AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Bare en tanke jeg har tenkt på. Kan klimamålene EU har satt være laget for og løsrive seg fra olje og gass som de ikke har noe særlig av? Typ de importerer enorme mengder gass og olje fra russland etc. Er det hele egentlig bare laget av EU sånn at de kan profittere på det hele å bli mer selvstendig med tanke på energi?. Noen tanker rundt dette? Anonymkode: a7db2...a04
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Klimakrisen er høyst reell. At den er menneskeskapt er noe helt annet. Anonymkode: ad735...078
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klimakrisen er høyst reell. At den er menneskeskapt er noe helt annet. Anonymkode: ad735...078 Ja det er jeg klar over, men det er derfor jeg lurer på er "klimakrisen" sånn vi blir fortalt egentlig en måte for EU til å løsrive seg fra gass og olje å bli mindre avhengig av å importere energien sin. Anonymkode: a7db2...a04
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 ChaseDurer skrev (1 minutt siden): Mye og/å feil og skal være etter å?. Bare svar på spørsmålet mitt. Anonymkode: a7db2...a04
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 hvis man ser hvor mye penger som går ut av EU til Russland, i forhold til hvor mye penger som kommer inn så gir det veldig mening og ville slutte importen og heller gå mer "grønt". Anonymkode: a7db2...a04
Gjest ChaseDurer Skrevet 30. januar 2022 #7 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): og skal være etter å?. Bare svar på spørsmålet mitt. Anonymkode: a7db2...a04 Personlig, så tror jeg ikke på klimakrisen, og kan derfor ikke svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå