AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Jeg hater ullundertøy som klør med bukse utenpå. Vintersko som føles tunge, tykk jakke, skjerf, lue osv. Jeg hater alt dette. Føler meg klumpete og ikke spesielt fint kledd. Hvordan kler du deg behagelig og fint? Anonymkode: 68ba1...0ee
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg hater ullundertøy som klør med bukse utenpå. Vintersko som føles tunge, tykk jakke, skjerf, lue osv. Jeg hater alt dette. Føler meg klumpete og ikke spesielt fint kledd. Hvordan kler du deg behagelig og fint? Anonymkode: 68ba1...0ee Jeg fryser lett, men er ikke så glad i stillongs eller strømpebukse, så jeg bruker knestrømper under buksene, og har en jakke som er lang nok til å dekke rumpa. Anonymkode: 19295...cbc
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hater ullundertøy som klør med bukse utenpå. Vintersko som føles tunge, tykk jakke, skjerf, lue osv. Jeg hater alt dette. Føler meg klumpete og ikke spesielt fint kledd. Hvordan kler du deg behagelig og fint? Anonymkode: 68ba1...0ee Er som deg, men har på tjukk jakke og skjerf (og lue lue når det er veldig kaldt) Men aldri ullundertøy/strømpebukse eller vintersko Anonymkode: 2d5c6...716
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Ullundertøy, bukse, ullgenser, lue eller pannebånd, vinterjakke, vintersko, ullsokker. Skjerf og vanter om det er ekstra kaldt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Jeg bruker bukse uten noe under, (bortsett fra truse og sokker), bruker ofte strikkegenser, vinterjakke, støvletter eller boots, skjerf og skinnhansker. Anonymkode: eb080...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 Jeg går i bukser, skjørt og kjoler, Fra ca oktober til mars har jeg stort sett alltid tynne strømpebukser eller stayups under buksene. Om jeg skal være mye ute, bruker jeg ullstrømpebukser under kjoler og skjørt. Om jeg bare skal være inne, bruker jeg tynne strømpis også da. Har ellers et par singletter i merinoull som jeg bruker mye. Og ute bruker jeg lang kåpe eller boblejakke, vanter og lue. Anonymkode: 64115...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 Først ett lag ullstrømpebukse, så ullstilongs tilsutt bukse. Langermet ullundertrøye, ullpologenser, kofte og ytterjakke. Polvotter og pannebånd. Bruker mest joggesko eller lette vintersko. Med denne kleskoden fryser jeg aldri om vinteren - og jeg er en fryse pinne. Elsker ull. Anonymkode: eec09...ad3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Skrevet 30. januar 2022 Kommer an på hva jeg skal ; på tur, på jobb, drive ute å måke snø eller bort på besøk. Har ikke ullundertøy om jeg skal kjøre på jobb, er det veldig kaldt tar jeg heller utebukse over buksa. Skal jg måke snø er det kun utedress over vanlige klær . Først og fremst kler jeg meg praktisk om vinteren, lue og votter er alltid på. Lang jakke og gode sko. Gidder ikke kle meg jålete for å gå å fryse. Er alt for voksen til å gidde å fryse for å se bra ut. Anonymkode: 60062...e96
TuriE Skrevet 30. januar 2022 #9 Skrevet 30. januar 2022 For å si det slik så bryr jeg meg katta om at det ikke er spessielt fint. Jeg har gjerne islf ullgenser. Går tim og med i dress jeg om det er ordentlig pødden vær.
Honey Dew Skrevet 30. januar 2022 #10 Skrevet 30. januar 2022 Ullundertøy, tykk genser, strømpebukser, bukse og en supervarm jakke, skjerf, lue og votter. 1
tirben Skrevet 30. januar 2022 #11 Skrevet 30. januar 2022 På jobb bruker jeg som regel skjørt, ullgenser eller ull cardigan. Går med boots til.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Skrevet 30. januar 2022 Jeg fryser lett på vinteren, så da blir det flere lag med ull. Kler meg nesten like mye som Joey. Anonymkode: b6b2a...4e1 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #13 Skrevet 30. januar 2022 Jeg synes ikke ull klør, så jeg har ett lag ull under klærne, uansett hva jeg har på meg. Går med drakt, kjole, penbukse og bluse eller turtøy. Anonymkode: c793d...62c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #14 Skrevet 30. januar 2022 Bruker vanlig regnjakke eller vindjakke. Det er tross alt 5+ grader ute. Anonymkode: 5efc8...c93
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #15 Skrevet 31. januar 2022 Vanlige klær og en tjukk jakke Anonymkode: 9a9c4...06c
Morpheus Skrevet 31. januar 2022 #16 Skrevet 31. januar 2022 Alltid strømpebukse under i fleece (mest behagelig), eller ull. Vindtett turbukse som oftest over. Høye og varme vinterstøvler, parka, lue og vanter. Regulerer varmen med det jeg har på overkroppen. Oftest ulltrøye/t-skjorte og genser som jeg tar av og på ved behov. Fungerer veldig fint, og brukt mange år på å finne ut hva som fungerer best for meg om vinteren. Når jeg kommer hjem, tar jeg av meg ytterbuksa og går i strømpebuksa. Bedre kosebukse finnes ikke!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #17 Skrevet 31. januar 2022 Jeg elsker vintertøy og føler meg fin i ullskjørt, ullbukser, ullkåpe, kasjmirskjerf, kasjmirgensere, nette vintersko, lag på lag – vinteren er helt topp stilmessig! Anonymkode: 3a7e9...bd1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #18 Skrevet 31. januar 2022 Jeg sliter med å være veldig kald ute, og ganske varm inne. Så ullstrømpebukser blir helt jævlig varmt å gå med inne. Ullgenser liker jeg heller ikke, blir så svett. Så jeg går for yttertøy. Varm og god jakke, som jeg kan gå med helt vanlige klær under, altså ikke ullklær. Kan ha ullsinglet på kalde dager, det hjelper veldig + at det ikke kjennes for varmt ut inne. Men jeg bruker bare vanlige klær, som jeg bruker på høsten og våren. Med vintersko til, er helt avhengig av vintersko hvis ikke fryser og sklir jeg, og blir våt. Skjerf, lue, votter. Ingen ser meg og tenker "wow, hun der var skikkelig stilig og peent kledd", men det går fint. Jeg trenger å være komfortabel i en ellers ukomfortabel årstid. Anonymkode: 2f2ed...bbd
Gjest Trøst Skrevet 31. januar 2022 #19 Skrevet 31. januar 2022 Kåpe (med belte i midjen og/eller tettsittende passform), ullstrømpebukse og eventuelt en tynn ulltrøye under kjolen om det er veldig kaldt. Pene skinnhansker eller ullhansker, boots/sko med fôr. På dager hvor det ikke er mange minusgrader så kjører jeg lag på lag med klær, og skinnjakke og skjerf.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #20 Skrevet 1. februar 2022 I hele januar har jeg bare gått i regntøy. Jeg føler meg ikke så fint kledd akkurat, men må tenke praktisk når det blåser fra alle kanter og snør/regner. Anonymkode: 880cf...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå