elinoooor Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 (endret) Hei, jeg skal reise i 12 timer med fly med 2-åring. Jeg har ikke reist med barn før og dette blir første turen hans. Vi skal reise og besøke familien min etter at pappaen min nedi der gikk bort. Dette er en reise jeg har ventet en stund på mtp på pandemien, men denne reisen klarer jeg dessverre ikke å utsette. Spm mitt er vel mer hva jeg burde ha med og gjøre for 2-åringen min så de 12-timene med flytur ikke blir for kjedelig for han. Jeg har vogn fra twistshake som jeg også gjerne ønsker å ta med meg. Takk for all informasjon, råd og tips Endret 2. mai 2022 av elinoooor
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Litt gammel artikkel, men kan likevel være litt nyttig info https://www.klikk.no/foreldre/barn/reise-med-barn/fly-med-baby-2379954 Anonymkode: 98b32...bda
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Undersøk om vogna kan tas med på fly, og undersøk om du kan ha med bilstol! Barnet sitter mye bedre i en bilstol enn i flysetet Anonymkode: d7d66...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 9.46): Undersøk om vogna kan tas med på fly, og undersøk om du kan ha med bilstol! Barnet sitter mye bedre i en bilstol enn i flysetet Anonymkode: d7d66...5a2 Og hvis man skal kjøre bil/buss/ta taxi i landet man kommer til bør man uansett ha med bilstol. Anonymkode: 7055b...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå