Gå til innhold

Hvorfor er det så lett for damer å få kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gitt at vi sier det er like menn som damer i verden. Hvorfor er det da så lett for damer å få seg menn? Damene jeg kjenner trenger som regel bare å blinke til en mann, så får de seg partner…. 

jeg skjønner det ikke…

Anonymkode: ed1d5...0e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå nei du, jeg er alenemor 28 år. Ingen vil ha meg 🤣

Anonymkode: 5612a...7cc

• Liker 11
Skrevet

Jeg er i 40 årene, og vært singel i 7 år. Får meg ikke mann.

Anonymkode: aadc0...ccc

• Liker 12
Skrevet

Jeg var singel i 7 år. Ingen ville ha meg til noe annet enn et tømmehull.

Anonymkode: 83c9b...bfd

• Liker 7
Skrevet

Nei,  er ikke lett for damer å få seg kjæreste. 

Anonymkode: dbd63...5b9

• Liker 14
Skrevet

Ledende idiotisk spørsmål. 

Anonymkode: 7c200...d91

• Liker 8
Skrevet

Er det lett? Det har i alle fall ikke jeg merket noe til. Men det er jo kanskje lett for de damene dere menn ser, de som er pene og unge, dere vet jo knapt at vi andre eksisterer så...

Anonymkode: 608d4...e12

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor har du det ifra?det er ikke lett i det hele tatt..

Skrevet

Kom tilbake når du har prøvd i ditt liv som kvinne. Det er ikke så lett siden ikke alle menn der ute er slike varp som deg.

• Liker 17
Skrevet

Ja er veldig lett for meg. Men hoppet fra forhold til forhold i alle år. Men nå tar jeg en pause, selvvalgt. 

Anonymkode: cead2...2fc

Skrevet

Ikke nødvendigvis lett å få seg kjæreste, men lett å få seg et ligg.

Anonymkode: 419c3...c5f

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke lett for damer å få seg kjæreste, det er lett å få seg et ligg.. menn har en tendens til å være skikkelig på til at de får ligge, finner ut av de ikke var så interessert likevel, så gå videre til neste.

Anonymkode: 0914b...024

• Liker 17
Skrevet

Det er MYE vanskeligere for enn mann å finne seg en dame enn omvendt. Har vært singel i mange år nå, men damene liker meg ikke. Hvorfor har dere bestemt at snille menn er kjedelige? Er så lei av å ikke få noe når jeg prøver konstant. Hvorfor er det bare slemme menn som får fitte?

Anonymkode: aaf8e...210

• Liker 2
Skrevet

Jeg er snart 24 år og har aldri hatt kjæreste. Så kjenner meg ikke igjen i at det er så lett. 

Anonymkode: 575d1...74e

• Liker 2
Skrevet
AliceNextDoor skrev (9 minutter siden):

Kom tilbake når du har prøvd i ditt liv som kvinne. Det er ikke så lett siden ikke alle menn der ute er slike varp som deg.

Dere har iallefall tilbud og muligheter som 80% av menn ikke har.

Anonymkode: 8acab...788

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er MYE vanskeligere for enn mann å finne seg en dame enn omvendt. Har vært singel i mange år nå, men damene liker meg ikke. Hvorfor har dere bestemt at snille menn er kjedelige? Er så lei av å ikke få noe når jeg prøver konstant. Hvorfor er det bare slemme menn som får fitte?

Vi vedtok det på Allkvinnekongressen i 2017!

Du skriver som en liten trollemann som ikke har fått med seg at det er forskjell på oppriktig snille menn, og "snille" menn som skriver motbydelige ting som "får fitte".

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Snille menn bruker ikke uttrykk som "får fitte." Beklager, men du er nok ikke så snill som du liker å tro, lille trollegutt. 

• Liker 36
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det lett? Det har i alle fall ikke jeg merket noe til. Men det er jo kanskje lett for de damene dere menn ser, de som er pene og unge, dere vet jo knapt at vi andre eksisterer så...

Nettopp det. De sier det jo selv også. Damer over 30 har lav markedsverdi. Skjønner ikke hvorfor de klager og maser om det samme gnålet om igjen og om igjen da. Det er ikke nok unge kvinner til alle menn, og dessuten har de fleste voksne menn null sjans på dem. De kan skylde på seg selv for at de er alene. 

Anonymkode: 6fba4...f6d

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dere har iallefall tilbud og muligheter som 80% av menn ikke har.

Anonymkode: 8acab...788

For noe tøys. Den prosentregningen har ingen annen grobunn enn i tankene dine. Da har du allerede en faktor for at du ikke får noe forhold slik du ønsker.

• Liker 12
Skrevet

Det er flere menn enn kvinner.

Menn har høyere sexlyst.

Kvinner er mye mer kresne på utseende.

Kvinner er villige til å dele på menn.

Anonymkode: e7f55...607

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...