9f...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #98 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tynnt hår, lav, og liten tiss. Anonymkode: c15f7...832 Sliter du med å være for vid eller ? Anonymkode: 2e992...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #99 Skrevet 31. januar 2022 Overvekt, tynt hår, skalla, tynne lepper, feminint utseende, smale skuldre, liten tiss. Anonymkode: c5017...97f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #100 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sliter du med å være for vid eller ? Anonymkode: 2e992...0fc Nei, så enkelt er det nok ikke. Anonymkode: c5017...97f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå