Gjest Gjest_Venno_* Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Hvilket spill spiller du og hvorfor?
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Runescape. Kan gjøre "kjedelige" ting som å jobbe med skills eller få litt mere fart og fres med quester , alt etter humør. Koster ikke så mye som f.eks WOW og forplikter mindre.Alright tidstrøyte og nesten litt sosialt.......
Gjest Spacegirl Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Neverwinter Nights. Er det eneste dataspillet jeg har funnet som virkelig fenger. Kan spille i timesvis uten at det blir kjedelig . Dersom noen vet om andre spill som ligner Neverwinter Nights, blir jeg veldig glad for tips
Gjest lumina Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Mine favoritter er: Zelda! - gleder meg til januar!!!!! Resident Evil Ellers spiller jeg jo masse annet og, men det er de to som er pop her. Gleder meg alltid til å spille nytt spill av de. Har spilt alt så langt.. Hvorfor? Fordi det er gøy, vel
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Half Life 1&2 Alone in the Dark 4 Black Mirror Phantasmagoria 7th Guest 11th Hour
Gjest Aloha Skrevet 22. oktober 2005 #6 Skrevet 22. oktober 2005 -Backpacker 3 (med både tilleggspakker Mediterranean og Americana). Morsomt å lærerikt spill hvor man samler jobberfaring rundt i verden, og ikke minst lærer mye om verdens land og kulturer. -Sims 1, spiller litt nå og da, men er egentlig lei. Har planer om å kjøpe Sims 2 isteden, er nok mye bedre.
Malama Skrevet 22. oktober 2005 #8 Skrevet 22. oktober 2005 Sims (2) ja, kjempekoselig. Også roter jeg fra tid til annen (nettopp begynt igjen nå) med Utopia på nettet.
Gjest seroxata Skrevet 23. oktober 2005 #9 Skrevet 23. oktober 2005 Dungeon siege! knallbra spill! anbefales virkelig, jeg satt dag ut og dag inn med det... rolle/adventure spill.. Og så heroes of might and magic da!
Donnie Darko Skrevet 23. oktober 2005 #10 Skrevet 23. oktober 2005 Grand theft auto San andreas.. Morsomt å bare kjøre rundt
moka Skrevet 23. oktober 2005 #11 Skrevet 23. oktober 2005 Grand theft auto San andreas.. Morsomt å bare kjøre rundt ← slenger meg på denne jeg oxo. så mye rart du kan gjøre der.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. oktober 2005 #12 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Sims 2, GTA: San Andreas, Syberia 2 og World of Warcraft Hvorfor? Fordi det er gøy Hehe.. Endret 24. oktober 2005 av *MissA*
moka Skrevet 24. oktober 2005 #13 Skrevet 24. oktober 2005 Sims 2, GTA: San Andreas, Syberia 2 og World of Warcraft Hvorfor? Fordi det er gøy Hehe.. ← har de kommet med en 2`r av syberia? er detsamme opplegget som eneren? likte den så godt, selv om den til tider var vanskelig.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. oktober 2005 #14 Skrevet 24. oktober 2005 har de kommet med en 2`r av syberia? er detsamme opplegget som eneren? likte den så godt, selv om den til tider var vanskelig. ← Ja, det har det, kom i 2004 en gang tror jeg Det er nøyaktig samme opplegget og en fortsettelse av der 1'ern stoppet..
Elanor Skrevet 24. oktober 2005 #15 Skrevet 24. oktober 2005 Tetris! Og så legger jeg elektronisk puslespill nå og da. Heftige spill har aldri vært min greie
MunichMachine Skrevet 25. oktober 2005 #16 Skrevet 25. oktober 2005 Går aldri lei av : Skyting : Far Cry Return to Castle Wolfenstein Soldier of Fortune Postal 2 Serious Sam Doom 3 Ikke trad. action : Reversi Sjakk (joda, action dette også, egentlig gammelt kinesisk krigspill) Bridge 3D Tetris Linux GNOME + KDE Games (de aller fleste) Mange voldelige spill alle sammen, ja. Men det gjør meg til en gladere person. Jeg får utløp for innestengt aggresjon, så det terapeutiske element her fungerer. (Hvis noen har skjønt at jeg spiller mye, HELT FEIL / RIKTIG ) (Bare stryk det som passer)
AntiAlt Skrevet 25. oktober 2005 #17 Skrevet 25. oktober 2005 - Unreal Tournament 2004 - FEAR - C&C - Generals - Halflife 2 - Doom 3 - Quake 3
Superlammet Skrevet 25. oktober 2005 #18 Skrevet 25. oktober 2005 Det som er skikkelig bæsj med F.E.A.R. er at det ble sluppet for tidlig for å konkurrere med Quake 4, og dermed inneholder spillet endel bugs. Blandt annet lyden kræsjer til tider, og hos enkelte blir grafikken ødelagt. Nedtur på et ellers så sinnsykt spill... Men av spill: - Rome Total War/Barbarian Invasion Liker krigsstrategi. Realistisk spill. - Black and White 2 Liker å leke gud! - F.E.A.R. Faen heller, pisser jo i buksa av skrekk, men gåsehud er digg!
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #19 Skrevet 25. oktober 2005 - F.E.A.R. Faen heller, pisser jo i buksa av skrekk, men gåsehud er digg! ← Hva går det spillet ut på?
moka Skrevet 25. oktober 2005 #20 Skrevet 25. oktober 2005 Ja, det har det, kom i 2004 en gang tror jeg Det er nøyaktig samme opplegget og en fortsettelse av der 1'ern stoppet.. ← å.. spennende. gjett hva jeg skal kjøpe i nærmeste fremtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå