AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Skrevet 30. januar 2022 Hei, jeg og samboer vurderer sterkt å ta en uke med barna til Spania allerede til uka. Men vi står mellom Lanzarote og Gran Canaria/Puerto Rico. på Lanzarote får vi all inclusive for en god pris, men vi er litt bekymra for været, om det er varmt nok.. på Gran Canaria får vi leilighet for litt rimeligere pris, er garantert deilig vær men ingenting inkludert. Og med to på 6 og 9, så tenker vi litt på at man kan lage frokost og lunsj selv, og spise ute. Men at det også koster. hva ville dere gjort? Anonymkode: aa945...031
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Skrevet 30. januar 2022 Kjapt søk på yr sier at langtidsvarselet for Lanzarote er bedre enn for Gran Canaria ihvertfall.... Kommer helt an på hva målet med ferien er. Vi har reist All Inclusive med fire barn og det var gull verdt, men etter hvert som barna ble større valgte vi det bort. Anonymkode: 0d323...2bd
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Skrevet 30. januar 2022 Personlig synes jeg GC er dritkjedelig, og velger heller Tenerife om jeg skal til Kanariøyene. Playa de las Americas har noe for hele familien. Lanzarote kan jeg ikke uttale meg om, da jeg aldri har vært der. Anonymkode: 8f3d1...277
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Skrevet 30. januar 2022 Ville heller sett på Amadores på Gran Canaria hvis dere er interessert i strandliv. Er en fin promenade til Puerto Rico. Været er stabilt på den kanten av Gran Canaria. Lanzarote har jeg bare vært i Puerto del Carmen og det er fin strand langs der også. Noen anlegg har jo fine basseng. Anonymkode: 8b8ed...8c9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Skrevet 30. januar 2022 Husk at det er en pandemi gående. Skal dere først dra utenlands, kanskje er ikke all inclusive så dumt? Anonymkode: 75881...2db
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1/30/2022 den 15.29): Personlig synes jeg GC er dritkjedelig, og velger heller Tenerife om jeg skal til Kanariøyene. Playa de las Americas har noe for hele familien. Lanzarote kan jeg ikke uttale meg om, da jeg aldri har vært der. Anonymkode: 8f3d1...277 Puerto Rico er forutsigbart for dem som ønsker Der, men fjellene opp mot Ageate eller landskapet ved grottene i nærheten Agüimes er helt nydelig Anonymkode: 0a5ed...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå