Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2022 #21 Skrevet 31. januar 2022 Hanako skrev (1 minutt siden): Takker. 😄 Ja, om vi i det hele tatt klarer å vente så lenge. Jo, hehe... det kan nesten bli litt konkurranse av hvem som sprekker først🤭 "No kiss, no sex" er et bra livsmotto. ...og de som ikke vil kysse meg, snur jeg opp-ned kysser dem der... jeg bare må ha kyssing😆 2
Hanako Skrevet 31. januar 2022 #22 Skrevet 31. januar 2022 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Jo, hehe... det kan nesten bli litt konkurranse av hvem som sprekker først🤭 "No kiss, no sex" er et bra livsmotto. ...og de som ikke vil kysse meg, snur jeg opp-ned kysser dem der... jeg bare må ha kyssing😆 Det er et godt motto, ja. Jeg vet at folk er forskjellige, men jeg begriper ikke at noen får til å peise på uten noe klining først. Det slår nok godt an, ja. 1
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2022 #23 Skrevet 31. januar 2022 Hanako skrev (1 minutt siden): Det er et godt motto, ja. Jeg vet at folk er forskjellige, men jeg begriper ikke at noen får til å peise på uten noe klining først. Det slår nok godt an, ja. Helt enig... Tungekyss og penetrerende sex er ikke så ulikt.. det er iallefall himmelsk deilig når det skjer samtidig, nesten så det gir orgasme-garanti😇 1
Hanako Skrevet 31. januar 2022 #24 Skrevet 31. januar 2022 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Helt enig... Tungekyss og penetrerende sex er ikke så ulikt.. det er iallefall himmelsk deilig når det skjer samtidig, nesten så det gir orgasme-garanti😇 Absolutt, det har en stimulerende effekt også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå