Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt dette under prøving å vil dele erfaring? Forstår at dette skal brukes mellom 1 dpo til IKM. Hvilken dosering fulgte dere?

bruker allerede grapefruktkjerneekstrat som gir MYYE mer el slim. Ble gravid i pp2 når jeg brukte dette, men ente i kjemisk/SA. Trengte prøve wild yam da det virker uskyldig. Har helt stabil syklus og lutealfase 15-16 dager. @Amatarielkanskje du har noe kunnskap og dele?🤗 

Anonymkode: ddc83...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner visst du ikke har tid til å svare meg nå, ser jo at du har født, så nydelig, gratulerer!!!!

Skrevet

Har forsøkt Wild yam for mange år siden ja, for å forsøke å forlenge lutealfasen (jeg hadde bare 10 dager). Klarer ikke huske doseringen på stående fot, mener det var en kapsel morgen og kveld. Startet når man var sikker på at EL hadde skjedd.

Men jeg hadde ikke noe stor suksess med dette, slik jeg leste andre hadde. Så jeg gikk raskt over til B-vitaminer for å forsøke å forlenge, og det fungerte mye bedre (fikk da 12 dager lutealfase).

Skrevet
Amatariel skrev (13 minutter siden):

Har forsøkt Wild yam for mange år siden ja, for å forsøke å forlenge lutealfasen (jeg hadde bare 10 dager). Klarer ikke huske doseringen på stående fot, mener det var en kapsel morgen og kveld. Startet når man var sikker på at EL hadde skjedd.

Men jeg hadde ikke noe stor suksess med dette, slik jeg leste andre hadde. Så jeg gikk raskt over til B-vitaminer for å forsøke å forlenge, og det fungerte mye bedre (fikk da 12 dager lutealfase).

Jeg skjønner. Babyklister er gjerne bedre om man værtfall vil forsøke å forebygge SA? Brukte du det i din siste pp nå? Husker jeg diskuterte hostesaft/grapefruktekstr. med deg rett før du ble gravid med siste nå. Jeg og ble gravid når jeg prøvde det, så har god følelse på det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg skjønner. Babyklister er gjerne bedre om man værtfall vil forsøke å forebygge SA? Brukte du det i din siste pp nå? Husker jeg diskuterte hostesaft/grapefruktekstr. med deg rett før du ble gravid med siste nå. Jeg og ble gravid når jeg prøvde det, så har god følelse på det!

Ja, brukte både babyklister og hostesaft i min siste pp. Men tok jo også medisiner, bl.a ovitrelle som hjelper veldig på progesteronboost. Så ikke lett å si hva som akkurat gjorde susen.

Skrevet
Amatariel skrev (17 minutter siden):

Ja, brukte både babyklister og hostesaft i min siste pp. Men tok jo også medisiner, bl.a ovitrelle som hjelper veldig på progesteronboost. Så ikke lett å si hva som akkurat gjorde susen.

Når startet du på klisteret og hostesaften? Hvor mye?🙂

Anonymkode: 87795...b75

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når startet du på klisteret og hostesaften? Hvor mye?🙂

Tok hostesaft (stor slurk hver morgen) mellom CD7-13. Positiv EL-test CD12.
Babyklister tok jeg mellom CD14 og frem til sv.uke 10 (10 dråper i vann hver morgen).

Skrevet

Kan være tilfeldig... Men med første hadde vi 18pp. 6 med Pergotime og ble gravid første runde med wj. Andre var 12pp, 7 med pergo og igjen gravid 1 med wj 😅

Anonymkode: 546e1...d03

Skrevet
Amatariel skrev (På 30.1.2022 den 21.05):

Tok hostesaft (stor slurk hver morgen) mellom CD7-13. Positiv EL-test CD12.
Babyklister tok jeg mellom CD14 og frem til sv.uke 10 (10 dråper i vann hver morgen).

Jeg har kjøpt krem/gel som man smører på, men står at det kan brukes fra CD14 - så krysser fingrene🤞🏼☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...